Lytje, verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte! @all Weten jullie al of jullie voor een nek plooi meting gaan? Wij zitten heel erg in twijfel. Aan de ene kant denk ik natuurlijk doen we dat! Aan de andere kant bied het natuurlijk geen garantie. Er komt alleen uit of je kans hebt op een kind met een chromosoom afwijking. Niet zo zeer dat je kind het heeft. Ben zelf bang dat als er uit zal komen dat die kans er is er een donkere wolk boven de zwangerschap gaat hangen. Moet zeggen dat wij zo wie zo de zwangerschap niet zouden afbreken. Elk kind is welkom! Pas als we te horen zouden krijgen dat ons kindje niet levensvatbaar zou zijn zouden we de zwangerschap afbreken. Komt ook omdat vrienden van ons dat niet hebben gedaan. Verschrikkelijk een half jaar een dood ziek kind hebben en dan als nog afscheid moeten nemen.
Lieve lytje ontzettend veel sterkte!! Ik weet hoe naar het is. Hopelijk gaat het bij jullie de volgende keer wel goed! @nekplooimeting, wij doen dat niet. Is ook geen aanleiding voor dus ga er vanuit dat het goed zit. Is er bij jullie wel aanleiding voor om dit te doen?
Wij doen ook geen nekplooimeting! Ik weet dat ik van allebei de kindjes hou maar zoiets zou misschien idd een donkere wolk boven je zwangerschap hangen. En daarbij in hoeverre zou je je kunnen voorbereiden? En de gyn zei ook jij bent jong en het komt niet voor dus de kans is klein..
Allemaal bedankt voor de steun, maandag naar de gyn.. daarna zien we wel weer verder... Ik meld me wel weer in een ander forum mochten we toch weer goed zwanger raken.... We zijn er trouwens nuchter onder hoor.. Succes allemaal en geniet ervan!!!
Nee ook wij doen geen nekplooimeting. Wel of geen chromosoom maakt voor ons niet uit. Ieder kindje is welkom. En ik denk ook dat ik dan een zwarte wolk boven mn hoofd zou hebben...
Wij doen het wel! Omdat ik het graag wil weten ik ben graag voorbereid. Ik vind het wel mooi hoe jullie het zien.
Oh mensen wat een belevenis. De echo ging goed! En het is alleen! Ik ben wel behoorlijk terug gezet, die zag ik al een beetje aan komen maar een hele week en vijf dagen is toch meer dan ik verwachtte.. Een late eisprong.. ACH. Heerlijk kunnen kijken naar het sterke en regelmatige kloppende hartje van ons beebje! <3 Nu gaan wij het ook bekend maken. Ik heb mijn moeder al toestemming gegeven want die staat al ruim drie weken op knappen van blijdschap hihi Van het weekend mijn opa en oma, dat zal wel bijzonder worden. En de vriendengroep doen we ook dit weekend. Heerlijk om al die reacties te kunnen zien, eindelijk haha @LLL Hoe waren de reacties bij jou? @de rest, Wanneer hebben jullie de echo?
Hallo dames, Alweer ff niks van me laten horen. Ik lees wel elke dag mee. Hier nog behoorlijk moe dus reageren komt het niet echt van. Hopelijk word het straks wat minder en kan ik ook wat vaker reageren. Dames met een mooie echo echt super. Dames met slecht niks heel veel sterkte. Ik mag morgen weer naar de gyn. als goed is krijg ik ook een echo. Kan niet wachten, gelukkig de afspraak al mooi op tijd 8.30 uur.
Ja de reacties waren zo leuk haha!! Ik vind het zo fijn ik kan er lekker voor uit komen en ongegeneerd genieten haha!! Wow ja dat was bij mij de eerste echo ook werd ik ineens ver achteruit gezet maar achteraf bleek mijn berekening toch te kloppen omdat ik dat precies wist door de behandelingen en zo. Nu lijkt dat veel maar dadelijk wen je er toch weer aan hè. En het hartje klopte goed mooi hoor! Ik ben trots op als onze kleintjes!!!
Ik wil het eigenlijk tot de 12 week stil houden, maar er zijn al heel veel die het wel weten. Ik ben volgens echo van vorige week vandaag 9w 4d maar kan jog veranderen... Heb me vandaag aangemeld voor moeders voor moeders... Eindelijk haha Vanmiddag begonnen dat spul in die flessen stinkt eht heel erg maar t is voor een goed doel!
Doe nu al 2 weken met mvm mee gelijk vanaf 6 weken aan begonnen. Heb vandaag echt een naar gevoel in mijn onderbuik. Geen kramp maar gewoon vreemd. Naar de gyn gebeld en volgens haar kan dat nu al banden pijn zijn. Komt gewoon wat druk op waardoor het gek voelt. Nou daar gaan we dan maar vanuit!
Wat een fijn nieuws allemaal.... @Muspoes: geweldig een goede echo! Ik kan ook niet wachten op die van ons. Wij mogen volgende week donderdag dus nog even geduld... @LLL, leuk zeg dat vertellen! Heb je speciaal gewacht tot 10 weken of heb je een echo gehad? Of was het gewoon je gevoel, kan natuurlijk ook he. Ik weet nog niet wanneer wij het écht bekend gaan maken aan iedereen. Familie en beste vrienden weten het al wel @Liefde, ja dat gevoel heb ik soms ook in mijn buik. Ik weet ook niet wat het allemaal is. Ga er maar vanuit dat het erbij hoort
Poeh morgen echo!! Nu is het eindelijk zover heb ik nog steeds het idee dat het heel lang gaat duren. Heb ws zo lang al moeten wachten dat ik er aan gewend ben geraakt! Besef het dus nog niet helemaal! Hihi maar morgen om 9.15 uur lekker vroeg ben ik de eerste!!! Waaaaa vind het zo leuk en eng tegelijk!! Cant wait! So sorry hoor maar moest het even kwijt!