Hallo allemaal, Misschien een hele domme vraag maar ben echt nog een leek hier. We zitten in de eerste ronde en ben niet zwanger. Maar ben graag goed voorbereid Ik laat om de 2 maanden mn haar doen bij de kapster en dan zet ze highlights in mn haar. Dit doet ze met blondering en een tint blond gewone verf. Nu vroeg ik me af of blondering slecht voor je is terwijl je zwanger bent.. het is best straf spul, ruik t na 3 dagen nog aan mn haar meestal.. Je leest zoveel verschillende dingen op internet dat ik dr niet echt over uit kan.. Nu kan ik het ook aan de kapster vragen maar ik woon echt in een "ons kent ons" streek dus ben bang dat het dan misschien al rondgaat .. Hebben jullie hier ervaringen mee? x
Tsjaa de meningen zijn erover verdeeld. Het blijft natuurlijk een chemisch goedje. Maar veel mensen laten hun haar gewoon verven tijdens de zwangerschap. Ik heb zelf ook een keer rond de 20 weken high light laten zetten. Je kan heel de dag je adem inhouden op straat en in een hutje op de hei gaan wonen om met geen enkel slecht stofje in aanraking te komen. Kapsters die zelf zwanger zijn mogen dacht ik ook gewoon blijven verven. Met high lights komt er maar weinig in contact met je hoofdhuid dus het lijkt me geen probleem.
Zoals ik begreep van de vk kan haar verven geen kwaad alleen de kleur kan anders uitvallen voor de hormonen in je lichaam ik wacht tot 12 weken met verven 1 weekje nog 😄
Er is nooit bewezen dat het kwaad kan voor de ongeboren baby Watik wel had is dat alles wat ik blondeerde nog harder uitviel dan het al deed tijdens mijnzwangerschap Dat was egt mnergste kwaal mn enorme haaruitval en werd dus nog extremer door de blondering
ik ben laatst bij de kapper geweest terwijl ik zwanger was. Ik heb ook blond kleuring. Is geen enkel probleem
Heey, Ik ben zelf kapster, en verf of blondeer komt nooit in je bloedbaan terecht dus kan geen kwaad. Zeker niet als je hl zet. Dit komt niet in aanraking met je hoofdhuid. Ik zeg altijd tegen klanten van mij als je er geen goed gevoel bij heb moet je het niet doen. Je moet ook zo denken een kapster zie je ook in een kapsalon gewoon werken met verf en blondeer, en als we het haar gespoeld hebben blijven er altijd restjes chemische middeltjes in het haar achter en wij hebben dit hele dagen aan onze handen en gebeurt helemaal niks. Ik heb 2kinderen en nooit een miskraam gehad en was bij beide na het stoppen met de pil meteen zwanger en tot 34 weken gewoon dagelijks gekleurd/geblondeerd, en gepermanent. Zal me niet druk hierover maken.
Hoii, Bedankt voor jullie reacties Vind het soms zo moeilijk want je vind zulke verschillende informatie op het internet over alle onderwerpen rondom het zwanger worden. Ben echt een controlfreak, moet alles van te voren weten Supriseparty's zijn niet voor mij weggelegd haha. Maar zal idd kijken als ik eventueel ooit zwanger mag worden hoe ik me erbij voel..dat is misschien beter Maar dan weet ik iig dat het geen kwaad kan xx