Hallo Mijn dochter is geboren na 35wk zwangerschap, natuurlijk niet schrikbarend prematuur maar wel echt te vroeg. Nu ben ik zwanger van ons 2e kindje en de 35 wk al voorbij. Toch blijf ik de angst houden dat het weer te vroeg komt. Herkennen jullie dit? Nu ik de 35wk voorbij ben heb ik aan de ene kant iets meer rust, aan de andere kant word ik er juist onrustiger van. Soms word ik echt gek van mezelf...... groetjes, Mayke
wij zijn nog niet begonnen aan een tweede, maar herken je angst wel. Ik ben (nu al bij voorbaat) ook bang dat ik de zwangerschap niet relaxed kan beleven en dat het kindje weer veel te vroeg komt. Aan de andere kant ben ik ook bang dat ik het dan wel red tot 40 weken; zou me dan denk ik enorm schuldig voelen tov mijn zoon, omdat ik het dan de tweede keer beter heb gedaan en dat verdient hij natuurlijk ook! Ik kan je alleen maar een hart onder de riem steken... Kop op, hou je uk nog lekker binnen en geniet! Want nu heb je tenminste verlof!
Ik ben met 33 weken bevallen en nu bijna 39 weken. Vanaf 33 weken ben ik al bezig met het kan elk moment komen. Ik word gek van mezelf. Heb nu ruim 3 weken last van voorweeen en ook wat ontsluiting, maar het ukkie zit nog binnen. Mag er nu wel uit! haha
Ik had dat gevoel ook, heb overigens wel de hele tijd de instelling gehad, dat ik het anders zou doen als het toch nog een tweede keer zou gebeuren... (overigens dus niet gebeurd)
mijn eerste dochter is geboren bij 28 weken en nu ben ik onlangs bevallen van een dochter met 35 weken en 3 dagen. ze heeft 3 dagen in een couveuse gelegen en daarna nog 6 in een bedje.. kortom deze weg was gelukkig een heel stuk korter!
Gefeliciteerd met Wout! Mijn zoontje is met 34 + 2 geboren. Toen ik bij mijn dochter die mijlpaal had bereikt (had ook echt het idee dat ik 2x te vroeg zou bevallen) leek het daarna of ik voor eeuwig zwanger zou blijven. Uiteindelijk is ze met 39 weken en 6 dagen geboren. Echt heel prima dus! Gaat alles goed met je ventje?
mijn man en ik willen ook graag voor een 2e gaan ons zoontje is geboren met 30+3 en hij is nu 7 maaden. geen oorzaak gevonden. toch wel erg spannend omdat je toch ergens wel weer die angst voelt dat het weer kan gebeuren...maar het houd mij niet tegen om weer zwanger te worden. we zijn er nu nog niet mee bezig maar ik denk over een maand of 2 dat iks top met de pil.
ten eerste gefeliciteerd! Maar ik begrijp je gevoel heel goed. Mijn zoontje is geboren met 32w4dgn, is inmiddels 17 maanden.. maar nog steeds is er de angst voor weer een vroeggeboorte...