Hallo allemaal, Ik ben mama van 2 zonen, gisteren echo op 18+4 wk, was er niet uit of ik het geslacht wou weten. Ik zei twijfelachtig ... ja ... Aangezien we al 2 zonen hadden, gingen we er vanuit dat het weer een zoon was. Twijfelachtig zei ze "ik denk .. een meisje!!!!" Dit had ik echt niet verwacht!!! Kan er niet aan doen maar krijg de grijns niet van mijn gezicht!!!!! Onbewust was dit wel een wens, ik ben echt blij!! Als moet ik wel in mijn achterhoofd houden dat het nog steeds denken was. Binnen 5 wk nieuwe controle, Zou jij je er al op vastpinnen of hoe groot zou de kans zijn dat ze mis is??? Echt een raar gevoel een "groot vermoeden" te hebben. Afwachten...
Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je je er stiekem toch al op insteld dat je een dochtertje krijgt. Geweldig na 2 zonen! Wij hebben gisteren gehoord dat we een jongen krijgen, maar dat was zo duidelijk als wat, we kregen een fotootje mee naar huis met een duidelijk piemeltje hahaha. groetjes Danielle
Bij de vorige twee keren was het ook overduidelijk! Is echt wel wennen! Mijn zonen zelf willen absoluut een jongen, mijn man had ook de voorkeur voor een jongen, maar ik krijg mss gelijk! Hahaha
Ze hebben bij mij ook al 2 gezegd we denken een meisje.... ik heb voor de zekerheid maandag nog een extra echo om het gewoon "zeker" te weten... stiekum loop ik met mijn hoofd in de roze wolken... Ik zou als ik jou was een extra echo doen...
ik heb met 16,4 weken een geslachtsbepaling laten doen en daar kwam 85% zeker een meisje uit.. nu afgelopen dinsdag de 20 weken echo gehad en echt 99% zeker een meisje dus ik denk dat je stiekem al wel heel blij mag zijn.. maar ik zou nog niet gelijk alles roze halen hopelijk krijg je over 5 weken duidelijkheid
Mijn verloskundige vertelde dat het bij jongetjes makkelijker te ontdekken is dan bij meisjes. Bij jongetjes zoek je naar 3 streepjes en bij meisjes naar 2 (?). Meestal hebben ze het wel goed. En ik kan me helemaal voorstellen dat je een meisjes helemaal geweldig vindt na 2 jongens. Succes en hopelijk hebben ze het goed, anders moet je er weer aan wennen
@jalou.. bij een meisje zoek je indd naar 3 streepjes maar soms zie je er maar 2 zeker in een vroeg termijn. wat bij mij de echoscopist zei bij de geslachtsbepaling is dat bij een meisje de streepjes in de lengte lopen van de beentjes en bij een jongetje over dwars.
Hier 'dachten' ze bij de eerste dat eht een jongen was. Omdat ze zeiden dat ze het dachten ben ik er niet helemaal vanuit gegaan, maar onbewust natuurlijk wel een beetje. Je kunt natuurlijk wel raden dat we een meisje kregen. Ik zou dus even rustig de volgende echo afwachten..
Voor wie een wil snuiten, dit is de echo van het geslacht van ons kleine meisje op 25 weken... je ziet de schaamlipjes links in het midden En wij hebben echt tot dan moeten wachten om het zeker te weten hoor! Had op 16-19-24 weken telkens haar beentjes dicht op elkaar!!!! __________________
Ze hebben bij ons de eerste keer gezegt, waarschijnlijk een jongen en bij de 20 weken echo waarschijnlijk een meisje!!Nou lekker dan, we weten dus nog niets!!!Maar van de week hebben we de pretecho en dan moet het toch wel duidelijk gaan worden!!!Moeders gaat dan pas echt helemaal los met shoppen hahahahahahaha
Jeroen hier bij 16w jongen, 19w meisje, 21w jongen, 24w meisje en 25w eindelijk beentjes open (anders nooit helemaal) MEISJE!!! Hopelijk moeten jullie niet zo lang wachten he!
Gefeliciteerd! wat leuk! Maar ik zou het eerder 'zeker' willen weten dan over 5 weken....! Waaaahahaha! Ja, ze kijken naar streepjes, maar ook zeker naar of ze een piemel zien hoor! (in geval van jongen) Is natuurlijk nog meer zekerheid! haha!
Met 18 weken had de gyn tegen ons gezegd, dat er een grote kans was voor een meisje.. Want hij twijfelde en zag ook niets uitsteken. Maar met 23 weken heeft hij bevestigd dat we toch een meisje krijgen.. Met 29 weken heb ik weer een echo, dus ik ga dan nog een keer vragen of het nog hetzelfde is gebleven.. Bij mijn 1ste zagen wij al met 16 weken dat het een jongen werd..
Hier een echo gehad en ze zei dit is zonder twijvelen een jongen dus wij zijn wel gaan shoppen maar toch denk ik dat ze het fout kan hebben maar ik denk gewoon dat dat is omdat ik het na 2 meiden niet kan geloven.
Al blijft mijn man weigeren al te dromen over een dochter. Hij krijgt het niet over zijn lippen, moest ze een jongen denken, zou het van zoon hier, zoon daar zijn, nu is het van "we weten het nog niet". Wou dat hij mee kon dromen. Nog 4 wk wachten, hoop dat hij er dan wat doorkomt.
Vandaag extra controle wegens voorweeën, en het lag weer niet goed!!! Arhhhh!!! 16 sept, weer controle. Hoop dat we dan meer succes hebben! Op hoeveel weken wisten jullie het?
ooow erg leuk! en gefeliciteerd!! ik denk dat het in zo een termijn toch wel veel duidelijker te zien is. dus de kans dat de arts ernaast zou zitten lijkt mij vrij klein. met 16 weken kon je bij mijn zoontje al erg duidelijk een pipi zien. dus met 18 weken (als je een jongetje zou krijgen) had je dat wel gelijk gezien. leuk hoor een meisje erbij.geniet ervan