Ik maak me eigen een beetje zorgen en zouden jullie even met mij mee willen kijken. Wanneer zou ik mijn 3isprong gehad hebben? Vorige week donderdag dacht dat ik hem ging krijgen omdat ik toen de pijn had die ik elke maand heb voor mijn eisprong. De volgende dag steeg idd mijn temperatuur maar paar dagen later zakte die weer waarna die weer omhoog schiet. Maar nu heb ik vanaf gisteren ineens al bloedverlies en best veel vind ik zelf. De ene keer wel wat meer dan de andere keer en het komt er niet uitgelopen maar na het plassen ligt er wel een plasje bloed in het toilet. Dit zou dus betekenen dat ik deze maand een cyclus heb van 15 dagen. Ik heb in de app al wel aangegeven dat ik ongi geworden ben of het het wel echt is dat weet ik dus niet. Wat vinden jullie?
Het zou kunnen dat je op cd 8 al een eisprong had. De dip op 4 dpo is dan van het gele lichaam. Je zou dan nu op 8 dpo zitten. De bloeding kan van een innesteling zijn omdat het vruchtje zich dan bij een bloedvat heeft ingenesteld. Je temp is nog hoog dus een echte ongi lijkt nog niet aan de orde.
Mijn temp. Is vanmorgen weer gestegen naar 37.3 maar nog steeds echt heel veel bloedverlies met stolsels ect. Dus nod is het nog niet door de hoge temperatuur. Maar innesteling lijkt mij ook onmogelijk. Wat zou het dan wel kunnen zijn. Heb aan mijn baarmoeder mond gevoeld en die is wel gewoon dicht. Heb wel soms wat lichte krampen met niet als bij een menstruatie.
innestelingsbloeding, ovulatiebloeding, heftige seks gehad, recent een uitstrijkje gehad? Ik denk persoonlijk aan een innestelingsbloeding. Die was bij mij ook vrij heftig en ben daarvoor zelfs naar de huisarts geweest. En die vroeg aan mij toen of ik al een uitstrijkje had laten doen om enge dingen uit te kunnen sluiten. 2 dagen later testte ik positief . Ik duim voor je!
Ovulatiebloeding lijkt me sterk, heftige seks ook niet en geen uitstrijkje laten doen. Ik kijk morgen mijn temperatuur nog aan. Ik heb nog steeds bloedverlies maar nog steeds komt het er niet uitgelopen alleen na het plassen. Had vanavond wel wat vage steken onderin en erg veel last van mijn onderrug maar dat kan ook van mijn darmen komen want die zijn ook erg onrustig echt een opgeblazen gevoel.