1e kindje in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    @ Puk, Wat fijn zeg!! Ben heel erg blij voor je :)

@ Mus, Gefeliciteerd en welkom.

@ BibiQ, Wat een leuk dat je even hebt laten weten wat de reacties waren. Grappig dat je broertje niet meteen reageerde. Ik denk dat mijn broertje de hint wel zou snappen. Hij is nu al gek met z'n andere neefjes... :$

Wat betreft misselijkheid, ik heb er met vlagen last van. Vooral 's avonds voor, tijdens en na het avondeten. Of als ik net naar bed wil. Van het maagzuur heb ik gelukkig nu veel minder last sinds ik Galviscon gebruik.
    Ze zeggen trouwens dat als je heel erg misselijk bent de hele dag dat de kans op een meisje groter is. Heeft met de hormonen te maken...Dus wie weet...:(

Als ik vrij ben en er dus aan toe kan geven, dan stoort ik rond 14.00 uur even helemaal in. Maar vorige week op m'n werk had ik daar geen last. Gelukkig maar :D

2. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ha lytje nou na sprakeloos kwam luid gejuich en was ie nu al trotse oom.
    Hmmm nou dan komt mijn stiekeme voorkeur misschien toch uit hihi. Ik ben morgen 7 wkn en nog steeds niet echt misselijk hier. Af en toe een beetje weeïg gevoel maar daar blijft het bij en dat is ook echt dat en toe.
    Verder sta ik idd ook elke middag rond 13-14 uur op instorten maar kan me er ivm werk niet aan toe geven. Maar dan heb ik brandende ogen en echt gewoon slaap!
    Maar ik slaap dan ook nog steeds slecht. Vannacht bizarre nare droom gehad. Weet nu niet meer waar over maar vond het maar vreemde ervaring.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Puk!!!! Wat fijn. Ik ben heel erg blij voor je. Lekker genieten nu :)

@Jaydee, wat heerlijk dat je zo bent verwend. Op naar de eerste echo!

@Lytje, dan krijg ik vast een meisje ;)

4. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @Puk Oh wat superfijn!!! Heel mooi nieuws! Geniet van de roze wolk!

@Jaydee wat fijn dat je nu al zo wordt verwend! Ook hier is mams al volop aan het rondsnuffelen!

@MusPoes welkom en gefeliciteerd!

Als dat van die misselijkheid klopt, wordt het ook hier een meisje :D

5. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    Naast het maagzuur, wat gelukkig goed te verhelpen is, heb ik ook erg last van obstipatie. Heeft iemand nog goede natuurlijke remedies? Ik hou niet zo van medische hulpmiddelen.

@ Wat leuk al die "misschien" meiden...zouden wij ook leuk vinden, maar heb zomaar het gevoel dat het toch een jongen word.

@BibiQ dat weeïge gevoel herken ik wel, maar ook met vlagen. Vandaag op m'n werk echt even een dipje om 14:00 uur, maar ook hier gaat het werk gewoon door. Ik kan moeilijk tegen de kids zeggen dat ze de rest van de middag voorzichzelf moeten werken omdat juf een beetje zwanger is..... :)

6. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Haha lytje ja dat gaat idd niet.

Pfff verder hier grotendeels nog alles hetzelfde!

7. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    @lytje misschien helpt roosvicee laxo tegen opstipatie. Is van pruimen gemaakt, smaakt gewoon naar roosvicee. Of pruimen eten helpt ook maar dat moet je dan wel lekker vinden...

Hier gaat t nog steeds niet zo lekker,
    Constant rugpijn en na 4uurtjes werkn harde buiken en krampen.
    Volgens de huisarts doe ik te veel... Werk maar 4uurtjes en lig de reat van de dag op de bank... Maandag maar overleggen met de gynaecoloog.

8. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Morgen dames!

Hier vandaag voor het eerst echt misselijk nog niet overgegeven maar wel kokhals momenten en het is ook nog niet echt over gegaan sinds ik wakker werd. Tot nu toe niet eerder gehad.

Verder vroeg een client van me net of ik in verwachting ben?! Ojee! :$Zei nee ik heb gewoon een dikke buik (dat was ook wel zo, maar nu is ie schijnbaar toch dikker), en dat ik gestopt ben met roken dus miss hien wat ben aangekomen. Wist niet hoe snel ik mn buik moest verbergen!:)
    En ik dacht vanochtend nog zo erg zal het toch nie opvallen met een strak shirtje? Aangezien ik altijd wel een buikje had....

9. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Haha bibq, klinkt heel bekend... Ik heb ook altijd een buikje en mijn clienten vragen ook of ik in verwachting ben, ik krijg allemaal puisten en vlekken in mijn geIcht en mijn haar zit al 8 weken niet... Haha
    Ik heb t werk er weer opzitten voor vandaag. Heb alweer last van buikpijn en rugpijn. Mn buik is op dit moment keihard:s

10. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    @ judjuuh Wat vervelend dat je last hebt van alle kwaaltjes. Ik hoop dat er ook nog momenten zijn waarop je nog even op je wolkje kan genieten...;)

Vandaag maar een fles Roosvicee laxo gehaald idd, smaakt goed, maar werkt nog niet...:(

@BibiQ en Judjuuh Wat grappig dat jullie cliënten het al vroegen, ik denk toch dat zij zoiets aanvoelen. Wij hebben 18-2 positief getest. Op de vrijdag hiervoor begonnen de meiden in mijn groep spontaan te vragen of ik zwanger was? Ik kreeg hele grappige en hysterische reacties van ze toen ik dit ontkende. "Ohh u moet echt niet zwanger worden hoor dit jaar, dan gaat u steeds weg om boven de pot te kotsen" en "Ja, mijn moeder was heel kribbig en kon bijna niks, dus u moet volgend jaar maar zwanger worden" :D:D Hmmm, ze weten nog van niks maar denk dat ze het toch wel leuk gaan vinden..:)

Vandaag wel een enorme baaldag:x Had vanochtend na dat manlief het bed had verlaten een hele nare droom over een mk. Ik kan er maar moeilijk van loskomen, hopelijk blijft het bij een droom. Waarschijnlijk ook iets te veel gedaan vandaag dus lig nu al languit. :(

11. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Ohh zo snel al dat ze een buikje zien? :$
    Misschien inderdaad een voorgevoel. Ik zat gisteren met mijn baas (die het nog niet weet) in de auto en die zei ineens: he kijk er zit een ooievaar op de lantaarnpaal. Normaal gesproken zou me zo een opmerking niet opvallen, vond het nu ineens heel verdacht :cool:

Wanneer hebben jullie/gaan jullie het vertellen op je werk?

@Lytje82 vervelend dat je zo een nare droom hebt gehad! Ik heb er ook last van als vl ochtenddienst draait. Ik zeg hem gedag en val weer in slaap, maar droom daarna altijd de vreselijkste dingen. Tot nu toe gelukkig niets over de zwangerschap, maar kan me erg goed voorstellen dat dat vervelend wakker worden is :x

12. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ha dames,

Nou ik wil het op het werk pas vertellen wanneer ik er echt niet meer omheen kan zeg maar. Vrienden en de rest van de familie vertel ik het pas na 12 weken. Nu weet alleen de directe familie en schoonfamilie het dus ouders en broers en zussen.

Wb nare dromen ik heb dat vorige week 1 x meegemaakt. Niet zo zeer over een mk maar wel een hororfilm zeg maar, en je kan er ook niet makkelijk uit wakker worden. Rare en nare ervaring, gelukkig wist ik toen ik wakker werd niet meer waar het over ging alleen dat het geen leuke droom was en ik diverse malen geprobeerd had wakker te worden.
    Gek he, je bent dan toch maar half bij bewustzijn ofzo..:(

13. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames en nieuwe dames,

sorry dat ik niet heb gereageerd, mijn vriend heeft vorige week een auto ongeluk gehad. Gelukkig is hij weer thuis maar helaas met 4 gebroken ruggenwervels en een gescheurd schouderblad. Maar ik ben blij dat ik hem nog heb!!

Gelukkig gaat alles met onze korrels dinsdag weer terug naar de gynaecoloog en verpleegkundige. Ik bleek laatst wel gewoon 7 weken te zijn maar de fert. arts kon niet goed meten dus volgende week ben ik 9 weken!! En ik heb al best een flinke buik maar dat komt sowieso door mijn darmen en door de dubbel zoveel hormonen zijn de arts.

Hoe gaat het met jullie? Ik heb wel wat bij gelezen maar heb eigenlijk (sorry) geen zin om specifieke vragen te stellen sorry begrijp me niet verkeerd.

Liefs

14. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Livelove idd fijn dat je hem nog hebt!

