Snap je gevoel mbt het kopen van spulletjes. Stond er eerst ook niet om te springen, maar hebben vandeweek toch een kinderwagen besteld bij de babydump.. was een offer we can't refuse Overigens hoeven we pas te betalen als de wagen gebracht wordt in augustus... En mocht er onverhoopt iets mis gaan in de zwangerschap nemen ze alles kosteloos terug.. Toen ik dat hoorde, dacht ik: waarom niet. Maar snap jouw gedachte ook zeker wel hoor, je gaat je toch wat meer verheugen op het kindje als je allemaal spulletjes koopt/bestelt, terwijl het allemaal nog heel pril is.. Het is een beetje dubbel!
Donderdag de 12 weken echo gehad. De kleine was druk aan het bewegen! T lijkt nu ook meer op een echt mensje, het besef komt toch steeds meer!
Hoi iedereen. Ik ben ook zwanger en ben 26 oktober uitgeteld heb 15 april de twaalf weken echo. Dit is ook ons eerste kindje en ik vind het allemaal spannend. wel leuk om te zien dat er meerdere in oktober zijn uitgeteld. liefs
Hallo dames! Wat is het rustig hier! Degene die nu ongeveer 12 week zijn of zijn geweeat, hoe gaat het nu met de zwangerschapskwaaltjes? Hier bij vlagen misselijk, overgeven en hoofdpijn, maar heb dagen dat het goed is. En de vermoeidheid is weg, ik heb nu weer energie om dingen te doen
Ik ben heel erg misselijk geweest en ook de hele dag door overgeven. Nu al 8 dagen niet meer overgegeven wel soms nog misselijk. Moe ben ik ook nog altijd. Vooral bij late diensten (tot 11) is erg vermoeiend. Heb je de 12 weken echo al gehad? ik heb hem 15 april
Hai kay welkom en gefeliciteerd! Hier vandaag 11 weken en nog steeds enorm moe en slechte focus. Lijkt wel iets terug te komen maar niet erg veel. En ontzettend opgeblazen!! Verder niet misselijk enzo ook niet heel erg geweest tenminste geen kotssessies gelukkig!
JAA vandaag de tweede (termijn) echo gehad en ik ben dit keer vooruit gezet, wel twee hele dagen! Ons kindje lag lekker te slapen en werd niet wakker van lachen of hoesten ik maakte me al bijna zorgen. Gelukkig hebben we de drukke bewegingen nog wel mogen zien! Alles was goed. Knappe gast die mijn nu nog van die roze wolk af krijgt! Verder ben ik nog steeds veel moe en af en toe een golfje misselijkheid. Ik leer langzamerhand meer rust te nemen als mijn lichaam daar om vraagt.. ik heb gemerkt dat als ik het negeer, ik meteen op een onbewaakt moment (als ik net thuis kom en even ga zitten) in slaap val haha Ik ben al wel 4 kg aangekomen, daar maak ik me een beetje zorgen over. Misschien heeft het stoppen met roken en de zoete trek ermee te maken Anyway, life is good. Hoe is het bij jullie?
Fijn dat je een mooie echo hebt gehad MusPoes! Hier gaat alles z'n gangetje. Vermoeidheid lijkt wel heviger aanwezig dan ooit, maar met de misselijkheid gaat het wel goed. Is al een heel stuk minder.. Mag donderdag voor de tweede controle naar de vk en vrijdag voor de echo. Vind het heel spannend en ben erg benieuwd! Ik ben sinds vorige week een halve kilo aangekomen. Maar ben dan ook niet gestopt met roken en heb geen zoete trek, dus dat zal wel schelen Wel wennen hoor, ben normaal gesproken een echte bourgondiër en lust alles, eet altijd lekker veel, maar sinds ik zwanger ben lust ik heel weinig en zit ik na 2 happen vol. Achja, het is het allemaal waard
Muspoes 4 kilo hier ook! En ook gestopt met roken toen ik zwanger bleek. Ik dacht zelf ook dat dat er mee te maken had. Verder moe, moe en moe! Ga dus nu ook slapen
Hallo meiden,, gisteren de combi test gehad, zag er allemaal goed uit! Wel de officiële uitslag nog afwachten! Wat zag die kleine er al zo werkelijk uit! Ik heb zelfs een echo waarop die zwaait en je 5 vingertjes ziet! Wat smelt ik toch elke keer op die tafel tijdens de echo! Alweer 12 weken en 4 dagen! Ik had de voorgaande weken een klein buikje gekregen maar deze is helaas weer wegen mijn buik is weer plat, denk dat ik daarvoor een darmenbuikje had, de darmen zijn nu weer rustiger! Een vraagje kan iemand mij helpen/ adviseren!..? Ik volg de forums hier nu al een tijdje en lees heel veel verhalen over dames helaas en hele lange weg moeten doorgaan om het geluk te proeven van een zwangerschap! Daarin lees je vaak dat deze vrouwen Het moeilijk vinden om er mee om te gaan dat vriendin of familie zwanger raken en vooral als dt nel gaat! Nou heb ik ook een vriendin ie ik het ontzettend gun maar waar het helaas nog niet lukt! Nu en ik samen met twee andere vriendinnen zwanger! Ikwil begrip voor haar tonen maar wanneer doe ik het goed??? Want ik lees vrouwen die zeggen dat ze het irritant vonden dat zwangeren enthousiast zijn en niet benomen dat ze het vervelend vinden en daar in tegen hoor ik ook vrouwen die wanneer je wel en omdat het vervelend is ze niet zielig gevonden willen worden! Wie helpt mij, wil et zo graag goed doen want ik geef om haar en duim echt dat het hun lukt! Thanx meiden voor t lezen!!
