Hoi allemaal, Ik ben er zojuist achtergekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje . Vandaag was dag 29 van mijn cyclus, maar had een grote drang om te testen. Binnen no-time stond er een streep. Inmiddels bij de drogist geweest en een CB gehaald en die gaf ook heel snel ZWANGER aan. Ik ben helemaal happy, in ronde 7 eindelijk raak. Nu maar wachten tot mijn man thuis komt zodat ik het aan hem kan vertellen. Greetz Nathalie
Ah spannend! Dat je alleen getest hebt... nou moet je het nog de hele tijd voor je houden. Dat lijkt me lastig. Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook sinds kort zwanger van ons eerste kindje, spannend hoor! Geniet er samen lekker van.
Hij was helemaal overdonderd in eerste instantie, maar vind het geweldig. Daarna zei hij nog wel, ik had al zo'n voorgevoel! Het klopt ook wel, ik was ontzettend moe en had ontzettend last van mijn borsten. Of ze op ontploffen stonden . Nu lekker aan het genieten van het nieuws met z'n tweetjes en hopen dat we over een aantal weken wat ouders gelukkig kunnen maken. Voor mijn ouders word het het eerste kleinkind, voor mijn schoonouders nummer 8.
Gefeliciteerd hoor! Lekker van genieten samen...Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik kan echt maar heel moeilijk mijn mond houden..haha