Poeh echt waar. Dat duurt echt nog heeeeeeel lang ja . Heb je daar meer echo's of is het een beetje vergelijkbaar behalve dat je dan geen vroege echo hebt.
Ongeveer vergelijkbaar denk ik. Hier is t bij 12 weken, rond de 19 weken en dan een groeiecho bij 32(?) weken. En extra op indicatie. Vorige keer nog bij 36 wekenofzo gehad ivm stuit
♥♥♥♥♥♥ Aanne88 - 27 jaar - 2e kindje - zwanger - UD 26-08-29 Duna - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ? Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje - zwanger - UD 24-07-19 khloe877 - 31 jaar - 3e kindje ronde ? - NOD ? Kim2306 - 25 jaar - 2e kindje - zwanger - UD 09-08-19 Myka27 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 - NOD 12-03 Poolvos - 30 jaar - 2e kindje - zwanger - UD 24-09-19 S1991 - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ? ♥♥♥♥♥♥
Hè meiden hier weer een teken van leven van mijn kant. Hoe gaat het hier met iedereen? @zonnetje2015 wat naar dat het mis is gegaan
Heey meiden Wij hadden gistere afspraak in het ziekenhuis. Zaad onderzoek was goed. Echo gehad baarmoeder en eierstokken zage goed uit. Bloedgeprikt voor te kijke of er iets met schildklier is. Daar krijgen we 15maart uit slag van. Dan moet ik eind maart bellen als ik ongesteld ben voor afspraak hsg onderzoek. Hoe gaat het met jou @myka27 ?
@khloe877 wat “fijn” dat alles er voor zover goed uitziet. Heb het even tussen haakjes omdat het vast wel dubbel is, omdat je nu niet weet waarom het zo lang duurt. Benieuwd wat er deze maand gebeurd, want je temp ziet er nog steeds mooi uit. Wie weet is het nu wel gewoon raak. Hier wel ok, heb deze maand wat langer op mijn eitje moeten wachten, maar had gisteren toch de echte knaller op mijn test. Ben deze week toch ook weer begonnen met tempen, en zo zag ik dus dat mijn ei nog moest komen.
Hoi dames! Ik mag en kan ook eindelijk vertellen dat ik zwanger ben. 8 weken inmiddels! Gewoon in de 8e ronde (dus super snel aangezien het vorige keer 30 maanden duurde) en ook nog eens zonder MMM. Ik ben zo blij, maar ook oh zo bang dat het mis gaat (al heb ik daar geen gegronde reden voor). Morgen hebben we de eerste echo... Super spannend!
Wat een mooi nieuws Snap je spanning, maar hopelijk morgen een mooi kloppend hartje en een bewegend wondertje in beeld ❤️
Dank je. Vandaag inderdaad een knipperend lichtje gezien geeft wel wat geruststelling! Nu hopelijk langzaamaan wat gaan genieten...
@Duna zie nu pas dat je zwanger bent! Gefeliciteerd. Super fijn! Nog meer dames die inmiddels zwanger zijn? @Aanne88 en @Poolvos hoe gaat het bij jullie? Weten jullie het geslacht al?
@Duna, wauw je bent zwanger. Gefeliciteerd. Hoe gaat het met je? Hier gaat het goed. Nog steeds heel erg moe . Morgen hebben we de 20-weken echo en we krijgen als het goed is een meisje Hoe gaat het met jou?