Wanneer begon jouw bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door blondi, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer had je de eerste wee?

1. Ochtend

2. Middag

3. Avond

4. Nacht

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    En dan bedoel ik eigenlijk wanneer je de eerste echte wee had.
    Sinds een week krijg ik elke ochtend die ik weer wakker word zonder krampen meteen een rothumeur omdat ik dan zo'n idee heb dat het dus weer niet gaat gebeuren vandaag.. Misschien dat ik hier een beetje hoop vandaan wil halen ;)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

om half vier snachts. Ik werd wakker met pijn in mijn onderrug, ging naar de wc en zag ik dat ik bloedrig slijm verloor. Toen ben ik maar een dvdtje gaan kijken. Het duurde wel tot ongeveer 11 uur in de ochtend voor ik doorhad dat het weeen waren. had helemaal geen voorwerk gehad dus daar dacht ik eigenlijk eerder aan.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Om 0.00 snacht braken de vliezen en 10 min later al flinke weeen om de 5 min. 12 uur later was de beeb geboren.

Het gebeurd als je het niet verwacht vind ik. Ik zat iedere dag te wachten op de bevalling tijdens de controle werd bepaald dat ik de volgende dag ingeleid zou worden wegens erg hoge bloeddruk. Toen had ik er vrede mee en ben ik nog vanalles gaan doen. ik had ook echt niet verwacht dat de bevalling nog vanzelf op gang zou komen. Ik was 39+4 dagen zwanger

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Maar het zal/kan toch niet zo zijn dat als je er veel mee bezig bent het niet gaat gebeuren...? :)
    (net als wat ze zeggen als je zwanger wil worden)

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ghehe nee... Want in tegenstelling tot zwanger wórden zal bevallen toch echt gaan gebeuren, vroeger of later :p

Ik kreeg trouwens pas overdag de eerste wee, bij allebei.
    Bij de 1e om 15.00 uur, ben de volgende ochtend bevallen
    Bij de 2e om 18.00 uur, ben die avond nog bevallen.

Dus als je wakker wordt zonder weeën, dan zegt dat niets!

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Das n goeie ja :)

7. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Bij de eerste om 01.00 uur ´s nachts en die ochtend om 07:58 bevallen.
    Bij de tweede om 09.30 uur ´s ochtends en begin van de middag om 12:00 bevallen.

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn vliezen braken op 9-10-09 om 00:47 uur (ja ja, keek meteen op de wekker, hahaha) en binnen een half uur kreeg ik weeën. Eerst zo'n 10 minuten uit elkaar en tegen de ochtend regelmatig, om de 3-3,5 min. Helaas werden ze daarna weer onregelmatig en ben ik uiteindelijk op 11-10-09 dmv inleiding eindelijk bevallen, maar goed; das een heel ander verhaal, hahaha! Normaal gesproken gaat dat veel sneller allemaal ;)

9. Bri

Bri Niet meer actief

Bij de eerste werd ik 's morgens rond half acht wakker met een soort opkomende en afnemende kramp waarvan ik meteen dacht: heee, zou dat nou een wee zijn? 20 uur later was onze zoon er.

Bij de tweede had ik al een week of twee voorweeën. Zette iedere keer niet door. De eerste wee waarbij ik dacht: dit zou wel eens een echte kunnen zijn, voelde ik toen 's middags om een uurtje of drie denk ik. Minder dan 10 uur later was onze dochter er.

10. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    s'Ochtends waren mn vliezen gebroken, dit liep er heel langzaam een beetje de hele dag door uit.

Om 23.30 begonnen de weeen en die begonnen gelijk goed! Geen beginnende krampjes ofzo maar gelijk het echte werk haha
    En om 5.45 is ze geboren.

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    om 6:15 in de tent op t luchtbed 4 weken te vroeg braken mijn vliezen....7:00 de eerste wee 7:15 tijdens de rit naar t ziekenhuis voor een check up om te kijken hoe ver ik was om eventueel nog naar huis te kunnen rijden kreeg ik al een weeen storm.
    7:45 aan de ctg gegaan en om 8:10 zei ik je moet nu de verloskundige halen!!!!!
    T moet eruit!!!

nou zegt de zuster doe maar rustig hoor het is je eerste kindje.
    ik zeg kan me niet schelen ik moet nu poepen!!!

zij toch maar de vlk gehaald en ik werd getoucheerd en toen schrokken ze.....ik had al 7 cm ontsluiting!!!!

wowww ik moest daar in het ziekenhuis bevallen in venlo en kon niet meer naar mn eigen ziekenhuis in nieuwegein.....

9:30 start persen 9:45 djena geboren hihi

12. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Beide keren 's nachts!
    1e keer braken de vliezen om kwart over drie (hoge vliesscheur) en kwamen de weeën daarna op gang, 26u later bevallen
    2e keer werd ik om kwart over twee wakker van de eerste weeën, 7u later bevallen.

13. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Binnen een uur nadat mijn vliezen waren gebroken kreeg ik het toch wel erg benauwd..

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij de 1e werd ik rond 01.30 wakker met krampen. (geboren om 12.09)
    En bij de 2e rond 5en maar ben daarna weer in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was ik ook enorm teleurgesteld dat de krampen weer weg waren. Rest van de dag wel een zeurend gevoel gehad en af en toe krampen in mijn bovenbenen. Ben rond 15.15 gestript en toen zette het wel door. (geboren om 19.07)

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Tot nu toe zijn de meeste toch wel ´s nachts begonnen...
    De ochtend is ook alweer bijna voorbij dus daar hoef ik ook niet meer op te rekenen ;)

16. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Dat was dus om 04.30 uur.. Jeetje lekker wakker weer ikke!
    Op dat moment nog half stoned van de pethadineprik die ik had gekregen.. ;) Om 10 uur kreeg ik het echt spaans benauwd.. gelijk ruggenprik gevraagd.. pas om 12.30 uur gekregen omdat ze mij niet geprikt kregen :(

17. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bij de eerste in de ochtend na weken voorweeen.
    Bij de tweede ben ik ingeleid.
    Succes nog even!;)

18. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Precies om 8.00 wakker geworden met wat vage rugpijn waardoor ik niet meer lekker kon liggen (zover dat al gaat met dikke buik)
    Opgelopen en rugpijn werd zeurderiger ook het gevoel dat er een ballon werd opgeblazen bij me blaas maar niet kunnen plassen.
    Dacht nog heel droog oh jee zware blaasonstekining maar nee ballob gevoel werd erger en om 9.30 braken me vliezen!
    Direct rugweeen die er dus de hele tijd al waren zo en zo vanaf 8 uur.
    !0.00 hier in het ziekenhuis en al 4 cm onstluiting.15.00 10cm en 16.50 werd me kleine boef geboren.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij Milan 's nachts (precies om 00:00u ;)) en bij Isabelle 's middags.

20. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    werd 's ochtends wakker met licht bloedverlies en menstruatiekrampen...
    's middags rond 4 uur de eerste wee...
    (en hij is 's nachts om kwart voor 4 geboren :p)

Deel Deze Pagina