Ja dan zou ik dat echt aankaarten vooral omdat het heel belangrijk is dat je aan jezelf denkt!! Ja ik zag het hihi leuk leuk!!
Ja ik denk dat ik volgende week het wel ga vertellen. Jaa leuk he dat we ongeveer tegelijk uitgerekend zijn! Willen jullie weten of het een meisje of jongen wordt?
Ja even goed er nog over na denken! En dan inderdaad over een weekje een beslissing maken en vooral in de zorg pfoe is al zo heftig! Ja wij willen het zeker weten (tot nu toe weet niet als dat misschien nog zou veranderen) maar heb wel al voorgevoel en jullie??
Wij willen het niet weten. Want wij willen niet dat iedereen weet wat het wordt, en ik kan mezelf niet stil houden. Haha. Maar als ik het per ongeluk wel zie bij de echo dan is het niet anders. Het is toch al en meisje of jongen. Wat zegt jou gevoel dan? Ik heb echt geen idee nog.
Oh wauw wat knap zeg! Dat is echt old fashion haha. Mijn pap vroeg het ook aan mij ik zo nee wij willen dat echt wel weten, hij snapte er niks van hij zo vroeger wilde niemand dat . Maar wel echt ontzetten knap van jullie!! Ik heb altijd geroepen een meisje hihi weet niet waarom maar dat idee heb ik tot nu nog..
Yep, 2 maart is de eerste echo en dan ben ik rond de 7 weken. Tja, ik heb bij de vorige zwangerschap een missed abortion gehad. Ik voelde me dus zwanger, maar het kindje leefde niet meer. Ik ben daarom nu ook weer zo gespannen voor de echo. Ik voelde me echt in de steek gelaten door mijn lijf. Maar het is de natuur en ik troost me met de gedachte dat het kindje niet gezon was en mijn lijf dat wel heeft gezien. Alleen de signalen kamen niet echt door. Wij willen het wel weten. Het echobureau waar wij zitten doet geslachtsbepalingen vanaf 14 weken. Dus wie weet gaan we dat doen. Ook ik ben regelmatig misselijk en heb al een paar keer de toiletpot geknuffeld. Maar ik ben er wel blij mee. De vorige zwangerschap voelde ik namelijk bijna niets.
Hoi dames, Ik zou het geslacht wel graag willen weten omdat ik niet kan wachten met shoppen! Ik heb ook al goed idee wat het wordt.ik ben overigens helemaal niet zoek van.ik merk helemaal niet veel, wat laat van mijn darmen, moe en geleide borsten.vraag me af of het dan wel goed zit? Had nooit vraagt dit te zeggen maar ik wil ook spugen. Wij netwerken het pas na de echo, die hebben we op 25 maart.eerder een miskraam gehad dus durf nog helemaal niet te juichen.eerst zien dan geloven Ben bang om ook missed abortion te hebben.je weet het idd niet, snap daarom je gevoelens ook.we moeten toch vertrouwen zien te houden
Ik hoop stiekum ook een meisje heb al 2 neefjes namelijk haha. Maar zolang het gezond is vind ik alles goed! Ben allang blij dat het met de kleine al goed gaat.
Woeza ik begrijp hem haha ik zit ook alleen maar op iPhone die weet nu onderhand wel wat ik wil typen (woordenboek ). Ik ben al langzaam aan aan het winkelen niets groots maar ik moet wat hè. Ik wordt toch onzeker van jullie verhalen over een missen abortion en kan begrijpen dat het bij jullie tien x zo spannend is maar we moeten inderdaad allemaal vertrouwen hebben! Hebben jullie het eigenlijk al tegen veel mensen verteld? Wij alleen echt aan naasten hun schoonfamilie (ouders,broers en schoonzussen) wisten dat wij in de mmm zaten dus die weten het al en mijn ouders en beste vriendin. Met hun zou ik juist ook willen delen mocht het (ga we natuurlijk niet van uit) mis gaan..
Wij hebben familie en paar goede vrienden het goede nieuws verteld. Haha ik zit ook met mn htc maar heb T9 uitgeschakeld, kan sneller zonder dan met T9 typen
Hi Wij willen het gesclacht ook weten en maken er verder ook geen geheim van. Is makkelijker met shoppen en namen verzinnen en ook voor familie en vrienden die eventueel kado's willen kopen. Ook ik zit veel op de iphone dus ook regelmatig spelfouten. Gister toevallig op de laptop toen mn broertje binnen kwam, snel stiekem pagina weer uitschakelen hihi. Mijn broertje woont bij mij in huis, maar maakt geheim wel moeilijker
We willen eigenlijk wachten tot de 12 weken grens zeg maar. Maar ik weet niet of ik dat volhoud! Misschien na de eerste echo die waarschijnlijk eind maart plaats gaat vinden. Kan normaal best goed mn mond houden maar eigenlijk wil ik dit uitschreeuwen!
Wauw wat knap haha ik wil het liefst ook tegen iedereen vertellen dat wij in verwachting zijn!! Ik moet er ook continue aan denken!!
Live niet alleen eraan denken, ik ben niet van deze site af te slaan haha Dit komt mn studie niet ten goede! Moet echt weer even verder knallen anders komt mn diploma op het spel!
Haha ik heb een abbo dus bij elk mailtje kijk ik ook haha zat vanmiddag op school ook alleen maar te tikken en op het werk haha. Maar ik wil er gewoon non stop over babbelen daarom vind ik het fijn dat wij allen gelijk lopen en preggers zijn van onze eerste dan kunnen we van elkaar leren en is er niemand van ons die alles weet snap je hihi :-$