Hallo allemaal! Ik ben bijna 6 weken zwanger en volgens mij dringt het allemaal nog niet tot me door. Ik heb namelijk geen enkele symptoom voor mijn gevoel .... Ik heb al twee dochters en bij mijn vorige zwangerschappen was ik zooooo vreselijk ziek. Ik spuugde de hele dag door. Onwijs pijnlijke borsten en hartstikke moe. Nu heb ik dat allemaal niet en voel me niet anders. Het enige is dat ik knal positieve testen heb en niet ongesteld ben haha. Ik ga me natuurlijk weer van alles in me hoofd halen dat het misschien niet goed is, of dat het nog wel fout kan gaan. Heeft iemand ervaring hier met meerdere zwangerschappen en dat de ene keer volledig anders was als de andere keer? Alvast bedankt dames!
ten eerste: van harte gefeliciteerd! hoor heel vaak dat elke zwangerschap weer anders is. symptomen zeggen totaal niets of het wel of niet goed gaan geniet er lekker van en wie weet komt alles alsnog
Eens met hierboven. Hier tweede zwangerschap moe, moe en nog eens moe al vanaf voor nod en ook hele zere borsten. Bij mijn eerste tot 9 weken helemaal nergens last van gehad. Zegt niets. Probeer vertrouwen te hebben en geniet!
Dag Kelly, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bedenk je dat iedere zwangerschap weer anders is en dat er behoorlijke verschillen tussen kunnen zitten. Vaak komen de symptomen pas na de 6e week, dus het kan allemaal nog gebeuren... Ik ben meerdere keren zwanger geweest, de eerste keren voelde ik me zo beroerd als een hond, terwijl het uiteindelijk niet goed afliep. Nu valt het heel erg mee (enkel 's avonds wat misselijk) en voor het eerst gaat het prima! Maak je in ieder geval niet te druk hierover, dat is sowieso niet goed voor je beebke. Klinkt heel cliché, maar probeer te genieten nu je je nog zo fit voelt. Volgende week kan het zo ineens anders zijn.
Ik had bij mn zoontje ook nergens last van alleen bij 8 weken begonnen mn borsten een beetje gevoelig te worden maar meer niet Nu deze zwangerschap ben ik misselijk van begin af een, zere borsten vanaf week 7 en meer buikpijn. Net termijn echo gehad en alles goed.. Mijn vk zegt ook idd dat symptonen helemaal niks zeggen over de verloop van de zwangerschap!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb bij allebei mn zwangerschappen geen moment last gehad van misselijkheid. Wel bij allebei vanaf week 6 tot 8 extreem zere borsten. En bij de jongste erg moe vanaf week 10. Het is per zwangerschap zo wisselend en mss praat je volgende week wel anders(hoop het niet natuurlijk) Lekker van genieten fijn klachtenvrij! ( al willen we natuurlijk van alles voelen zodat we weten dat we zwanger zijn.)
Hier een eerste zwangerschap en ook niet misselijk, alleen zere borsten en erg moe. Brengt onzekerheid met zich mee, snap het heel goed. Heb met 7+4 een super goede echo gehad, dus echt, iedere zwangerschap is anders.
Ik hoor het mezelf nog zeggen met 6 weken: neejoh, voel me prima! Niks aan het handje! ...2/3 weken later begon het, ruim 4 weken de hele dag overgegeven (zelfs slokjes water gingen regelmatig fout), migraine aanvallen en doodmoe. Ik was echt een wandelend lijk, mensen hoefden niet meer te vragen hoe het ging. En van de een op de andere dag was het ook weer over! (Op heel sporadisch 's ochtends overgeven na dan, maar daar lach ik nu om) Oftewel: het kan ineens allemaal anders zijn! Er is geen peil op te trekken hoor, dus geen zorgen. Misschien heb je deze gehele zwangerschap wel helemaal nergens last van
Hier pas mijn eerste zwangerschap en ook 6 weken zwanger. Bij mij is het tegenovergesteld van jouw zwangerschap, ik heb een buik die lijkt of ik 20 weken zwanger ben echt heel lastig want hierdoor valt het bijna iedereen al op want verbergen kan ik hem bijna niet. Nu al bandenpijn en ernstig last van maagzuur en borsten die wel silicone borsten lijken hahaha. Ik dacht dus dat het bij mij verkeerd zat omdat ik zo belachelijk snel overal last van heb maar volgens de arts niets om je zorgen over te maken, de ene zwangerschap kan je overal last van hebben en de andere ga je fluitend doorheen zonder klachten. Bijde gevallen zegt niets over de gezondheid van het vruchtje. Gewoon genieten! Want je weet het stress is echt heel erg slecht voor jullie!
Hier begon de hell vanaf week 7.. Ik zei dood leuk ja wat heerlijk kan alles en alles eten voel me heerlijk bij eerste was anders.vanaf week 7 tot nu alleen maar kwalen.hopelijk blijft het jou bespaard maar geen kwaaltjes zegt niks of wel of niet goed gaat.
Drie maal zwanger geweest en drie maal zeer minimale symptomen gehad....Twee gezonde dochters en helaas een vlinderzoontje (zie onderschrift)