nog maar 23 weekjes ver maar mijn meisje schopt knap hard en dan vooral naar de uitgang zeg maar! dat kan me vaak flink pijn doen..precies het gevoel als bij het indalen van die steken die je dan in je vagina krijgt. dat heb ik nu dus elke dag meerder malen. pfffffff en we zijn nog maar net over de helft. de bewegingen vind ik verder erg leuk hoor ze is super druk alleen die schopjes naar beneden zijn minder fijn. zit vaak te denken van zo..als ik nu naar beneden kijk zie ik een babyhooofdje. iemand die dit ook heeft?
Ik voelde ons kleintje ook vrij vroeg en vond het al vrij hard. Maar niet echt pijnlijk. Nu begint het soms wel pijnlijk te worden: alsof ie zijn voet of kontje door mijn buik wil drukken..! Maar de soort beweging kan nog heel erg veranderen doordat ze nog veel draait. Het hoeft dus niet zo te blijven..!
Toen ons kleintje nog alle kanten op deed draaien kon ze ook flink hard tegen mn baarmoedermond schoppen, of op een of andere manier naar mn idee met de handjes daar wroeten. Gelukkig ligt ze nu met 't hoofdje naar beneden en komen de schoppen een stuk hoger ( Maar die kunnen alsnog hard aankomen soms.... Vooral als ik bv dichtbij de eettafel zit en ze net schopt... Dat voelt echt akelig! ) Maar ik geniet ook volop van dat ukje in mn buik
dochterliefjes schoptten beide continue daar beneden.. vond het ook pijnlijk zo hard.. had ook idee dat ik elk moment iets kon vastgrijpen daar onder