tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door gwndaphnetjuh, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    hallo ik had een vraagje.
    ze zijn er bij mijn achter gekomen dat ik zwanger ben van een tweeling.

nu is mijn vraag:
    Ik heb een echo maar vele mensen om me heen zeggen dat het een twee eiige tweeling wordt.
    Kan iemand me helpen daarmee.
    Of denken jullie dat je het nog niet kunt zien.

Bijgevoegde bestanden:

2. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Dat lijkt idd op een twee-eiige tweeling. Je ziet namelijk duidelijk een DIK tussenschot. Dit betekent dat er twee losse schotjes zijn. Als het een een eiig tweeling was zie je een dun tussen schotje. Ik ben zwanger van een twee-eiige tweeling. Hier mijn echo bij 6+ 3 weken.

3. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    ja ik denk zelf ook een twee eiige maar ze zeiden dat ze het vorige week nog niet konden zien.
    toen was ik 8 weken zwanger.
    maar heb nu aanstaande maandag weer een echo en ze zeggen dat we het dan te horen krijgen.

Vond jij het ook zo schrikken toen je het te horen kreeg?
    of hadden jullie al wel een beetje een vermoeden?

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Inderdaad tweeeiig door het dikke tussenSchot . Bij eeneiig is dit heel dun of niet aanwezig.

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Vreemd trouwens dat ze hebben gezegd dat ze het niet konden zien want dit is heel duidelijk. Mijn eerste echo was ook met 8 weken en ook zo'n dik tussenschot. Gynaecoloog heeft toen meteen uitgelegd hoe we konden zien dat het tweeeiig was

Ik wist dat ik zwanger kon worden van een tweeling aangezien ik een dubbele eisprong had. Ik hoopte ook op een tweeling. Heb ik altijd van gedroomd. Leek me zo mooi. Je gaat wel nadenken hoe alles moet etc. Maar nu ze er zijn gaat het super. Je moet er beetje je weg in vinden.

6. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    hoi ja bij ons hadden we er dubbel zoveel kans op mijn opa is van een tweeling en de oma van mijn vriend is van een tweeling.
    je weet dit wel en houdt het wel in je achterhoofd maar we waren blij dat we naar een jaar zwanger waren. je houdt er dan niet gelijk rekening mee.
    toen zeiden al wat mensen in de familie goh je begint al aardig dik te worden voor de tijd dat je zwanger bent misschien zijn het er wel 2.

en toen we het te horen kregen komt het nog best als een grote schrok aan.

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja het is even schrikken. De kans blijft heel klein. Het is toch echt een wonder dat er gewoon twee mensjes in je groeien :)

8. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    Ja dat is echt heel bijzonder.
    Hoop ook echt dat het goed mag blijven gaan.

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Dat hoop ik ook :). Hopelijk ben je niet al te beroerd etc? Geniet van de zwangerschap want het gaat zo snel.

Deel Deze Pagina