1e kindje in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    @ Jaydee Gezellig hoor nog meer 1e born mama's.

@ alle anderen; MELK is niet aan te slepen hier. Ik dronk altijd al melk, maar nu gebruiken we met z'n tweeën 5 grote kannen per week. Ook drink ik graag crystal clear, alleen krijg ik daar dan weer maagzuur van... Water vind ik niks. O,ja rooibosthee ook niet aan te slepen. Al schijnt dat niet zo goed te zijn voor je bloeddruk. Maar ik weet niet of dat een fabeltje is.
    Judjuuh ik hoop dat je snel kunt genieten, voor al die ellende doen we het niet, toch?!

Hoe regeert jullie partner op de kwaaltjes?? :(

Mijn man begint al te zuchten voor dat ik iets kan zeggen en vindt het maar stom... over aanstellen maar niet te spreken. Hij doet evengoed wel lief voor me hoor. En af en toe lijkt hij wel meer zwanger dan ik (hij kan er zo over wegdromen, schatig :Dhoor hihihi).

2. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    @ jaydee welkom! En gezellig. Enne 8 nov kan ook zomaar eind okt. Worden toch?;)

@ kwaaltjes hihi ja erg he al die veranderingen. Cristal clear is eel een goed idee dat ga ik ook maar is proberen. Soms wil ik namelijk wel ff wat anders dan rooibosthee, melk en water iets met smaakje. Maar ja wat ik dus zeg de sapjes die ik normaal drink vind ik niet lekker meer.
    Ik heb trouwens ook echt last van mijn tandvlees het bloed biet maar doet gewoon pijn. Ik heb nu maar corsodyl gehaald. Las ergens dat je dat gewoon mag gebruiken.

@ wat leuks doen weekend: ik heb vandaag de presentjes binnen gekregen om het bekend te maken Aan de fam. Dus hoop dat ik met vriendlief last minute kan organiseren om het dit weekend bekend te maken!!! Whhhaaaaa kan niet wachten. :D

@ manlief: aah die heeft het zelfs op afstand zwaar te verduren nu. Die hormonen spelen al mooi. Soms is geen enkele reactie dan goed. Dan ga ik tekeer om niks en dan denk ik gelijk oohw wat doe ik en waarom?! En dan weer sorry zeggen. En vriend lief zegt alleen maar dat het voor hem ook nieuw is en dat hij ook moet wennen. Zo lief. En verder maakt ie zich nergens druk om. Alleen of ik wel goed eet en gezond eet en genoeg drink. Dus elke avond krijg ik de vraag of ik gegeten heb en wat en het advies om een kop thee te drinken hahaha maar wel lief hoor...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      9
  3. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    @ BibiQ Wat een leuke presentjes! Wij hebben in april openhuis omdat we flink aan het verbouwen zijn (geweest). Dan gaan we vertellen dat de baby-kamer ook in de maak is.....:) Hopelijk hoeven we het niet eerder te vertellen, heb steeds meer moeite met m'n kleding.

@ manlief: ha ha dat bezorgde ken ik. Mijn eetlust is wel minder hoor. En dan die verantwoording die ik steeds moet afleggen...:(

@ weekendplannen: lekker klussen en onderwijskundigerapporten schrijven en veel uurtjes lekker niksen op de bank wegdromen....;)

4. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Lytje echt waar heb jij nu al moeite met je kleding??
    Hmm nou hier ik nog niet hoor!
    Heb alleen 1 broek die al wat strak zat en die nu nog strakker zit. Maar verder zit al mn broeken nog perfect. En ik kan niet wachten tot er een buikje verschijnt. Maar hoop aan de andere kant dat ie subtiel blijft zodat het op het werk niet opvalt.

5. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Inderdaad, het kan ook zomaar eind oktober worden. Ben nu al benieuwd haha.

@Juudjuh, wat vervelend zeg dat je zo loopt te tobben. Hoop dat ook jij snel met volle teugen kunt genieten!

@Lytje, dus jouw buikje is al volop in ontwikkeling :D Leuk hoor!

