1e kindje in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Fijn ikapika woensdag is alweer lekker snel! Ik vind dat er best lang tussen zit elke keer. Maar eerst maar even morgen afwachten.

Vanaf wanneer zou je het kunnen voelen?

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Vanaf 16 weken zeggen ze dat je het kan beginnen met voelen. Ik ben aan de vroeg kant hoor. De meesten voelen het zo rond de 20 weken zei de vk.

3. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh Ikapika ik kan niet wachten tot ik mijn ukkie kan voelen! Wat leuk! Ik weet natuurlijk niet waarom de anderen zo stil zijn maar ik ben idd voornamelijk aan het genieten van mijn voorzichtig groeiende buikje. Het duurt nog zes weken voordat we de echo krijgen en ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig wat het geslacht is. Mijn vriend vind het onzin om voor geslachtsbepaling te gaan dus dat wordt wachten.

Hebben jullie al een kinderwagen uitgezocht? Dat is het enige wat ik nieuw ga kopen naast de matrasjes natuurlijk. Ik weet niet zo goed waar ik op moet letten. Iemand tips?

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Muspoes, wat fijn dat je zo geniet! Wij gaan voor de Mutsy Igo. Ik vind het ontwerp mooi en hij lijkt mooi klein in te klappen.

5. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames!

Wat is het hier rustig. Ik denk dat iedereen aan het genieten is?
    Nog 2 week dan weten we of we een zoon of dochter krijgen.

Ik heb sinds zondag het idee dat de kleine schopt.. ik voel kleine kriebels in mijn buik....

6. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wat juudjuh! Ik denk dat we niet bijhouden in welke groepen we allemaal mee praten hihi!

Maar wat spannend!!

Overigens weet ik sinds een week dat ik een zoontje krijg!! En zo op mijn eerste zicht mooi en gezondontwikkeld! Maar daarvoor wacht ik de 20 wkn echo ff af!

7. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ohw ja ik voel af en toe vreemde kriebels maar niet echt vaak waardoor ik vaak denk dat het darmen ofzo zijn. Maar het voelt wel heel anders. Daarnaast blijkt mn placenta lekker dik en voor te liggen dus lastig te bepalen wat ik nu voel.

Hoor iedereen dat ze al van alles voelen, ik heb maar geduld. Maar ben wel een heeeeeeell klein beetje jaloers hihi!

8. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Dames what happend?!! Het blijft hier zo stil!
    De meeste van jullie kom ik wel eens tegen in andere topics maar hoe is het met de andere toekomstige mama's van hun eerste kindje?

Hier heel goed! Ben heerlijk aan het genieten en ontzettend nieuwsgierig naar mn bibitje!

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dan moeten we het topic maar flink leven inblazen, Bibi :) Fijn dat je zo lekker geniet.

Hier gaat alles ook goed. We hebben imiddels de kinderwagen besteld. We krijgen er een Maxi Cosi en wippertje bij. We hebben ook al de familiefix voor in de auto. Volgende week hebben we de 20 weken echo. Dat vind ik toch wel heel spannend. Het is immers geen pretecho. Ik voel onze kleine meid af en toe al goed schoppen.

10. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Sow ikapika je hebt al aardig wat gekocht. Ik wacht nog met de grote spullen tot we eenhuis hebben, kan alles gelijk op het goede adres geleverd worden.
    20 wkn echo cker spannend! Leef ik ook naar to hoor im. Even te horen dat alles goed is! Voorzover ik bij de geslachtsbepaling kon zien zag het er voor mijn leken oog goed uit maar ja blijft spannend! Ik voel heel weinig en mn placenta ligt voor dus.... Maar ja komt vanzelf wel!

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik kan me voorstellen dat je nog wacht tot je een huis hebt, BibiQ. Je kunt ook bij Babypark aangeven wanneer je de spullen wilt ophalen. Wij krijgen de wagen in augustus. Anders staat hij maar onder te stoffen ;)

Deel Deze Pagina