1e kindje in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Wat studeren jullie?
    En even brutale vraag maar hoe oud of jong zijn jullie?

2. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik studeer juridisch medewerker en ben 19 jaar jong :-$ <-- snap niet waarom ze bloospoppetjes hebben..

3. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ahaa! Zie dat ik al heel veel heb gemist hihi.
    Wij vertellen het in week 9 nadat we de echo hebben gehad. Vind het ook moeilijk om te wachten. Ik vertel het niet omdat ik bang ben dat het misgaat meer omdat andere mensen hebben van oooh..nog maar zoveel weken? Dan kan er nog van alles gebeuren ja en dan ga ik onzeker worden etc. En het is wel lekker dat het nog ons geheimpje is. Gisteren badje en luieremmer gekocht en stiekem via de achterdeur naar binnen gesleept hihi.
    Het is goed om het te vertellen als je graag steun wilt als het toch nog misgaat. Als je daar behoefte aan hebt dan zal ik dat zeker doen!
    Ik ben trouwens 28 jaar en doktersassistente. En jullie?

4. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ik neem ook alles in grote tassen mee naar binnen haha. Gelukkig kwam moeders voor moeders ook niet met een grote vrachtwagen ;). Gaan jullie daar aan mee doen trouwens??

5. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Ik ben 24 en werk als verzorgende ig.
    Ik weet nog niet of ik mee wil doen aan moeders voor moeders...
    Lijkt me wel heel leuk maar zit een beetje met mn blaasontsteking. Weet niet of je dan mee mag doen. Vanaf hoeveel weken mag je eigenlijk meedoen?

6. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ik doe daar op dit moment ook niet aan mij moet ik toegeven. Ik weet ook nog niet of ik daaraan mee ga doen. Eerder miskraam gehad dus ben veeelte veel bezig of dat weer gaat gebeuren en als t gebeurt dan heeft t toch geen zin om mee te doen enzo...klink ik slecht als ik dat zo zeg?

7. Woeza

Woeza Niet meer actief

Je kan vanaf je 6e week tot aan je 16e week meedoen trouwens

8. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben 31 en zit in mijn laatste fase van maatschappelijk werk en dienstverlening. Ik ben op latere leeftijd weer gaan studeren.

Mvm lijkt me wel een goed en leuk initiatief om aan mee te werken. Vooral omdat het niet voor iedereen zo makkelijk gaat als het bij mij ging. Maar ik ben pas 4wkn dus.

9. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Bij ons ging het ook erg snel... En ik weet dat er velen zijn bij wie het niet vanzelfsprekend is... Maar zit nog te twijfelen omdat ik momenteel nog antibiotica slik...

10. Woeza

Woeza Niet meer actief

Anders bel je ze gewoon op en vraag je informatie? Als je het niet wil moet je het niet doen hoor.ik vind dat het wel een keuze moet blijven

11. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Ik kan morgen altijd informatie vragen

12. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Is ook jullie eigen keuze ik heb zelf pregnyl gebruikt dus voor mij was de keuze snel gemaakt. Ik weet ook niet hoe het zit met je blaasontsteking Juudjuh ze doen sowieso een test om te kijken of je urine bruikbaar is.

13. Puk 2013

Puk 2013 Lid

19 feb 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames Gefeliciteerd allemaal.. Ik ben ook van de oktober babytjes.. Nu 7 weekjes en 3 daagjes.. Maandag de eerste echo kan niet wachten want ook ik ben een van die stresskippen die zich over vanelles en nog wat druk maakt.. Ik ben 22 en politieagent

14. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom van harte gefeliciteerd!!! Oh jij mag ook maandag :D! Zo spannend hè!! Je bent de verste van ons :). Helemaal leuk hihi. Ik vind het echt fijn dat ik niet de enigste ben die zo gestrest is.

15. Puk 2013

Puk 2013 Lid

19 feb 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man word gestresst van mij.. Schat ik voel dit en dat en zus en zo.. Zodra ik het niet meer voel dan zeur ik ook.. Hihi vrouwen en hormonen. Ik en het verste ja maar sta er niet van te kijken als ik maandag iets word terug gezet. Ik heb 10 jaar de pil geslikt en in december gestopt en 31 dec mij laatste menstr van de stopweek gehad van twee dagen en daarna niks meer dus nog nooit een normale cyclus gehad dus spannend..

16. Blizz

Blizz Lid

19 feb 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Allereerst van harte allemaal!
    Ook wij verwachten ons eerste ukkie in oktober (nu 7 weken en 6 dagen) dus sluit me graag aan bij jullie :)

Blizz

17. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha puk mijn vriend wordt ook beetje knetter van mij. Gisteren zei hij nog; ja, sinds dat jij weet van onze korrel (zo nu we de kleine) doe je alleen maar raar heb je overal last van allemaal gekke vragen hihi arm ding :p. Inderdaad spannend dat je dan echt de bevestiging krijgt van hoe of wat. Ik ben echt zo zenuwachtig voor maandag hihi.

Hey Blizz van harte gefeliciteerd jij bent nu de koploper hihi ;). Wanneer heb jij de eerste echo en ergens al last van??

18. Puk 2013

Puk 2013 Lid

19 feb 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik kan niet wachten tot ik dat hartje zie knipperen.. :)ochja en die mannen moeten niet klagen zij hebben geen 9 maanden last van kwaaltjes en miss erna van zwangerschapskilo's. Al hoewel mijn man al een week ziek is en het lijkt of hij de zwangerschapskwaaltjes heeft.. Hihi

Laten we elkaar lekker op de hoogte houden.. Vooral nu want nog weinig mensen weten het bij mij. :):):)

@ blizz gefeliciteerd ..

19. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Puk en blizz gefeliciteerd!

LLL haha wij noemen het nu een rijstkorrel... zo groot of klein is hij/zij nu ongeveer... Dus ik ben niet de enige met een korrel:)

20. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha grappig Juudjuh ik ben zelf ook nog eens half Indonesisch dus dat is ook wel grappig. Vind het ook onwennig om al kindje te zeggen of kleine ieder voor zich natuurlijk ;).

Ja ik vind het ook helemaal super om met jullie te kletsen. Gaan jullie trouwens ook naar de 9maandenbeurs?

Deel Deze Pagina