Puk hoe lullig het ook klinkt, maar jij kan er toch niks aan doen dat het bij jou wel zo snel lukt?? Dus als jouw vriendin daar een probleem van wil maken vind ik dat wel erg egoïstisch. Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook erg voor al die dames die het niet lukt. Mijn eigen schoonzus heeft geen kinderen omdat het niet gelukt is. Ik doe zelf ook mee aan MVM, voor hun maar ook omdat ik het een mooi initiatief vind. In het begin was ik ook erg voorzichtig toen we het de familie gingen vertellen, want bij ons was het dus niet gepland en in 1 keer raak. Ik heb daarna ook besloten om er gewoon open over te zijn. je kunt het voor hun nooit goed doen namelijk want het blijft zuur voor hun, en dan denk ik altijd maar openheid is het beste. Als het echt een goede vriendin is, is ze blij voor je en zal ze jouw vreugde delen ook al is ze dan misschien stiekem een beetje jaloers. Logisch zou ik ook zijn en ook dat zou ik gewoon zeggen.
Hoi allemaal! Ik check weer even in. Vanmiddag bij de vk geweest en hebben we het hartje gehoord! 160!! Zo fijn! Ik denk dat ik een angelsound ga kopen, dan wordt dat mijn nieuwe verslaving haha Heeft iemand daar ervaring mee? Ook dacht ik dat ik 4 kg aangekomen was maar volgens de weegschaal van de vk ben ik juist 2,5 kilo afgevallen ten opzichte van mijn startgewicht! Toch fijn om wat meer speling te hebben voordat ik op die 100 kilo afsteven! Misschien ga ik van de week de eerste aankoop doen voor de kleine! Daar heb ik zin in! Tot nu toe durfde ik nog niet echt.. Hoe is het bij jullie met de roze wolk? Hebben jullie al aankopen gedaan? Zo ja wat? X Mus
Nee niet heel uitgebreid gevierd maar wel op de whatsapp gezet dus nu weet als het goed is de hele familie het! Eindelijk mag iedereen het weten hehe! Morgen op het werk gaan vertellen. Vandaag 2 zwangerschapsleggings gekocht maar ze zijn me nog wat te groot dit merk ik vooral in de rug. Maar goed ik kan er nog in groeien het echte werk moet immers nog beginnen hihi!
Jeeej 13 weken dansje vandaag! En eindelijk kraamzorg geregeld! En een heleboel andere dingen.... 8 mei gaan we voor de geslachtsbepaling. En morgen 2 huizen bezichtigen. Aangezien wij nog nie samen wonen moet alles nu in rap tempo!! Poeh wat een gedoe zeg zo tijdens een zwangerschap. Maar gelukkig komt als het goed is nu de periode van meer energie.
Jeetje dames wat is hier ontzettend stil!! Alles nog goed met de eerste kindjes?? Ik ga er maar vanuit dat iedereen lekker vAn de zwangerschap aan het genieten is de meeste zijn nu die 12 wkn grens wel voorbij toch? Morgen controle bij vk en 8 mei geslachtbepaling!! Kan niet wachten!!
Spannend Bibi! Dan ga je zeker het hartje luisteren. Ik mag woensdag weer. Ik voel de kleine meid al, echt een verschil tussen de plopjes en de borrelen de darmen De echoscopiste bevestigde het vorige week wat ik al voelde. De placenta ligt achter en dat is gunstig.