Hoi, Nu zo na mijn zwangerschap en bevalling ben ik echt zo veranderd! Ik hield van simpele basic kleding, slippertjes, haar vast en klaar maar nu?!! Mooie broek, net shirtje, hoge hakken, haar gekortwiekt (nog wel lang hoor ) maar toch. Ook hou ik normaal gesproken niet van meisje meisje truttige dingen maar ik vind nu zelfs sjaaltjes leuk en mooi! Heb er zelfs 3 gekocht en ik draag ze ook echt Ik ben alles zat en wil vanalles nieuw. Is dit herkenbaar? Erg nog gerelateerd aan hormonen etc? Scrappen vind ik erg leuk om te doen als hobby, nou deed ik dat normaal gewoon wat grof maar nu vind ik het belangrijk dat het netjes en recht is en wil ik ook alleen maar roze gebruiken en bloemetjes Is het blijvend? Liefs
ik ben me na mijn bevalling ook meer vrouw gaan voelen en gedragen om het zo te zeggen en ik hoop dat dit blijvend is haha liep vroeger nog al eens in men man zen kleren rond tja zat lekker los haha
Ik denk niet dat het aan het moeder worden ligt. Ik ben ook 25 en heb dat het afgelopen jaar ook meegemaakt. Ineens jurkjes dragen (en echt als favo kleding hebben) terwijl ik daar eerder nooit iets van moest hebben. Hakken dragen terwijl dat vroeger niet in mij op zou komen laat staan dat ik erop zou kunnen lopen. Mijn haren zijn van tot over mijn bh band naar lekker kort gegaan (schuine pony en kippenkont nekje ). Nagels heb ik jaren lang diehard kort gebeten en nu zijn ze gevijlt lang en netjes gelakt incl zelf nailart erop gemaakt (o my als je dat vroeger tegen mij gezegt had had ik je voor gek verklaard). Mijn zoon is nu 4,5 en ik ben zwanger van de 2de en denk dat het meer ligt aan het toch vrouwelijker willen zijn en kunnen zijn als vroeger voor mijzelf.
Herkenbaar ja. Ik ben in alle opzichten netter geworden. Alles blijft nu redelijk netjes en geordend, terwijl ik vroeger prima in troep en chaos kon leven. Mijn ...spijkerrokje met glitters... ga ik echt nooit meer aantrekken. Alleen nog nette kleding voor mij. Ik snap van de helft van mijn kleren niet hoe dat ooit in mijn kast terecht heeft kunenn komen.
Ja dat bedoel ik! Snap het echt niet! Tuurlijk is het zo dat naar mate je ouder wordt je verandert maar dit is voor mij echt opvallend allemaal!
Hihi, nou ik op zich wel hoor Een kind krijgen zet ten slotte alles op z'n kop, dus waarom je kledingkeuzes niet? Je hebt een intense tijd achter de rug, bent nog meer vrouw geworden. En die innerlijke verandering zal zich hoe dan ook vertalen, subtiel of overduidelijk. Net zoals bij alle grote veranderingen en levensfasen. Persoonlijk droeg ik altijd al graag vrouwelijke kleding en kies ik nu juist vaker voor iets makkelijks; maar ook dat heeft te maken met een innerlijke verandering. Ik kan nu makkelijker dingen los laten, ben minder perfectionistisch. En dat zie je aan de buitenkant ook