Hoi Puk, Als je nog leuke tips hebt, mag je ze natuurlijk altijd met ons delen.... Ik vind het eigenlijk wel fijn dat je nog niets kunt zien... Wij willen het graag nog even voor ons zelf houden... En ten tijden van de echo voor mn schouder zou ik 7 weken zijn...Dan moet er toch al wel wat te zien zijn?? Nog even in stilte genieten......
Ja met 7 weekjes kan je zeker wat zien ik vind het ook fijn dat je niets ziet. Ik denk dat het ook nog wel even duurt voordat ik een echt buikje krijg. En ik ben pas net gewend aan mijn dunne buik hihi. Ik ben heel veel afgevallen dus heb nou een ele dunne buik maar heb jaren een flink buikje gehad. Maar dit flink buikje word heel speciaal Tip: Wat ik heel fijn vond waren een aantal boekjes die je begeleiden van week 1 tot en met week 40. Ik ben een stuk rustiger geworden door al die babypret, zoveel zwangere vrouwen dan is het mij vast ook gegund dt het helemaal goed komt! Ook was her fijn om te zien dat je echt wel heel veel nodig hebt vooral als het je eerste is dus vooral niet te lang wachten omdat je bang bent dat het mis gaat.. Vooral genieten. En heel grappig om te zien dat ik gister moe was overal pijn had en op begeven moment erg chagrijnig was terwijl er vrouwen liepen met een mega buik die zich kip lekker voelde. Erg grappig.
Hey dames en nieuwe dames van harte gefeliciteerd! Ik ben gisteren lekker naar de musical geweest dus heb lekker genoten . Morgen negen maandenbeursje . Mijn schoonzus zei sla zoveel mogelijk hydrofiel luiers in want vorige jaar deden ze die blijkbaar in zakken uitdelen voor een prikkie. Naja ben benieuwd ga met m'n schoonzus die 2 weken eerder is uitgerekend. Heb zo zin in maandag jeeeeej !
Welkom nieuwe meiden! Idd moet je proberen te genieten en niet te veel bezig met dat het fout kan gaan. Maar het blijft wel veel door mijn hoofd spoken. Ik heb flinke last van verstopping. Ik lag gisteravond echt dubbel van de kramp. Ik word daar best onzeker van. Vandaag de buurvrouw gesproken. Ze vond me er zo goed uitzien. Ik hoor dat de laatste tijd meer. Mijn vriend zei daarnet dat ik van die mooie blosjes op me wangen heb Straks zien ze het dus aan de blosjes en niet aan mijn buik
Hier exact hetzelfde! Mensen (ook mensen die nog niet op de hoogte zijn van de zwangerschap..) vertellen mij de laatste tijd (verdacht ) vaak dat ik er goed uitzie.. Schijnbaar straalt het er vanaf! Merken jullie al veranderingen aan je lichaam? Vanmorgen viel het mij ineens op dat mijn borsten een stuk zwaarder/groter/voller zijn dan normaal..
Hallo meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Even alles gelezen hier kletste ik nog niet gezellig mee.. Juudjuh24 wat fijn dat je een hartje heb kunnen zien wij moeten nog even geduld hebben tot 12 maart.. Meiden met morgen een echo spannend..... Ik ben zelf 23 en gastouder bij mezelf thuis Onze eerste is het ook en wij noemen het kruimeltje haha ik wil het graag weten wat het is maar vl niet dus word nog wat..... En mag morgen beginnen met mvm vind het fijn dat ik ons geluk via deze manier met andere kan delen!
Bij mij ook Lynn vooral vl viel het op verder zijn ze iets gevoelig en heb ik soms in me buik een soort van ongi trekkend gevoel?! Ben erg winderig me buik is savonds dan ook echt opgezet.. En was vannacht in de kroeg ook echt voor het eerst wat misselijk wat gegeten en toen ging het wel weer... Vond het echt vreselijk trouwens al die rokers dacht echt van pfff dat zit ik bu allemaal lekker in te ademen en t kruimeltje ook weet niet in hoeverre het echt schadelijk is? Moet er wel bijzeggen ik heb zelf ook gerookt ben 3 dagen voor me positieve test gestopt wist toen niet dat ik zwanger was maar ben der wel blij mee heb er nu totaal geen moeite mee gelukkig en ik rookte nogal wat Vind het nu ook echt stinken blegh..
Gistermiddag kreeg ik ineens een telefoontje van MVM, had er niet meer op gerekend aangezien ik al een week terug de aanmelding gedaan heb. Maar goed, als we door de test komen gaan we vanaf morgen beginnen met MVM. Goed doel, aangezien een goede vriendin van mij moeilijk zwanger kan raken..... Vandaag waren m'n ouders en later m'n schoonzus met man en kids op vistite....Zo moeilijk om nog niets te zeggen... Ik heb al vanaf week 4 gevoelige borsten, maar niet extreem. Had in het begin erg last van "menstuatie"-achtig gevoel en borreltjes in de baarmoeder streek. Sinds twee dagen over wat minder last van... Hopelijk blijft het gewoon goed gaan..... Onzeker hoor allemaal.... Ik mag morgen bellen voor een echo afspraak!!
