Het is voor mij weer even geleden dat ik ongesteld was. Nu ben ik door zeerwaarschijnlijk gewichtsverlies ongesteld geworden en is het afwachten of ik volgende week misschien weer mijn eisprong gewoon heb. Alleen nu denk ik bij elk pijntje in mijn onderbuik: Ojee.. is dat mijn eisprong toch niet?? Want dit is dag 5 (wil graag zwanger gaan worden) Dus wat ik me afvraag is, hoelang in je menstruatieweek kun je nog pijntjes hebben? Ik heb vandaag de laatste restjes van de menstruatie. Alvast heel erg bedankt! Laurierblaadje P.s Just for the info Ik werd eerst 1x per jaar ongesteld al een jaar of 4 in januari/februari nu ben ik 12 kilo te zijn afgevallen nu ongesteld. Mijn moeder heeft pcos en bij pcos kan het zijn dat je menstruatie spontaan hersteld als je een bepaald gewicht afvalt.
Ik vind het al knap dat je zoveel bent afgevallen, niet iedereen zal dat lukken. Verder ìs het doodnormaal dat je heel je menstruatieperiode steken of krampen hebt, dat heb ik ook. Verder weet ik niet wanneer jij je ovulatie krijgt aangezien dat onmogelijk is om te weten, misschien duurd dat nog even en mischien krijg je deze periode helmaal geen eisprong, gewoon eventjes afwachten en probeer vanaf nu je cyclus bij te houden. Ook al kan dit nog sterk veranderen, het is wel verstandig om er nu mee te beginnen. En verder afwachten