1e zwangerschap, erg spannend allemaal...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    2 weken geleden zei ik nog heel enthousiast: Heb nergens last van, geen kwaaltjes:) (ik heb dan ook heel wat zwangerschapstesten gedaan om te checken of ik wel echt zwanger ben) maar vanaf afgelopen week ben ik vooral 's ochtends erg misselijk (hoef gelukkig nog net niet de toiletpot van dichtbij te bekijken). Het duurt ff voordat ik op gang kom en de hele dag door ben ik met vlagen misselijk. Tevens ben ik heel erg moe, moe, moe! Het is onze eerste zwangerschap. Donderdag a.s. hebben we onze 1e afspraak bij de verloskundige en dan maken we gelijk een afspraak voor de 1e echo. Zooo spannend! We kunnen niet wachten om te zien dat er ècht een klein wonder in me groeit. Het lijkt nog zo onwerkelijk allemaal. Kennen jullie dat, dat je eerst het 'bewijs' gezien wilt hebben om het ècht te geloven?:p

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ten eerste gefeliciteerd!!!
    En ja dat herken ik zeker. Ik heb 9 testen gedaan voordat ik het echt echt wilde en durfde te geloven :). En die eerst echo; het bewijs dat er echt iets in je groeit is super eng maar oh zo mooi als je daadwerkelijk dat hartje ziet kloppen. Vanaf toen durfde ik echt te gaan genieten en hardop schreeuwen; IK BEN ZWANGER!!!

Geniet ervan; de tijd vliegt voorbij!

3. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Ja het is allemaal zo spannend! Hier ook de eerste, ik weet helemaal niet wat je behoort te voelen en of het allemaal wel goed is.
    Hier ook niet veel last van kwaaltjes..maar ik maak me vooral zorgen of het allemaal wel goed gaat! Of het blijft zitten en of er niet iets verkeerd gaat en bij ieder krampje of steekje stress ik..
    Ik zal inderdaad ook pas gerust zijn als er een echo gemaakt is en ik het hartje zie kloppen en dat er iemand tegen me zegt dat alles goed is, dan pas kan ik geloof ik echt genieten!
    Maar nu ga ik ook al iedere keer in de spiegel kijken naar mijn buikje (die er nog niet echt is met bijna 6 weken) en ik vind dat de dagen maar langzaam gaan, het liefst zou ik zo even een paar weekjes skippen en meteen doorspringen naar het zekere gedeelte..
    We hebben het ook nog tegen niemand verteld en ik kan niet wachten tot we het ook aan iedereen kunnen verkondigen!
    Spannend, spannend, spannend inderdaad..

Deel Deze Pagina