Heb mij vandaag ook aangemeld voor MVM. Heb op veel plekken ook negatieve verhalen erover gelezen (dat ze niet komen ophalen bijv), maar vind het wel een goed doel en wil het een kans geven. Blijkt het in de praktijk niet goed te gaan kan ik er altijd nog mee stoppen.. Ik snap je onzekerheid Lytje82 ! Heb er zelf ook heel veel last van.. iedere keer dat ik naar het toilet ga ben ik bang dat ik ineens een bloeding heb. Ik denk/hoop dat dit gevoel met de tijd (en na de eerste echo) wel wat minder wordt, want bah wat is dat vervelend (en vermoeiend..)
Hey dames en nieuwe dames welkom! Morgen is het zo ver spannend hoor. Vandaag nog naar de 9mnd beurs geweest pff hartstikke druk en ik vond het meer moeder en babybeurs . Vanaf mijn eisprong heb ik al last van m'n borsten is 1x minder geweest ik slaap ook al met een voedingskussen want daar kan ik mooi met m'n borsten op hangen. Menstruatie krampjes heb ik ook last van gehad die zijn veradelijk want dan ga ik extra vaak chekken op de wc. Ik ga morgen ook aan mijn gyn vragen hoe het komt dat ik erge last heb van mijn onderrug, stuitje en linker bil echt pijnlijk na veel bezig zijn en dan even rusten heb ik daar last van heel vreemd. Iemand mee bekent? Bij mij komt mvm ook niet de flessen halen ik denk omdat wij in een klein dorp wonen in the middle of nowere maar 10km verder kan ik zo in de container omruilen..
Ik heb ook al vanaf eisprong gevoelige borsten. Die krampen en menstruatieachtig gevoel ken ik... Daar heb ik last van als ik een ochtendje gewerkt heb. De rest van de dag ben ik bekaf... Of dat komt door blaasontsteking of zwangerschap weet ik niet. Kuur is vanaf nu afgelopen dus als het van mn blaas komt moet t wel beter worsen. Ik heb sinds mijn echo nog steeds wel het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, t weekend word het iets beter. Als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige of huisarts bellen, deed ik ook en zodoende kwam ik erachter dat ik blaasontsteking had. Blijf nu eerst onder controle bij de gyn en als alles goed blijft mag ik gewoon naar verloskundige. Ik zal zo weer op bed, van half 5 tot 6 geslapen maar ben alweer moe.
Livelovelaugh hoelaat heb je de echo vandaag? Hou je ons op de hoogte? Hopelijk klopt er een heel mooi hartje!
Hey hey, ik mag 10 voor half 2 dus begint op te schieten ! Over anderhalfuur ben ik klaar en dan is het zo tijd om te vertrekken naar het zkh! Ik hoop echt dat alles in orde is voel me wel echt zwanger hoor pff flink misselijk in de ochtend en mijn borsten ! Hebben jullie nooit dat als je ergens kippenvel/kriebels krijgt (zenuwen, spanning of emotie) anyway die kriebels en dat kippenvel gevoel heb ik nu continue in mijn borsten haha. Juudjuh, hoe voel jij je??
Ik ben nog steeds moe en af en toe nog buikpijn maar ik denk dat het toch gewoon van mijn baarmoeder komt. Over 2 week heb ik weer echo. Spannend!
Kijk eens aan! Ik hoop echt voor je dat je blaasonsteking gewoon weg is! Spannend 2 weken pff duurt toch ook nog zo lang he !
Jaa duurt idd nog lang, maar heb gelukkig al gezien dat het hartje klopt dus nu kan ik nog wel even wachten... Heb dan 2 x een echo in 3 dagen tijd, 1 bij gynaecoloog en 2 dagen later bij verloskundige Nog 50 minuutjes
Wat leuk dat jullie echo al geweest is, ik wordt vanavond teruggebeld voor een afspraak. Ik moet het afkloppen ik heb nog weinig bij verschijnselen.'s Middags wel wat moe en soms wat licht in m'n hoofd. En regelmatig last van oprispingen na het eten. En ja ook gevoelige borsten. Ben benieuwd wat me de komende weken te wachten staat. Vanmiddag bezoekje gehad van MVM, hier komen ze gewoon de kratjes ophalen. Ik was wel wat aan de vroege kant maar ze willen heel graag dat ik de volledige 10 weken mee doe.... Leuk cadeautje gekregen ook!! Als het je niet te veel tijd kost en je kunt met je piesje al zoveel andere mensen helpen... Mij is net verteld dat ze 10 vrouwen kunnen helpen met het urine van 1 zwangere vrouw. Hoop dat ik heel wat anderen kan helpen.....Gedeeld geluk is toch het mooiste. Morgen moet ik weer werken na een weekje vakantie, ben benieuwd hoe ik me 's middags zal voelen..... Sterkte allemaal met de kwaaltjes
Mega gefeliciteerd wat een mooi nieuws! Voor ons helaas niet geen vruchtje kunnen zien wel een zwangerschap en vruchtzak. Kan twee dingen betekenen 1 ben nog niet zo lang zwanger als de telling zegt. Of 2 mijn pukje is gestopt met groeien. Vk heeft gezegt dat we er vanuit moeten gaan dat het een mk gaat worden.. Over twee weekjes nieuwe echo.. Ik wil heel positief blijven maar kan alleen maar huilen....