Zal ik maar vast beetje beginnen met kletsen! Dat "wij" zwanger zijn was voor mij en mijn vriend al een bijzonder wonder omdat dokters eerder dit jaar nog zeiden dat de kans heel klein was dat hij op de natuurlijke manier mij zwanger kon maken. ivm dat hij 5 jaar geleden teelbal kanker gehad heeft waardoor er 1 teelbal af gehaald moest worden en daar hele zware chemo voor gehad heeft die zijn zaad zeg maar had kunnen aantasten. We hebben daarvoor ook een zaadtest gedaan en ik was vlak daarvoor al gestopt met de pil . Bleek achteraf toen ook al "bevrucht" op de dag dat wij die zaadtest gedaan hadden in het ziekenhuis. Hoezo dat gaat niet lukken hihi? Ik ben zelf 24 april 2014 uitgerekend. & wij krijgen een Jongen!. Die tegelijkertijd de 4e generatie wordt in de familie!. Vind het allemaal wel spannend allemaal omdat je toch alles voor het eerst mee maakt. Elke echo en controle blijf ik ook spannend vinden maar kijk er wel vaak naar uit want wil toch altijd wel weten of alles goed is met ons kleine mannetje en tot nu toe is ook alles helemaal prima in orde . Ik geniet er ook telkens weer van als ik ons kleintje op de echo zie verschijnen of zijn hartje te horen krijg En het gaat zoo snel pff nu alweer over de helft . voor de rest tot zover ook totaal niet ziek geweest van de zwangerschap. Dus gelukkig kunnen wij er echt goed van genieten samen. & ben ook heel blij met het buikje wat ik op het moment heb hihi Hoe ervaren jullie de hele zwangerschap tot nu toe? en wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend?. Gister een bijzondere ervaring gehad met mijn vriend. Die heeft voor het eerst onze kleine man gevoeld. Hij was zo blij want zat er al super lang op te wachten want ik voel de kleine al best wel een tijdje.
Hoi! Ik ben dus Pippa, 27 en nu 24 weken zwanger. Wat bijzonder dat jullie zo snel zwanger zijn, Steciaantos! Lijkt me dat je wel staat te kijken dan! En heel dankbaar bent! Bij ons was het vrij snel bingo. Een week ben ik heel blij en enthousiast geweest en toen begon het spugen. Dat spugen was heftig, en toen ik in week 7 voor het eerst bij de verloskundige was, stuurde zij mij direct door naar het ziekenhuis, waar ik opgenomen werd met uitdroging. In de weken die daarop volgden ben ik nog twee keer opgenomen geweest, waarvan de laatste keer het heftigste was. Ik was toen ook mentaal de weg kwijt door totale uitputting. Gelukkig hebben ze me in het ziekenhuis wel kunnen helpen, maar het is een diep er zwart gat geweest. Sinds 16/17 weken gaat het langzaam beter. Mijn man en ik hebben zo'n verloop van de zw totaal niet zien aankomen en de afgelopen maanden zijn dan ook heel heftig geweest, niet alleen fysiek, maar ook mentaal. Gelukkig gaat het nu dus beter en vind ik het leuk om tijd door te brengen op ZP . Ook ben ik weer voorzichtig aan het werk (paar uurtjes per week, ik werk normaal fulltime). Daar geniet ik nog meer van, lekker uit het huis . Wij zijn ook voorzichtig begonnen aan de babykamer (behang, plafond verven etc.) Hoe is dat bij jullie?
@Pippamoi Jaa wij waren zo blij.. heb toen ook wel gehuild omdat ik het zo leuk vond dat het zo snel is gegaan. Jeetje dat klinkt allemaal wel heftig zeg maar ben blij dat het op het moment gelukkig wel goed gaat met de zwangerschap. Lijkt mij ook zo vermoeiend allemaal als ik zo lees wat jij hebt meegemaakt. Hier is de babykamer al zo goed als af. Zal wel ff een fototje bij voegen. alles is bij ons neutraal gehouden met bambi behang. Het bedje is bij ons zon doorgroei ledikantje die je kan ombouwen naar een peuter bedje vandaar dat hij zo groot oogt. Wij moeten binnenkort alleen nog even het babybadje kopen