1e kindje in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh Puk :(:( ik hoop zo dat je gewoon vroeger bent dan de telling!!! Wat erg :(. Pff en dan ook nog zolang wachten!! Niet dat ze dat dan elke week even in de gaten houden? Ik zou ook flink huilen meis tuurlijk ook al wil je blij zijn.. Veel sterkte en hou me op de hoogte

2. Puk 2013

Puk 2013 Lid

19 feb 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dankje voor je lieve reactie! Ik hoop er ook vooral omdat ik e gewoon nog zwanger voel. Het worden sowieso twee lange weekjes. Wat mooi at jij dubbel gelukkig bent, is je gegund, hopelijk kom ik 11 maart terug met goed nieuws.

Ps. Kan wel elke week maar ze zegen dat het dan nog onzeker is dus het ee is verschil van tweeweken dan weten ze het zeker. Dus ik vertrouw hun deskundigheid dan maar. :)

3. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook hun zouden het ook wel beter weten hè ;). Nou ik hoop het echt hoor en als je dan jezelf ook nog zwanger blijft voelen zou ik dat dan als iets positiefs zien.. Houd me op de hoogte hè!!

4. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Wat erg puk! Hoop dat je gewoon wat minder ver heen bent, en dat je over 2 week toch een hartje ziet kloppen!
    Sterkte de komende tijd!

Livelovelaugh wauw 2! Hoe zagen ze dat op de echo? 2 zwarte vlekjes waar 2 hartjes in kloppen? Of 1 vlek met 2 hartjes? Mijn gynaecoloog dacht eerst ook 2 want heb hele hoge hcg.. maar zag op echo 1 zwarte vlek waarin iets heel dapper aan het kloppen was.

5. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey! Er klopte twee hartjes en twee vruchtjes waarvan een 0.65cm is en de andere 0.68cm. Spannend hoor volgende week dinsdag mag ik weer terug.

6. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    Ohh Puk, Wat vreselijk balen!! Ik wens dat het allemaal toch nog goed gaat komen voor je...

En Livelovelaugh wat een fantastisch nieuws voor jullie? Zit het in de familie???

Allemaal Sterkte de komende dagen....
    Ik moet weer werken dus weinig tijd .....

7. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee helemaal niet!! We hadden al een voorgevoel heel stom het begon als grap, toen begonnen we er steeds meer in te geloven en toen hoopte ik het zo erg hihi. Bij mijn vriend komt er een tweeling voor de zus van zijn oma had een tweelingzus..

8. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Wordt het dan een 2eiige? Of hebben 1eiige ook 2vruchtzakjes? Iemand die dat weet?
    Zit tweelingen bij jullie in de familie?

9. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Twee eiige want achteraf bleek bij de follikel meting dat er wel twee eitjes klaar stonden zei mijn gyn/fertiliteitsarts. Ben echt helemaal gelukkig hihi

10. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Bij ons zit t wel in de familie... Ben zelf 1 heb 2lingbroer... En bij mn opa aan mn moederskant en mn opa en oma aan mn vaderskant zitten allemaal 2lingen...
    Ik zou het wel mooi vinden maar 1 om te beginnen haha

11. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha oh dan was de kans bij jullie groter.
    Maar wij weten dadelijk gewoon niet anders dus dat scheelt dan ook weer en natuurlijk zou het zwaarder zijn maar het zal toch moeten gebeuren ;). We komen dadelijk als compleet gezin het ziekenhuis uit. Voor vier man koken, boodschappen doen haha. En we zijn zo goed als klaar ;)

12. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Wow LiveLoveLaugh, wat een fantastisch nieuws! Ook in mijn familie komen tweelingen voor (heel toevallig zijn de broer en zus van mijn oma tweeling ;) ). Kan me ook voorstellen dat het eerst een schok was of viel dat wel mee?

@Puk, wat een vreselijk nieuws. Ik ga heeel erg voor jullie duimen dat het hartje over twee weken zal kloppen. Heel veel sterkte de komende weken.

13. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Jaa das waar... als je met begint weet je niet beter... Ik ga gewoon van 1 uit...
    Jij hebt straks echt een gezin:) wij ook maar dan met 1 (om te beginnen)
    Wie weet volgen er meer.
    Heb je niet veel last van kwaaltjes? Vaak plassen ofzo?
    Mijn spijkerbroeken zitten nu al niet lkkr savonds...

14. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha Lynn wie weet hè ;). Die familie van oma toch hè haha. Wij zijn niet in shock wij zijn dolblij echt raar maar we hoopte er al zo op -.- haha.

