Hoi allemaal, Tjee wat een leuke reacties weer allemaal om te lezen. Ben je 1 dagje werken staan er weer veel leuke berichtjes klaar om 's avonds te lezen.... Vandaag weer gewerkt, nou dat werkte wel lekker ontnuchterend hoor...Sta weer met beide voeten op de grond. @lynn en BibiQ we lopen bijna gelijk, leuk hoor. Ik heb 20 mrt een afspraak bij de VK en 14 mrt een afspraak voor de echo. Geniet lekker allemaal van die roze wolk!!
Haha maar das tijdelijkneem ik aan lytje? Als je thuis gelijk weer ff op zwangerschappagina? Hihi Ja leuk he dat we bijna gelijk lopen. Willen jullie weten wat het wordt? En gaan jullie het dan ook vertellen? Win willen het wel weten en vertellen twijfelen we nog. Zien er zowel de voor als nadelen van. Gek eigenlijk! Vroeger zei ik altijd dat ik het een verassing wilde laten, maar nu ik zover ben wil ik het gewoon weten ook ivm bedenken van namen en kopen van spullen. Alles is al zo duur tegenwoordig! Dan maat beter gelijk goed! En om nou alles beige te kopen vind ik ook nie zo.... Goed slaap lekker ik ga mn bedje in!
Hey Juudjuh, hoe is het met je? Had je een vroege dienst?? Ik hoop dat je alweer klaar bent. Ik heb een late dus hoefde pas om 13:00 te beginnen tot 19:00 maar ik ben ook moe joh! Ik heb er geen krachte meer voor haha
Hey BibiQ en anderen, Wij hebben er voor gekozen om het een verrassing te laten zijn. Hoewel ik denk ik toch wel zal gaan zoeken op de echo zo rond de 20 wkn....Wij zijn thuis nog met een verbouwing bezig en de basiskleuren zijn wit en Antraciet. Dat zal ook op de kinderkamer terug komen. Daarnaast ben ik zelf altijd al van het blauw, dus ook als het een meisje wordt zal het geen roze worden. Vrienden hebben onlangs een zoon gekregen, terwijl zij toch echt van een dochter uitgingen. Wel even schrikken als je op iets anders gerekend hebt. Vandaag maar even met de huisarts gebeld, ik heb namelijk enorm last van maagzuur. Vooral als ik in bed lig, kan er niet van slapen, dus daar nu iets voor gekregen. En omdat het woensdagmiddag is en ik dus eerder klaar ben met werken, maar even een power slaapje doen nu!! Leuk hoor die zwangerschapskwaaltjes!!
Echt knap van jullie dat jullie het een verrassing willen houden!! Wij wisten het al gelijk dat we het wilde weten, en nu al helemaal ook ivm de namen haha ik heb er zo'n zin in!!! Welterusten ik val ook bijna in slaap pff.
Ja erg he die kwaaltjes!! Maagzuur heb ik gelukkig niet meer maar wel heel erg gehad in de 4e en 5e week. Toen wist ik net dat ik zwanger was dus hield lekker mn oude eetpatroon aan. Kon er ook niet van slapen. Wat hielp was een extra kussen en soort van half zittend slapen. Rennies mag je ook gewoon. Ik heb mn eetpatroon aangepast naar kleinere porties en verdeeld over de hele dag en voila geen maagzuur meer. Alleen van zoetigheid en vet eten. Powernap heb ik vanmiddag ook al gedaan hihi! Mvm was er al vroeg en ik mag meedoen! knaller test ook!! En leuke wikkeldoek gekregen mn eerste babyartikel hihi!!
Ja ik had vanochtend vroege dienst. Zit nu lekker bij een vriendin op de bank! Manlief is niet thuis. Morgen lekker dagje vrij.
@BibiQ wat toevallig! Ook bij mij is MvM vandaag langs geweest en heb eenzelfde knallertest cadeau gekregen Ook een wikkeldoek.. ontzettend leuk gedaan van MvM Qua zwangerschapskwaaltjes hier nog weinig last. Wel moe, en gevoelige (en grote .. ) borsten, maar geen misselijkheid/maagzuur. Op zich wel prettig, maar het maakt me gek genoeg ook erg onzeker of het allemaal wel goed zit.
Ja leuk he lynn. Vooral toch weer even die bevestiging!! En het kadootje erg leuk en nu maar flink plassen!! Nou ik ga maar weer eens vroeg mn bed in, slaap lekker. Tot morgen!
