Zijn er hier dames die net als ik de 35 gepasseerd zijn en nog voor een "nakomertje" gaan? Ik heb al 2 kinderen van 9 en 11 en besloten dat ik toch nog heel graag een kleine frummel wil.. vanaf komende maand gaan we ervoor. Ben benieuwd of het nu veel langer gaat duren dan de vorige keren (2e ronde en 1e ronde).
Ik weet niet of het telt maar ben de 35 gepasseerd (36) en zijn bezig voor onze 1e samen. Mijn man had al een zoontje die is nu 11 dus mocht er een wondertje komen is het in mijn mening een nakomertje
Ja dat is het zeker! Deze eventuele derde als ie er komt is ook de eerste van ons samen. De andere 2 zijn ook van een andere vader. Jij bent al een tijdje bezig zie ik in je onderschrift?
Ja klopt we zijn al een klein poosje bezig idd. We hebben vandaag een verse terug plaatsing ❤ dus hopen dat dat goed afloopt natuurlijk. Edit: zijn jullie ook al een poosje bezig ? Met de mmm of gewoon in eigen cyclus proberen?
Ahh top nog beginnen dus ? Dat is spannend zeg... dan hopen dat t gelijk raak is. Dat zou wel heel fijn zijn !
Hahaha ja dat zeg ik altijd maar tav vruchtbaarheid ligt dat anders.. en andere man nu he.. maar we gaan t zien.. iig leuk en spannend om mee bezig te zijn.. zo benieuwd hoe de jongens het gaan vinden
Ja dat klopt zeker, dan weet je niets zeker op t gebied van vruchtbaarheid. Is ook heel erg leuk en spannend, zeker in het begin nog ( geld voor mij ook nog hoor) Onze zoon vind het helemaal te gek, maar... heeft zich wel een broertje besteld
Ja onze zoon weet idd waar we mee bezig zijn. En mag dat ook gewoon vertellen van ons. Wij hebben er geen schaamte gevoel bij. Soms is het je gegund op de normale manier en soms niet dan heb je wat hulp nodig. En wij vinden dat alleen maar mooi eigenlijk dat dat mogelijk is.