Haha Judith ik hoop er dan ook voor je stel je voor (is een waargebeurd verhaal) vrouw VAN een gynaecoloog was zwanger die ging bevallen van ze dachten een kindje. De eerste was eruit en toen voelde ze weer weeën opkomen kwam de tweede. De hele zwangerschap hebben de twee kindjes zo tegen elkaar gelegen en hebben de hartjes hetzelfde geklopt dat ze het niet wist. Haha maar die kans zal wel klein zijn wel kan het zijn dat je er wat later achter komt :p.

Ja dat broeken probleem ken ik! En toch echt wel goed misselijk in de ochtend en soms in de avond of zo op de dag en mi boobs are killin me pfoeeeeee

15. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Jaa dat met die 2ling zoiets had een buurvrouw van ons ook.. kwamen ook ineens 2, ze was ook nog 2week over tijd:eek:
    Maar zal niet zo vaak voorkomen...
    Mijn bobies are killing me 2. Gelukkig geen last van misselijkheid.
    Maar over 2 week weer echo. Kijk er niet raar van op als het toch 2 zijn...

16. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hai allemaal,

@ puk wat vervelend nieuws zeg! Hoop dat het allemaal mee valt en je gewoon iets minder ver bent.
    @ livelove wow 2x gefeliciteerd dan!;)
    Dat word flink sjouwen tegen het eind hihi waggel waggel.

Hier alles redelijk ok. Ben iig niet meer zo verkouden. Wel nog steeds ontzettend moe, verder sinds vandaag af en toe duizelig sinds gister lichte hoofdpijn vooral in de avond en sinds vandaag weer lichte menstruatie achtige krampen, en de gevoelige borsten begint nu ook een beetje komen Vooral mn tepels.
    Verder alles ok so far!
    Morgen afspraak maken voor de intake bij de vk en woensdag komt mvm.

Oohw ja vandaag de presentjes besteld waar we het de familie mee gaan vertellen!!! :D Jeeeej kan niet wachten, zodra ze binnen zijn gaan we de dagen plannen om het te vertellen.

17. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    @t puk jeetje wat erg je verheugd je er heel erg op en dan dit hoop dat je gewoon nog niet zo ver was en dat je over 2 weken alsnog een mooie echo mag hebben..
    @t livelovelaugh wat ontzettend gaaf ik ben er zelf een van een eeneiige maar wat leuk zeg spannende tijd ook!
    weet wel dat ik het altijd super vond met me zusje altijd iemand om mee te spelen:) en nu zie of spreek ik der nog iedere dag:)......

18. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Jeeej ik heb eindelijk een datum voor mijn intake en eerst echo bij de verloskundige 20 mrt! Duurt nog zo lang maar hij staat iig.

Morgen komt mvm. Mogen deze op de afsprakenlijst erbij?

Ben ontzettend benieuwd!

19. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies,

jaja een tweeling sjongejonge haha ik zweef echt op een roze wolk!!

Wat een leuke reacties ook en wat zijn er hier ook veel tweelingen ben benieuwd hoor voor jullie is er dus ook kans haha zou helemaal leuk zijn haha :D:D!!!

Wel is het spannend want er is tot aan 12 weken een kans dat een vruchtje verdwijnt daar gaan we natuurlijk niet van uit maar die kans is er gewoon.
    Moet trouwens wel zeggen ik ben zo opgelucht, mijn onzekerheid is weg en ik heb er alle vertrouwen in sinds ik gisteren twee hartjes zien knipperen. Ik ben nu ook echt zwanger!

Hoe gaat het verder met iedereen?

20. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @puk meis heel veel sterkte. Hopelijk heb je over 2 weken beter nieuws, ik duim voor je.

@livelovelaugh meis van harte geweldig een 2ling. Ook hier de kans op een 2ling komt in de familie voor, in september een follikelmeting gehad en toen waren er 2 eitjes te zien, het is toen niet gelukt. Ik vind 1 tegelijk zelf ook wel prima.

@hier vandaag de 2e echo gehad en we hebben een knipperlichtje gezien. Echt een super fijn gevoel voor nu wel een last van me schouders. Over 3 weken mag ik weer komen. De kwaaltjes beginnen hier wel toe te nemen. Ik slaap echt heel slecht steeds wakker, niet weer kunnen slapen warm en dan weer koud. Tja zei de gyn. je bent zwanger leuk he? Ik zo ach hoort erbij en mag nog niet klagen haha.

Deel Deze Pagina