Ja die wikkeldoek is fijn hè!! Ik had ook zo'n mooie test. Oh dan merk je hoeveel je piest in eens hihi. Ik doe alleen thuis plassen en ik doe met 1 pot 2 dagen dus maak een kratje in de week op want de chauffeur komt dinsdags de container legen. Zoveel moeite is het ook niet hè? Of vinden jullie het wel lastig? Ooh heerlijk Juudjuh geniet er maar van hoor ik moet eerst nar school te half 1 en dan vanaf 5 weer werken tot 9. Laat jullie trouwens ook alles een beetje slonzen?? Ik was eerst een poetser maar ik laat het allemaal wat hangen merk ik (en erg genoeg mijn vriend ook hihi) Nighty night girls
@livelovelaugh bij mij worden de kratje ook op dinsdag opgehaald, misschien wel het zelfde gebied??? Of toeval. Gisteren Galvicon gekregen van de ha, voor het maagzuur. Dat hielp gelukkig goed. Eindelijk een beetje redelijk geslapen. Omdat ik altijd al te veel maagzuur produceer, moest ik in overleg met de ha. De medicijnen die ik normaal gebruik, zijn niet erg goed tijdens de zwangerschap. Nu maar even het eten klaarmaken, straks misschien nog effe terug....
Haha doel je op je banner met dat poetsen ? Ik snap het wel hoor met dat poetsen, heb er zelf ook last van. Sowieso gaat alles gewoon wat lastiger dan normaal, omdat ik niet weet waar ik de energie vandaan moet halen En me gewoon een beetje lamlendig en 'op' voel. Vandaag voor het eerst echt goed misselijk geweest. Slikken jullie vitaminen voor zwangerschap? Ik slik die van De Tuinen, maar die tabletten smaken echt vreselijk! Denk dat ik daarvan zo misselijk ben.. Gek genoeg vind ik dingen die ik normaal er lekker vind nu om te kokhalzen.. al denk ik er alleen maar aan. Gekke gewaarwording..
Ik heb de vitaal zwanger multivit. Van kruidvat! Die zijn ook erg vies en ik word na inname ook altijd een beetje weeig. Ik heb het eel drinken. Ik dronk sowieso geen prik en veel sapjes en van die fruitwaters en dranken. Maar degene die ik altijd superlekker vond, vind ik nu niks! Ik drink het lieft rooibos thee (drink ik altijd) of water en koffie. Maar ja koffie mag ook niet teveel dus... Ohw ja melk valt ook wel goed! Misselijkheid heb ik gelukkig echt geen last van. Af en toe een beetje weeig maar nooit volledig misselijk en al cker niet knuffelsessies met de toilet.
Goedemorgen dames, Gister even urine wegbrengen ter controle, dacht dat alles wel goed was, blijkt dat ik nog steeds of alweer bloed in urine heb.... En ook weer buikpijn sinds gister... Baal behoorlijk! Ook kan ik niet meer meedoen met zumba, dat vind mn buik niet goed. Hoop dat het na die 12 week beter gaat, kan nou niet zeggen dat ik echt geniet.
He wat balen juudjuh. Ja het is een kwestie van even volhouden die weken daarna zou het allemaal fijne moeten worden
nou indd heb dat gevoel ook hoor! Sinds eergisteren steeds misselijk en weeig gevoel pfff alsof je moet spugen maar het gebeurt/lukt niet... Echt vervelend zeg ... Ik zeg iedereen alvast fijn weekend gaan mensen nog wat leuks doen?
Pff ik hoop dat het allemala beter gat! Zijn jullie ook zenuwachtig voor de echo? Heb dr nu al last van moet nog anderhalf week wachten...
Hoi meiden, Zouden jullie het goed vinden als ik hier meeklets? Officieel ben ik geen oktobermama maar een novermbermoeder. Scheelt hoogstens vier weekjes met jullie. Ik klets nu met een ander topic mee, maar daar zijn de meesten al moeder. Ik heb toch meer vragen en dingetjes dan dames die al een kindje hebben. Ik ben 23 jaar, kom uit Gelderland (op de rand van Brabant) en geef Duits op een middelbare school. Inmiddels al bijna 8 jaar samen met manlief en sinds 11-11-11 getrouwd. Vandaag ben ik volgens mijn eigen berekeningen precies 4 weken zwanger. 8 november zou de bevallingsdatum zijn. Heel spannend allemaal, begin januari hebben we een mk gehad met 8 weken. Van mij mogen die eerste 12 weken dus snel voorbij gaan, ik hoop dat ik vanaf dat moment iets minder gespannen ben en wat meer kan gaan genieten. Ik ga maandag bellen naar de VK voor een afspraak, die zal dan waarschijnlijk in de week van 1 april zijn denk ik. Ik hoor wel of jullie het goed, fijn, gezellig vinden dat ik mee klets. In ieder geval gefeliciteerd allemaal!!