De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou dames, hier gaan we dan meer weer verder...
    Inmiddels mogen we ons wel beschouwen als mama's...en ja ook Lan en Marleen! Marleen staat natuurlijk echt op t punt om mama te worden van een tastbaar kindje...

Lan, ook jij bent al mama hoor...helaas moet jij nog 10 weken wachten tot je dat bewijs vast kunt houden;)

2. Zo, daar zijn we weer!
    Kunnen weer lekker verder kletsen... :D

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha, was al bang dat jullie m laat zouden zien!

Eerised, hoe gaat het nu daar?
    Nog onderzoeken gehad de laatste tijd of alles nu rustig wat dat betreft? En ze is alweer 4 maanden geweest joh, wat vliegt de tijd!

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Gevonden!

Nou hoop inderdaad dat we heel snel ons kersverse mannetje in levende lijve mogen zien! En dat veschijnen er hier heel snel mooie foto's natuurlijk haha

Maar tot op heden heeft hij nog niet zoveel zin. Het rommelt wel weer en af en toe een wee maar weet dat dat hier niets zegt.

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    zo ik heb jullie ook weer gevonden

had het mailtje wel van wendelaa grkregen maar die was ineens weg :(
    dus toen kreeg ik een nieuwe van marleen :)

ikke wat een prachtig filmpje hoe heb je die gemaakt
    ventje vond hem ook erg mooi die zecht jeetje wat is tessa een mooi meisje en wat heeft ze veel haartjes
    is ze ouder dan shirley ik zeg nee jonger hihihihihi nou dan heeft ze veel haar :)

ow ik kom jullie gelijk ff spammen met wat nieuwe foto`s wou ik gister al doen maar toen was hij gesloten ons clubje
    dus nu maar in de nieuwe

deze is gister gemaakt mmmmmmm lekker liga mama

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hallo mama ben jij daar weer met de camera

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    mmmmmm fruithapje

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    wel lekekr maar je krijgt er wel een vieze toet van hoor mama
    ik maak het zelf wel even schoon

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    kijk mijn toet heb ik zelf schoon gemaakt goed he

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    zo nu lekker uit buiken in papa en mama hun bed
    en tijgertje pas wel op mij

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    #11 Lan, 23 jan 2010
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
    Yeah ik heb jullie gevonden!!!
    Ja nog 10 weken!!! aaaaaaaah komt steeds dichter bij en kamertje is nog steeds niet klaar LOL!!

iemand nog tips voor mij voor als kraamverzorgende intake komt houden??? Wat moet ik vragen waar moet ik aan denken??
    Kom maar op met tips!

Vandaag hebben wij eerste kleertjes gekocht voor als ik in ziekenhuis lig!! EN nee helaas moeten jullie wachten haha anders weten jullie het al :p

Volgende week krijgen jullie waarschijnlijk babykamer foto's te zien. ik heb al 2 muren geschilderd morgen weer een muur en overmorgen denk ik volgende... alles in stappen maar dit wil ik niet uit handen geven!!

Heb nu dus wel wat meer pijn vandaag door het vele werk maar ik wil dit gewoon echt zelf doen. Het word het kamertje van mijn kleintje dus ik verf grrrrrrrrrrrrr en pas op ik zit vol hormonen hahaa

ik wilde effe klein buikje showen maar lukt niet. ik heb dus gewoon een echt puntbuikje vind hem niet zo mooi maar wie weet word ie nog mooier :)

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, hihi zie ze daar zitten met dr liga!
    Wat wordt ze groot dan ineens zeg...

