1e maal primen niet gewenste resultaat...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eikie79, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    zo, weer terug uit het ziekenhuis..helaas zonder gewenst resultaat.

Gisterenavond om 19u moest ik me melden. Dus voor mijn zoontje de nodige oppas geregeld en met mijn tas (inc babykleertjes) naar het ziekenhuis.

Ik heb eerst 30 min aan de ctg scan gelegen, zodat ze konden kijken hoe de uk zich gedroeg. Erg druk dus ;)
    Daarna werd de gel ingebracht (primen) en moest ik weer 30 min aan de ctg scan om te kijken hoe de uk er op reageerde.

De geld werd ingebracht om te proberen mijn baarmoedermond te rijpen. Ik had 1 cm ontsluiting en het stond al plat... maar voordat ze verder iets kunnen doen, moet het goed week zijn. Anders heeft inleidingen ook niet veel zin.

Uit de ctg scan werd wel opgemaakt dat er al "activiteit" was in mijn buik..

Na wat vertraging kon ik rond 21u naar de zaal.. waar ik een nachtje moest blijven slapen om te kijken hoe het allemaal ging werken. Om 21.30u mijn vriend naar huis gestuurd en toen wachten op de volgende ctg scan. Om 22.45u kwamen ze het apparaat nogmaals aansluiten om te kijken hoe het met de kleine ging. Ik had toch lichte weeen bleek. afwachten of het ging doorzetten.
    om 00.30u kon ik eindelijk gaan slapen (pfffffffffff), nou ja slapen. Op zo'n afdeling slaap je niet echt..dus vanmorgen 7.30 was ik behoorlijk k.o. en gaar. Maar ik voelde helaas geen steken meer..wat al geen goed voorgevoel was. om 8u kwam de vk kijken.. helaas nog te stugge baarmoedermond, dus ze konden me niet inleiden...

balen! aan de ene kant verwacht maar aan de andere kant hoop je toch dat je een kleine uk mee kan nemen naar huis..ik was wel een beetje verdrietig

omdat ik nog weinig activiteit voelde, werd ik nog even aan de scan gelegd. Gelukkig alles goed met de uk. Er was nog wel lichte activiteit te zien, maar niet zoals vannacht. De weeen hadden helaas niet doorgezet.

zondag moet ik weer komen en g aan ze alles weer opnieuw doen. Balen! het was geen pretje en je ligt daar helemaal alleen...

dus toen mijn moeder met mijn zoontje kwam, heb ik effe lekker gehuild.. tot een soort van rollercoster..

Nu lig ik k.o op de bank..zit er effe door.. mijn zoontje wordt straks opgehaald dus dan ga ik effe wat bijslapen.

Zondag dus weer..of niet..want het is wel aan het rommelen..wellicht beval ik vanzelf de komende dagen..

De kleine uk is zoooooooooo welkom...

ik moest effe mijn verhaal kwijt

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

jeetje wat balen meid,waarom leiden ze je niet in dmv infuus?ik word over 5 weken ingeleid dmv infuus met 38 weken,ze hebben ook gezegt dat ze hem al gelijk hoog gaan zetten,kan je het niet vragen of ze het met infuus doen?volgens mij gaat het dan veel sneller,suc6 meid,hoop dat je wondertje er snel is.

3. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Ze leiden in principe pas in als je min 2 cm ontsluiting hebt. Althans, daar gaat de voorkeur naaruit. Omdat anders de kans groot is dat je ontsluiting zo lang duurt en het een lange bevalling wordt.

Het is nog steeds rustig van binnen...

ik heb gisterenmiddag en vannacht veel geslapen. Vandaag gelukkig alleen thuis..

Weet je wat gek is (of niet?), voel me toch een soort van verdrietig ... dat het niet gelukt is. Kan als ik er aan denk, zo in huilen uitbarsten. Ik wist dat de kans er was dat het niet zo aanslaan..maar toch..

Voel me een beetje down.. Hopelijk lukt het zondag beter.. en elke keer als ik wakker wordt, hoop ik iets te voelen...

Laat het maar gauw zover zijn, want die kleine wordt steeds groter...

4. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Zo, helaas nog niet bevallen dus daar lig ik weer in het ziekenhuis. Ben wel een beetje down, bang dat het weer niet aanslaat.
    de na reactie na het inbrengen van de gel is nu wel heftiger...goed teken misschien? Ik hoop het....

Ik had wel iets meer ontsluiting...maar het was nog wel stug helaas...dus allemaal duimen dat het aanslaat

Heb zin om een potje te huilen!

Deel Deze Pagina