@Bibi, wat ontzettend leuk zeg die cadeautjes. Nu ben je zeker bijna niet meer te houden? ;)

Wij hebben het mijn schoonouders gisteren verteld. Een slabbetje met daarop "mijn opa/oma is toevallig wel de liefste" en dan de digitale zwangerschapstest erbij. Was zo leuk :)
    Kan nu al niet wachten om het mijn ouders te vertellen, moet helaas wachten tot mijn vader eindelijk thuis is van zijn werk. Dus zondagmiddag zijn ze aan de beurt!

6. juudjuh24

juudjuh24 Actief lid

7 jan 2013
    312
    0
    0
    Friesland
    Jaydee gezellig dat je erbij komt!
    Bij mij gaat het echt met ups en downs...
    Manlief die snapt nog niet zo veel van mn hornonen en vind het onzin dat ik de kattebak niet meer verschoon... Maar dat mag niet meer en ik kan de lucht van kattepoep niet verdragen dan ga ik over mn nek..
    Mijn buik begint ook al te groeien maar dat zullen mn darmen nog wel zijn. Vooral s'avonds is mn buik opgezet.
    Vandaag lkkr rustig aan doen en morgenmiddag als het mooi weer is even een boswandeling maken...

7. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    @ groeiend buikje: het zullen bij mij ook vooral m'n darmen zijn. Maar ik heb sowieso al snel last van een opgeblazen gevoel. 's avonds moet de knoop van m'n broek echt los hoor!! M'n man schrok gisteren even van m'n buik:$.... "Ja, je gaat ook al een tijdje niet naar de sportschool" :( was zijn reactie. Heerlijk hoor die mannen, ze weten je altijd leuke complimenten te geven.

@juudjuh hopelijk kunnen we allemaal aan het eind lachen om alle ellende die we nu even moeten doorstaan. Een begrip volle man, hormonen die door je lijf gieren, alle onzekerheid en vragen die maar door je koppie spoken.....:)

Ik heb net wel een nieuwe BH gekocht, cupje groter. Ze vliegen de pan uit.:$

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Meiden, ik ben een paar dagen hier niet geweest. Ik heb ook een superdrukke week gehad. Vandaag hebben we de echo gehad en we hebben een hartje gezien!!! Het was zo'n mooi en emotioneel moment. Ik gun dit iedereen zo van harte. Ik ben twee dagen vooruit gezet. Ik mag 14 maart weer voor een echo. Ze doen het voor mijn gemoedsrust na de mk.

9. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ikapika wat fijn dat je echo goed was en je een gezond hartje hebt gezien!! Is vast een hele geruststelling? Kun je nu een beetje meer genieten? Ik hoop het wel voor je.

@ hier gaan we het dit weekend aan de families vertellen. Eerst die van mij en morgen die van hem. Dit omdat het zo uitkwam.
    Ben zo benieuwd en merk dat hij ook al niet meer kan wachten eigenlijk terwijl hij er heel nuchter onder deed hihi

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik kan er nu nog veel meer van genieten. De echografiste zei ook dat deze zwangerschap goed zal gaan. Het hartje klopte zo stevig en snel. Het kindje is dus zeker niet te klein voor de termijn en loopt zelfs voor op wat ik dacht dat mijn eisprong was.

@BibiQ, wat leuk dat je het gaat vertellen. Ik snap ook dat je het graag aan je familie wilt vertellen. Hun liefde en steun heb je ook nodig in deze mooie tijd. Veel plezier met vertellen!!

11. Lytje82

Lytje82 Lid

20 feb 2013
    29
    0
    0
    Juffie van een top klas
    @Ikapika wat fijn dat je het hartje hebt gehoord en dat je over 2 weekjes nog een keer mag genieten... Wij mogen de 14e voor de 1e keer.

@ BibiQ Wat waren de reactie's??????? Moeten wel leuk zijn geweest met zulke leuke cadeautjes.

12. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @BibiQ Wat een ontzettende leuke kadoos! Ben heel benieuwd hoe de reacties waren! Ik zelf was ontzettend zenuwachtig toen we het gingen vertellen aan naaste familie (was met 4 +2 weken al)

@Ikapika Wat fijn dat je een hartje hebt gezien! Kan me heel goed voorstellen dat het een grote opluchting is!

@Jaydee: gezellig dat je meekletst!

