1e kindje onder de 25

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door seepje, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Daarom, wij willen het ook. Ondanks leeftijdsverschil van bijna 15 jaar tussen mijn vriend en mij wat soms scheve blikken geeft en soms hilarische situaties bij het afrekenen van alcohol willen wij het ook echt. Bij hem kreeg ik eerst dat gevoel niet echt omdat hij het ook erg spannend vind ivm zijn dochter uit een eerder huwelijk. Logisch, maar ik kreeg afgelopen week een voornamenboekje dus hij is er toch ook echt wel mee bezig…

:D

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Nee die weet niks, ik denk ook niet dat ze het verwacht.. Mijn vriend is haar oudste zoon maar volgens mij denkt ze nog dat het een klein kind is:(. Uiteindelijk zal ze het wel leuk vinden, dat weet ik zeker! Maar zal nog wel een discussiepuntje worden, helaas..

3. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Wat jammer @ciprilla ik denk dat je het niet tot een discussie moet laten komen. Sommige moeders zijn nu eenmaal echte moekes die niet willen zien dat hun kinderen toch zelf ook al echt heel groot zijn.

Hopelijk zal ze blij reageren en hoeft het niet tot een discussie te komen. Welke je dan ook kan afkappen met als excuus dat de stress niet goed is voor jou en de baby ;) Ik heb waarschijnlijk ook zulke schoonouders hoor…… Altijd maar negatief, alles afkraken en nooit eens 'oh wat leuk voor jullie'

4. kimmss

kimmss Actief lid

22 okt 2009
    161
    0
    16
    Ik was 21 dat ik beviel van de eerste en ben net 25 geworden en uitgerekend van de 2e in augustus

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @seepje
    Ik ben denk ik gewoon bang voor het ergste. Wie weet reageren ze meteen super positief. Ik kijk er gewoon echt niet naar uit (mocht het zover zijn) om het te vertellen.

En eigenlijk ook niet tegen onze vrienden.. ik had het er pas met mijn beste vriendin over. Ze denkt dat mensen gaan vragen of het gepland was, vreselijk toch! Ik bereid me maar voor op t ergste, weet alleen niet of ik aardig ga blijven als verschillende mensen dit aan me gaan vragen.

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik was 23 toen ik trouwde, 24 toen ik bevallen ben van mijn zoon, inmiddels bijna 26. Leuk toch, als we 50 zijn dan is ons huis afbetaald, onze kindertjes misschien het huis uit en toch zijn we nog jong :D

7. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Zwanger op mijn 24e, helaas een miskraam geworden.
    Toen weer zwanger op mijn 25e, en bevallen toen ik net 26 was :)
    Nu ben ik 27 en ik ronde 3 voor een tweede kindje

8. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik ben 24 (over 2 maanden 25)
    En sinds januari bezig voor de eerste
    Manlief is 28

We zijn vorig jaar getrouwd dus men verwacht het wel van ons
    Krijg ook iedere week als ik opstap ben of zo uit eten of zo wel van iemand de vraag ow aan de wijn? Nog niet zwanger dus

In juli word ik tante :D mijn broer en zijn vrouw verwachten dan hun eerste kindje dus onze familie zal ook niet schrikken haha

Iedereen staat er eigelijk eerderr van te kijken dat ik nog niet zwanger ben
    Maar helaas ze vliegen er niet in :(
    Zit nu in de 4de ronde en ben er in jan een beetje naief aan begonnen met de gedachten ik ben kern gezond en manlief ook dus waarom zou het niet snel lukken, maar dat moet ik nu even uit mn hoofd proberen te zetten wand merk dus dat dat niet zo is en dan ga ik me zorgen maken waarom het nog niet raak is

;) beetje dom dus om er zo aan te beginnen mja shit happends
    Volgende week mn eisprong dus dit weekend nog even genieten van veel wijn en bier en dan weer aan het klussen

9. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Op mijn 21ste onverwachts zwanger geraakt, toen ik net 22 was bevallen. Misschien als de situatie toen anders was, hadden we er voor mijn 25ste misschien nog wel 1 bij. Nu ben ik net 27 en gaan we voor een tweede, mijn vriend wou al wel eerder, maar ik nog niet.