Verder iedereen goed weekend. Zelf moet ik morgen werken.

15. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    @livelovelaugh Wat fijn dat alles weer goed gaat komen met je man. Zal vast enorm schrikken zijn geweest:$. En wat betrefd je korrels.... Succes met je echo's en ben benieuwd hoe ver je nu "echt" bent. En sterkte met je man, hopelijk geneest alles voorspoedig.

Ik mag komende week voor de 1e echo!! Hier ben ik heel blij mee omdat ik me niet meer alle dagen zwanger voel...:( Hopelijk geeft de echo een positieve uitslag.

@ Lynn en BibiQ Ik hoop dat als het goed blijft gaan ik m'n buikje kan verbergen tot 12 weken, want ik groei wel ;)

16. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    @ lytje ik voel me ook niet alle dagen zwanger hoor, het zal vast allemaal nog goed zitten. We schelen trouwens maar 1 dag wat leuk!
    Ik heb me voor genomen om gewoon rustig af te wachten tot de echo, de datum staat en het voor mijn gevoel is het nog erg ver weg maar toch ook dichtbij. Ik ben al minder aan het aftelle als in het begin en heb besloten er me maar niet te veel mee bezig te houden want ik werd helemaal gek. ik ben ook gestopt om echt met babydingen bezig te zijn behalve dan het forum hier maar ook dat doe i wat minder tot ik zelf gewoon meer zekerheid heb. Ik werd er namelijk over enthousiast van logisch natuurlijk maar VL wees me telkens erop dat het nog anders kan lopen en na wat berichten hier gelezen te hebben ben ik daar ook meer en meer in gaan geloven. Dus ik heb een stapje terug gedaan in mijn blijdschap en zekerheid dat het wel goed zou gaan. Want dat heb ik niet helemaal in de hand dus...

17. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey lytje! Oh spannend hoor :). Ben helemaal benieuwd! Oh heb je ook al last van je darmen enzo? Ik b echt zin in mijn buik hihi maar omdat ik er nog niet openlijk over spreek voel ik me nu juist dik haha. Mijn vriend schikt er telkens weer van mijn buik :p.

BibiQ, goed van je dat je wat rustiger kan doen maar aan de andere kant het gaat toch wel goed komen allemaal. Maar ik was zo bang voor de eerste echo n nu zijn beide echo's dik in orde dus nu ben ik ook meer geruster. Wel moeten we sowieso rustig aan don want na 12 weken mag je echt pas praten over een tweeling omdat de kans er gewoon is om er een te verliezen. BibiQ had je nou wel al een echo gehad?

Mag ik misschien iets intiems vragen? Hoe staat jullie seks leven er voor?? Woops

18. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Livelove nee hier helaas nog geen echo gehad het is mn eerste kindje geheel natuurlijk en snel zwanger geraakt en geen verleden met mk ed dus vk zag geen reden voor eerdere echo dan met 9 wkn.

Haha nou mn vriend en ik wonen nog niet samen dus ons sexleven was sowieso vaak alleen in Het weekend en dat ook alleen als we elkaar zien. Wat ivm werk en beide wisselende diensten dus ook niet altijd kan.
    Maar ik moet zeggen dat mn libido op dit moment op een erg laag pitje staat wat mij zelf eigenlijk ook tegen valt! Hoop dat het nog goed komt voor die buik echt te groot te wordt. Ik laat vl af en toe maar zn gang gaan zodat ie zich nie verwaarloosd voelt hihi. Zeker na 2 weken!! Maar ik denk dat het ook te maken heeft met mn ontzettend pijnlijke borsten die normaal aanraking wel erg prettig vinden maar nu dus niet!

19. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aah ja dan snap ik wel dat het zo spannend is!!

Haha ja nu is mijn vriend ook nog eens helemaal in gegipst haha en dan juist krijg ik zin omdat het niet makkelijk gaat haha maar voorheen zat er ook wel eens twee weken tussen en dan gaf ik ook maar toe haha. Gaan jullie nu wel samenwonen?

20. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Nou ik zit in mijn afstudeerjaar en maak dit nog even af. Sowieso was het de bedoeling om na mijn opleiding te gaan samenwonen. Alleen nu moeten we wel hihi:)
    We zijn al druk aan het rondkijken.

Dat betekent dus nog aardig wat stress, schoolstress, babystress, samenwoonstress, verhuisstress :$
    Haha ach 't komt allemaal goed :)

Deel Deze Pagina