hallo ik zit met het volgende ik ben nu ruim een maand overtijd. heb verschillende testen gedaan. de eerste test was licht positief en hebben toen nog een paar dagen gewacht en opnieuw getest niets meer. week later weer getest weer niets te zien nu ben ik bij ha geweest en die zegt dat het wel vaker voorkomt dat je mentruatie uitblijft. ik heb hier nog nooit van gehoort maar kan dit echt? maak me best zorgen heb ik ook aangegeven maar moeten gewoon afwachten. als we niet in okt zwanger zijn worden we door gestuurt naar gynaecoloog. wat kan ik nu zelf doen om verdere stappen te ondernemen alvast bedankt
hoihoi, Ja het kan inderdaad voor komen dat je menstruatie tijdelijk uitblijft vaak is dit na het stoppen met anti conceptie. Het duurt dan even voordat je lichaam zelf weer een cycles gaat maken. Je kan zelf helaas nu even weinig doen dan afwachten. Indien het je niet lekker zit mag je altijd bij je huisarts vragen of je eerder naar de gynaecoloog kan. Imke
ik ben al vanaf november 2007 gestop met de pil. had een regelmatige cyclus van 32 dagen. vandaar dat ik het nu raar vond dat het uitbleef. gelukkig heb ik vandaag mijn menstruatie gekregen maar het kan dus wel vaker voorkomen ook als je een regelmatige cyclus hebt? bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag