Beetje genant: standjes met een dikke buik...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Me28, Dec 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me28

Me28 Bekend lid

Nov 4, 2012
    648
    181
    43
    Hoi dames,
    Ik zit met een beetje genant probleem. Ik heb deze zwangerschap een hoger libido dan normaal, maar ik merk dat het in bed steeds lastiger wordt om nog een fijn standje te vinden. Die buik gaat steeds meer in de weg zitten....bovenop zitten wordt erg pijnlijk aan mijn banden, of penetratie gaat sneller pijn doen. Helaas geen ervaring van mijn vorige zwangerschap, want toen was mijn libido tot onder het vriespunt gedaald :).
    Zijn er meer dames die dit herkennen en wat werkt nog wel boven de 30 weken? Hou het graag nog even gezellig met manlief, maar het wordt zo langzamerhand meer een gymnastiekshow dan dat het nog genieten is....

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    #2 Vlinderbloem, Dec 30, 2015
    Last edited: Dec 30, 2015
    Ik weet niet of ik dit zo mag neerzetten, sorry anders... :)

Jij op je zij liggen, hij erachter en je been opgetrokken. (zo kan jij redelijk relaxed liggen ook. Wel zo prettig. ;) )

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Op z'n hondjes :D haha. En jij op de rug met je benen een beetje omhoog en hij bovenop, niet liggend op je buik, maar beetje half rechtop steunend op de benen.

4. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Lepeltje lepeltje en dan inderdaad 1 been optrekken. Je ligt dan op je zij.

5. Meca

Meca Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,642
    276
    83
    Luizen plukker
    Hij als lepeltje en jij kan dan op je rug liggen met je been door zijn benen en de andere over zijn zij.
    Veel plezier 😉

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Ik lees even mee ... hier ook enorm libido alleen manlief naar het vriespunt :( even kijken hoe ik hem toch kan verleiden hihi iemand tips ? Hij vind het een beetje vreemd gemeenschap te hebben nu ik overduidelijk en zichtbaar zwanger ben. Niet eng maat echt vreemd. Gelukkig spreekt hij hier eerlijk over dat scheelt weer.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,675
    5,710
    113
    Hier eigenlijk nog maar 1 standje wat nog acceptabel is. Ik geniet er niet meer van zoals eerst zeg maar. Erg herkenbaar dus! Kan ook niet echt charmant mij in het bed bewegen en dat is voor mij echt een domper.

8. Punky16

Punky16 Actief lid

Jun 5, 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manlief op zijn zij en jij op je rug er haaks op met je benen over hem heen.
    Manlief op zijn rug en jij er omgekeerd bovenop.
    Jij zittend op de rand van het bed en manlief op zijn knieën ervoor. Je kunt ook gaan liggen of op je armen steunen.

Hier ook nog steeds een behoorlijk libido. Gelukkig heeft manlief er weinig problemen mee :). Ohja, geen penetratie maar alleen hand en mond werk is ook een optie.

9. Me28

Me28 Bekend lid

Nov 4, 2012
    648
    181
    43
    Tnx voor de inspiratie, gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem! We zullen eens gaan proberen ;). Deedee, dat niet charmant bewegen is erg herkenbaar, het helpt niet echt voor de sfeer als je 5 minuten bezig bent met omdraaien ;). We doen het er maar ff mee, gelukkig vindt manlief het minder een probleem.

10. julialove

julialove Actief lid

Dec 23, 2014
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben dit punt ook gehad tijdens de zwangerschappen. Niks was nog fijn voor mij of ml..

Het enige standje wat nog ging was lepeltje lepeltje liggen en mijn ene been over die van hem. En dan niet te wild want ook dat was niet prettig meer.

11. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Oew zo herkenbaar! Nou sinds een week doet het echt pijn dusdan maar even niet, hiervoor lepeltje lepeltje idd en staand of op de knieen idd. Op mijn rug is echt vervelendsinds 20 weken, dat drukt teveel of zo.

12. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

Nov 23, 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Oh ja wat een gedoe kan het nu soms zijn he. Alle standjes hier gezegd werken prima.. hebben jullie alleen ook veel sneller last? Dus dat je redelijk snel weer moet wisselen van positie? Heb niks gevonden waarbij ik langer kan blijven zeg maar :p Vooral op mn zij vind ik pijnlijk, mn buik hangt dan zo in het wilde weg te shaken!

Nog iets anders.. Mijn orgasmes geven me de hele nacht buikpijn en harde buiken.. Laatst zo erg dat ik gewoon echt heel de nacht heb wakker gelegen en het voor mij eigenlijk gewoon niet waard meer is. Hebben jullie hier ervaring mee? Of tips?

13. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Precies deze :D.
    Ook erg prettig als je niet zwanger bent hihihihihi ;)

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Indeed. ;)

Share This Page