10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @ciprilla; Hier een beetje hetzelfde, alleen dan met mijn moeder. Ben echt bang voor d'r reactie.. Zie er echt zo tegenop, maar het is onze keuze. Uiteindelijk zal ze het echt wel leuk vinden!

M'n schoonfamilie daarin tegen gaat heel leuk reageren, dat weet ik al zeker haha!

11. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik was 22 toen we bewust stopten met de pil en zal 23 zijn wanneer ik beval van onze zoon. Mijn (vanaf volgende week vrijdag) man is dan 25 bijna 26 :) hopelijk voor zijn 30e twee gezonde kindjes

12. GipsyWomen

GipsyWomen Actief lid

24 mrt 2013
    125
    0
    0
    20 zwanger en 21 bevallen... mijn vriend is 17 jaar ouder dan mij en heeft dan ook meerdere kinderen al uit een vroegere relatie. Ik heb hier geen problemen mee. Doordat mijn vriend al wel wat ouder is, en ik nog erg jong (en altijd meerdere kinderen heb gewild) alweer bezig voor een 2e. Ik heb nu een zoontje van 4 maanden. En vind het dan ook erg leuk, als het gauw raak zou zijn, dat ze dan niet zoveel schelen kwa leeftijd. Ik ben ervoor... JONGE MOEDERS! :)

13. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik ben er ook 'voor' je maakt alles van je kleintje bewust mee, hersteld zelf veel sneller en je bent nog jong als je de vrijheid weer terug hebt wanneer de kids het huis uit zijn.
    Mijn oma en moeder waren ook zo jong en ze gaan nu heel bewust hun (achter)kleinkind mee maken. Daar zijn wij wel heel erg trots op!

14. Desiree92

Desiree92 Actief lid

8 apr 2014
    263
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ik ook je bent zelf jong dus kan je veel meer met je kleine doen
    Mijn ouders zijn ook nog jong en vind het wel leuk als mijnkinderen opgroeien met een opa en oma aangezien ik een hele goeie band heb met mijn ouders
    Nu kunnen zij er ook lekker van genieten en gek met ze doen

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik was net 19 toen ik zwanger raakte en ook op mijn 19e bevallen. Nu 22 en zwanger en als het goed is ook nog 22 als ik beval :)

16. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Wij hebben op 31 dec besloten ervoor te gaan, spiraal half januari eruit laten halen en we zijn nu zwanger
    Ik ben zelf sinds maart 23 en mijn vriend 24

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik was 20 toen onze zoon werd geboren en op mijn 24e werd onze dochter geboren.

Inmiddels ben ik 26 en twijfelen we over een eventueel derde kindje! :)

18. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had ook al graag jonger moeder willen worden, maar had er de relatie niet voor en geen eigen woning. Ben nu 25 en word nu nog op m'n 25e moeder (wel gelijk van 3 kindjes).

19. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Ik herken jou punt! Ik ben er ook naïef aan begonnen. Dacht dat ik wel 'effe' zwanger zou zijn omdat mijn moeder heel snel zwanger was. Niets dus! Ik begon ook te twijfelen of alles wel goed zou zijn. Ik heb dit ook echt even goed uit m'n hoofd moeten zetten. En nu sta ik er heel anders in. Ag.. ik ben me er wel veel meer van bewust geworden dat het echt een wonder is om een kindje te krijgen :)
    Liefs

20. Caithh

Caithh Lid

26 mrt 2014
    36
    36
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen eindelijk een licht positieve ovulatie test gehad! Zit nu op dag 45 in de eerste ronde na het stoppen met de pil. Ik ben laat begonnen met ovulatie testen, zo rond dag 35. Dacht dat m'n eisprong al was geweest maar heb toch om de paar dagen even een ovulatie test gedaan om misschien nog een ei te vinden en dan dus ook eindelijk te weten waar ik aan toe ben! Nu morgen dus nog een keer testen om te kijken of ie oploopt of juist niet. Ik ben zo blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben!

Deel Deze Pagina