Hallo dames, Omdat ik me gruwelijk verveel omdat ik door maffe dromen niet meer kan slapen. Ga ik ff antwoord geven op wat vragen en mijn verhaal even doen. Ik ben 31 en nu op het wachtbankje van de tweede ronde. In maart een eerste poging gedaan. Maar achteraf absoluut geen match met de donor en denk dat ondanks alle kwaaltjes die weken. Door mijn zorgen hij niet is blijven plakken. Na een zoektocht naar een nieuwe donor een very goodlooking hunk aan de hask geslagen die donor wil zijn. Uiterlijk veel kenmerken van mij vriend en mij. En karakter klikt prima met de onze. Dus voor ons voelt dit eigenlijk een beetje als eerste poging. Sinds december hou ik elke dag mijn kwaaltjes bij. Hierdoor kan ik nu ook zonder ovu testen vier dagen van te voren mijn ei voorspellen. Heel handig om een afspraak te maken met de donor. In de periode van zoektocht naar de nieuwe donor hebben wij door alle onzekerheid op het punt gestaan om op te geven. Ik ben uitzichtloos werkloos. Wegens diverse lichamelijke beperkingen. Mijn uitkering is niet noemenswaardig omdat ik 50% afgekeurd ben en straks loopt mijn WW ook af en donderd ons inkomen rap omlaag. Toch staan we achter onze droom en wens. Waar een wil is is een weg. En het scheelt weer in de kosten van kinderopvang. Vriendlief praat er verder weinig over. Bemoeit zich helemaal niet met de ZI maar kan niet wachten om papa te worden van mijn/onze kleine. Hij heeft al drie x gevraagd: wanneer kan je testen, wanneer ga je testen... kan t ook eerder? ?? Hihi. En ook wij hebben een verhuizing in plan staan. Want wonen nu in twee kamer appartement met twee grote honden. Maar een ding scheelt. Door vele fouten van de woningbouw vereniging afgelopen maanden. Krijgen we nu voorrang bij een van de vele woningasnbieders in onze regio. 10 aug. Heb ik NOD. En twijfelen over hoe wij als ouders zouden zijn?? Geen moment! !
Het begint hier gezellig te worden, welkom nieuwe meiden!! Wat een verhaal, Joanna... maar helemaal super dat je zo achter je droom staat en je vriend ook!! En liefde... dat is toch het belangrijkste wat je je kind moet geven?? Is er iemand handig in het maken van een tabelletje met overzicht wanneer iedereen zijn NOD krijgt? Mijn gegevens: Rozanna / 1e ronde / 1e kindje / NOD 17 aug Ik ga jullie voor een weekje verlaten, ik ga op vakantie zónder internet.... dat ga ik nu toch wel een beetje missen in deze spannende tijd! Heerlijk om zo af en toe eens van je af te schrijven en te lezen hoe andere meiden erin staan! Allemaal sterkte... ben erg benieuwd wie hier binnenkort met positieve testen in hun handen staan... !!!
Fijne vakantie Rozanna! Ik ga in augustus weg en neem zelfs mijn mobiel niet mee! Ouderwets vakantie vieren hahaha . Voor de andere dames, ik heb gewoon knippen plakken gedaan. Dus kunnen jullie ook doen en je gegevens eronder zetten. Of ertussen.