Haha dat is dan zeker grappig! Ik zeg ook wel eens kleine maar dat voelt nog niet zo goed. Het is ook nog zo onwerkelijk. Wat mij betreft mogen die 12 weken wel om zijn. Ik ga niet naar de 9maandenbeurs... Heb ik momenteel geen energie voor... Vanmiddag en halve avond geslapen... En nu natuurlijk klaarwakker....
Heel toepasselijk wij noemen hem puk!! Ik ga morge na de 9 maandenbeurs. Heb er zin al maar denk ook dat ik na afloop moe ben. Gelukkkig heb ik manlief en paps voor het dragen van mij spulletjes... Hihi
Wij verwachten ook in oktober onze eerste kindje. Ik ben nu 6w5d ben 12 oktober uitgerekend, maar zal eerder bevallen door inleiden. Ik heb de eerste echo gehad met 5w3d was nog weinig te zien. Dinsdag mogen we weer, spannend hopelijk zien we het hartje. Iedereen gefeliciteerd.
Ja dat gevoel heb ik dus ook. Ja mijn schoonzus is twee weken verder als mij dus ik ga zondag met haar en m'n schoonmoeder. Ja ik ben van nature een lui/moe mens dus ik weet niet als het nou door de zwangerschap komt of doordat ik dat denk maar ik kan alleen maar slapen, middagdutjes ik lig nu ook al in bed en dan kan ik goed morgen tot 11 blijven liggen..
Dag panda van harte gefeliciteerd!! Mag ik vragen waarom je al weet dat je wordt ingeleid?? Ik hoop dat je ook een mooi knipper lichtje mag zien wij allemaal .
Haha grappig jou echte naam is ook Puk? Nou laat me maar weten hoe het was en laat je ook nog wat voor mij over hihi .
Nee mijn echte naam is niet puk maar vond het leuk deze te gebruiken omdat we het wondertje puk noemen. Ik wilde mijn echte naam nog niet erop zetten omdat ik nogal wat mensen om mij heen heb die van deze forums houden en bij ons weten alleen de opa en oma's het. Ik zal wat overlaten voor jou want mijn paps en man zijn toch beperkt in wat ze kunnen dragen en we komen met maar 1 auto! Ik zal morge ff laten weten hoe het was... Ps ik lig al weer een uur te draaien in bed.. Word gek van die plopjes steekjes. Gefeliciteerd Panda...
@livelovelaugh, dank je. Dat mag je zeker vragen. Ik heb diabetes, doordat ik 33 kilo ben afgevallen nu nog medicatie vrij. Tijdens een zwangerschap zou het zeker weten terug komen en daarom word ik dus ook ingeleid. @puk dank je. Hier ook heel erg moe. Afgelopen nacht waardeloos geslapen, hopelijk vannacht wat beter. Hier niet naar de 9 maanden beurs. Is helaas niet naast de deur, vl vind het toch niks en vind het beetje vroeg daarvoor. Hier weet nog niemand het. Wel moeilijk hoor om me mond te houden.
HE dames! Als het goed is dan klopt het hartje van je kindje sowieso in week 5 alleen kan je dit via inwendig onderzoek miss net horen. Het hartje klopt nog heeeel onregelmatig. Week 5 is vaak ook de week dat het mis kan gaan geloof ik. Als het hartje eenmaal klopt dan is de kans nog kleiner een miskraam te krijgen zoals ik het goed heb begrepen. Voor de nieuwe dames! Gefeliciteerd meiden!
Maandag komt steeds dichterbij hihi. Vanochtend weer liggen knuffelen met de wc dus zie dat dan maar als een goed teken . Kan niet wachten tot maandag vind het ook zo spannend!!
Allemaal gefeliciteerd!! Ik heb afgelopen maandag een positieve test gedaan.... Zo onwerkelijk allemaal.... Ik ga moeder worden... Maandag kan ik bellen om een afspraak te maken voor een echo, maar moet binnenkort ook voor een ander echo onderzoek... twijfel of ik zal vragen om ook even iets lager te kijken... Ik ben zo benieuwd, kan gewoon bijna niet wachten om het te zien...KRIEBELS Hopelijk allemaal een voorspoedige zwangerschap en leuk om hier te kletsen...
Van harte gefeliciteerd!!! Zo onwerkelijk hè we worden moeder!? Haha ik zo dat ook gewoon vragen . Is altijd mooi meegenomen hè
Jaa ik zou dan idd ook vragen of ze een beetje lager kunnen kijken... Ligt er wel aan hoeveel week je bent...
Lytje gefeleiciteerd! Is idd onwerkelijk. Kan het soms nog niet geloven, begint wel echt steeds meer te beseffen. En dan de stress wat moet er allemaal geregeld worden. Zeken op inet en dan gewoon weer lezen dat ik niks hoef te doen in deze fase behalve genieten hihi Maar nu ga ik ff dutten ben ontzettend moe!
Ik mag me hier ook melden Ben vandaag 5w en 1 dag zwanger van ons eerste kindje! Vind het ontzettend spannend en kan de hele dag nergens anders aan denken. Hebben jullie al last van zwangerschapskwaaltjes? Ik ben wat eerder moe dan normaal en ben met vlagen misselijk. Ben trouwens 25 jaar en werk als projectleider
Hallo dames Neuwe dames gefeliciteerd... Ik ben vandaag naar de huishoudbeurs weest en de 9 maandenbeurs.. Mijn tip... Ga niet als e net zwanger bent... Ik ben me alles doet pijn.. Hihi.. Was wel erg leuk alleen ik loop daar tussen allemaal buikjes die aangesproken worden maar ik natuurlijk niet want is nog niks te zien! Wel leuk info war je allemaal krijgt, ben al druk met alles goed te bekijken. En dan lekker na bed hebben we verdiend ( veel slapen dan komt maandag de echo sneller)
Lynn gefeliciteerd en welkom! Het is idd erg spannend, en houdt je veel bezig! Hihi Geniet er lekker van!
Ondertussen ben ik nu maar van de bank naar bed verhuisd haha Ga daar weer verder morgen kom ik wel weer een kijkje nemen