Hier nog geen groeiende buik, wel sinds een aantal dagen trek in maar één ding: patat en cola ;)
    Bij heel veel andere dingen word ik bij het idee alleen al misselijk..

Sommige dingen die ik normaal gesproken erg lekker vind, vind ik niet meer lekker zodra ik ze een keer gegeten heb.
    Vanmorgen bijvoorbeeld twee beschuitjes op. Ging aardig, maar nu word ik al misselijk van het idee;)

Hebben jullie daar ook last van?

13. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hai! De reacties van mijn familie waren eg leuk! Bij mn broertje viel het kwartje niet geljjk mn zusje wel en die kon alleen nee neee neeee uit renve. En begon heel erg te huilen van blijdschap!! Mn moeder viel even stil en vroeg en paar keer of dit serieus was, daarna werd ze ook emotioneel! Al met al leuk!
    De schoonfamilie vanavond vertellen, dus nog even afwachten.

14. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Ja bij mannen valt het kwartje met die cadeaus nooit zo snel.. Mijn zwager snapt het volgens mij nu nog niet, haha ;)

Ontzetten spannend he?! Veel plezier met vertellen vanavond ;)

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lynn, dat misselijk zijn van het idee heb ik ook. Vanochtend had mijn vriend een broodje met ham. Beter toen ik er naar keek en nu weer aan den

@BibiQ, veel plezier met vertellen vanavond!

16. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal, ik meld me bij deze ook gezellig aan!

Op 16 oktober (volgens mijn berekeningen) ben ik uitgerekend. Het zal ons eerste kindje zijn.
    Ik kan echt niet wachten tot de echo! Ik wil weten of alles goed gaat! 11 maart pas de intake bij de vk. Beetje ongeduldig dus haha
    De eerste weken was ik bij vlagen misselijk en verminderde eetlust. De afgelopen week ben ik minder misselijk maar dubbel zo moe! In de middag klappen mijn luikjes dicht! Hebben jullie daar ook last van? Verder ben ik heerlijk aan het dagdromen ;):D

Liefs Mus

17. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hier kort reactie van de schoonfamilie was erg leuk!! Ze ware. Erg blij en verrast en vonden het leuk gedaan! Mn schoonmoeder was wat in shock en besefte het niet helemaal maar later drong het door. We hebben al gelijk een optie op een meisjesnaam met dank aan de schoonfamilie.

Nu lekker slapen ben kapot!

18. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Bibi, aah wat leuk! En door je schoonfamilie aan een naam gekomen? Die moet je even uitleggen, benieuwd hoe je daar aan bent gekomen haha

@Ika, had het al gezegd maar super fijn voor je dat je een goede echo hebt. Ook een geruststelling dat de VK zegt dat het raar moet lopen wil het deze keer mis gaan.

@Muspoes, gefeliciteerd! Gezellig dat je meekletst

Zaterdagmiddag hebben we het ook aan mijn ouders verteld.. Mijn vader was toevallig eerder thuis van zijn werk dus hoefden we niet tot zondag te wachten :D Die waren zoooo blij en enthousiast!
    Zondagmiddag nog even koffie wezen drinken en hebben gelijk een mooie grote knuffelbeer van ze gehad. Ook heb ik al sokjes gekregen van mijn schoonzus. Jeetje, we worden nu al verwend :)

19. Puk 2013

Puk 2013 Lid

19 feb 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen...
    Ik ben er even niet geweest, omdat ik natuurlijk heel onzeker was na onze eerste echo. Eigenlijk mochten we pas volgende week terug maar ik kon de spanning niet aan dus mochten we vandaag.. Ik zal nog wat langer bijvullen blijven want ja hoor onze puk zat er en met een goede hartslag... Zit weer op mijn roze wolk..

En wat misselijkheid betreft... 24 uur per dag.. De Vk zei dat ze aan de dooierzak zag op de echo dat ik veel last zou hebben van misselijkheid.. Nu medicijnen gekregen die geen kwaad kunnen voor onze puk....

Alle nieuwkomers gefeliciteerd..

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wat ontzettend fijn dat alles goed is! Nou blijf daar de komende maanden maar zitten op je roze wolk ;)

Deel Deze Pagina