ongerust

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door joy1982, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joy1982

joy1982 Nieuw lid

20 mei 2010
    3
    0
    0
    kinderopang
    nederland
    Hallo,
    ik ben sinds feb gestopt met de pil en heb 3 cyclussen achter elkaar een cyclus gehad van 26 dagen. en heb mijn eisprong gehad op 5 mei deze was erg voelbaar. nu moest ik afgelopen dinsdag 18e ongesteld worden en dat is tot heden niet gebeurd, heb vanmorgen dan ook een test gedaan, deze is negatief wat kan het dan zijn dat mijn menstruatie niet op gang komt, wel heb ik op 9mei mijn innesteling gevoeld en ben ik momenteel erg moe en heb ook last gehad van mijn buik (steken) dat is nu minder, ook moet ik nog altijd veel naar de wc om te plassen, poepen gaat niet meer zo als het voorheen ging. normaal ging ik 2 a 3 keer per dag nu kan ik blij zijn als ik 1x kan gaan.
    Kunnen jullie me helpen???
    ben zo onzeker!:(:(

groetjes
    Joy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi joy,

Misschien had je net wat te vroeg getest en ben je toch zwanger. Ook kan het zijn dat het toch nog een vorm van ontpillen is ook al had je drie cyclussen achter een een regelmaat erin. Het kan soms wel een jaar duren voordat je cyclus terug in haar eigen ikje is.

Imke

Deel Deze Pagina