Van harte gefeliciteerd BibiQ! Je hebt al aardig wat kwaaltjes ! Maar die neem je denk ik ook allemaal voor lief he? Ik hoop dat de tijd wat opschiet! Laat ons wat weten Juudjuh suc6!!
Wauw alles is goed! Het hartje klopt al! Die pijn komt of van blaasontsteking of van de zwangerschap, dat weten ze niet cker. Maar ik voel me vandaag al iets beter.
Hoi Dames Ik ben nu 4 weken en 3 dagen en ook 27 oktober net als BibiQ uitgerekend. Ik was ook wat aan het meelezen en ik duim voor Juudjuh24..
Oh super fijn om te horen juudjuh!! Het is jullie zeer zeker gegund . Woeza van harte gefeliciteerd!!
Livelovelaugh ik hoop dat je volgende week ook het hartje ziet kloppen! Zo bijzonder om te zien! Ben erg blij dat het er goed uitziet bij onze baby. Hoop natuurlijk ook dat de andere meiden snel een hartje zien kloppen op de echo!
Ja dat hoop ik ook pff ben echt zenuwachtig daarvoor. Ook wel erg onzeker hebben jullie dat ook allemaal? Ik kan wel echt genieten maar ineens dan heb ik weer zoiets van; nee rustig aan eerst wachten dat de eerste echo.. Juudjuh ik ben zo ongelofelijk blij voor jullie ik kan me voorstellen dat jullie al helemaal onzeker waren!!
Jaa ik ben ook heel onzeker... Ookal heb ik nu het hartje zien kloppen, vind het zo onwerkelijk nog! Heb ook nog geen foto van de echo... Was inwendig en het is nog zo klein. En ben het ook helemaal vergeten te vragen... Merk wel dat ik s'avonds nog erg moe ben en vanavond ook weer meer buikpijn dan vandaag overdag. Heb net toch maar paracetamol ingenomen. Dit mag ik 4x daags 2 stuks gebruiken. Maar doe het alleen als het echt nodig is omdat ik ook al een kuur heb. Ze zeggen wel dat het niet schadelijk is maar toch gebruik ik het liever niet. 11 maart weer controle in het ziekenhuis bij gynaecoloog en2 dagen later naar de verloskundige voor echo en intake
Ik ben ook zenuwachtig voor de eerste echo. Bij de vorige zwangerschap was mijn eerste echo verschrikkelijk. Ze konden geen hartje vinden en het kindje bleek al 1,5 week niet meer te leven. Ik heb zo'n 20 min. op de tafel gelegen voordat ze zeiden dat het mis was. Ik zag het eigenlijk al meteen.
He bah ikapika, verschrikkelijk! Wanneer heb je nu je eerste echo dan? Snap dat je heel zenuwachtig bent
Hey Ikapika, pff dat is mijn ergste nachtmerrie. Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat. Maar ben toch altijd nog realistisch. Heb vanochtend voor het eerst moeten overgeven (sorry niet smakelijk) maar ik zie dat dan wel weer als iets positiefs haha.
Ooh dat kan dus ook later nog komen... Ik hoop dat het bij mij wegblijft. Alhoewel ik vd week 2x moest braken. Maar toen had ik ook heel erg pijn op dat moment. Dus denk dat het van de pijn kwam
Wanneer vertellen jullie aan je baas dat je zwanger bent? Ik wil eigenlijk pas na week 12 vertellen maar als mn buikpijn blijft zal t wel eerder moeten want ik werk in de zorg namelijk...
Ja inderdaad ik denk ook 12 weken maar als je inderdaad echt last heb dan moet je het denk ik eerder zeggen hoor gezondheid is belangrijker en dat is
Ja idd want ik denk dat mijn buikpijn toch ook van de zwangerschap komt. En ik ben savonds heel moe dus ik kan eigenlijk geen late diensten draaien op dit moment. We zijn trouwens 1 dag na elkaar uitgerekend!