@Lan, 10 weken nog maar...hoop ik voor je en dat er niet nog 2 bij komen;)
    Leuk hoor het kamertje in orde maken, dat deed ik ook t liefste zelf hoor hahaha. Hormoontjes idd.
    Ben erg benieuwd naar je buikje, krijg je m ook niet in je fotoalbum geplaatst? En niet zo mooi???? iedere zwangere buik is mooi!....daarna is ie iets minder mooi;)

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen dames,

Hier helaas ook nog zwanger!
    Ik heb gisteren avond ruim 1,5 uur weeen gehad om de 5 min. Daarna viel het stil. Vanacht daar in tegen begon het weer. Allen heel onregelmatig de ene keer om de 10 min dan om de 5 dan om de 3 dan een half uur niets en het begon weer. Nu nog steeds maar dus zonder reglemaat. Wel worden ze steeds krachtiger. Maar die niet regelmatig.
    Heb zoiets van kom zet door want dit is ook niets. Heb over heel de nacht denk ik 2 uur in totaal geslapen en dan telkens 20 min achter elkaar ofzo.
    Moest de weeen ook echt wegpuffen en vaak rondlopen want kon niet liggen van de pijn. Maar vooralsnog geen baby!

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan heb niet echt tips
    zou alleen zeggen laat het op je af komen

en leuk baby kamer schilderen en inrichten
    kon ik ook zo van genieten en toen het klaar was was ik daar ook veel te vinden

@ wendelaa ja gaaf die foto met die liga
    ja he ze is groot geworden he maar ze is ook al 4 maand geweest he
    nog 2 maandjes en madam is een half jaar
    gaat te snel bah

@ marleen dat kleine ventje wil er gewoon niet uit
    hoop dat het snel door zet

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    nee kreeg foto niet geplaats... Ook niet bij fotoverkleinen.nl... maar zit nu op laptop kijken of het hier wel lukt...

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    he verdorie, was net zo benieuwd naar je buikje;)

Nou meiden, hier gaat t op t moment niet echt lekker met Tim
    Voor de 2e x in 3 weken tijd naar de h.a.p geweest.
    Hij deed vandaag niets anders als overgeven.
    Vermoedelijke heeft hij een buikvirus opgelopen. Heel goed in de gaten houden dus, anders gelijk weer contact opnemen met kans dat hij aan t infuus moet.

En volgens mij heb ik jullie uberhaupt niet verteld hoe hier de laatste weken zijn gegaan...foei...
    Ben ook zo aan t heen en weer vliegen met Tim, naar h.a, osteopaat....a.s woensdag naar de k.a...zucht

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa jeetje dart is ook wat zeg
    en nee je hebt ons idd niet vertelt dat het zo slecht ging emt tim
    hoop dat hij snel op houd met spugen
    want zoon kleintje aan het infus is niks

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, dacht ik dus al....zal t ff snel vertellen

2 weken terug kreeg Tim ineens koorts, hoesten, overgeven.
    Naar de h.a.p en die zei bovensteluchtweg infectie.
    De woensdag daarop naar de h.a gegaan omdat het hoesten steeds erger werd, rs virus dacht ze...kreeg puffer mee voor 4x daags. En ze zag dus dat ie eczeem had. daar ook zalf voor mee.

Afgelopen maandag moest ik naar de h.a, vanwege het scheelzien. En de h.a vond het ook slim als ik even door de k.a liet kijken naar de afplatting/voorkeurshouding.
    Daar moet ik a.s woensdag zijn en ook moet ik nog een afspraak maken bij de oogarts.

En dan nu dit er weer bij

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Nou hier heel de dag onregelmatig weeën gehad. Maar vanaf 17.00 echt elke 5 minuten. Dus moet tot 20.00 wachten en mag dan de vk bellen hopen dat het doorzet en dat we morgen eindelijk papa en mama worden.
    De Vk is om 20.30 geweest heb nu bijna 3 cm ontsluiting. Ik had goede weeën zei ze. En nu is het afwachten ze verwacht dat het wel doorzet vannacht. Zodra de weeën sneller komen moet ik bellen en komt ze weer langs.
    Ben ik nog even tussen de weeën door!

Hier gaat het lekker. Heb mooie weeën en de vk denkt serieus dat het doorzet wie had dat nu gedacht!
    Ik niet meer in ieder geval. Moet zeggen de weeën zijn nog goed te doen. Soms een pijnlijke uitschieter maar verder met wegpuffen kom ik nog een heel eind.

De vk kwam binnen en zei ik denk dat je nog niet zover bent want je zit er nog zo ontspannen bij Jeroen en ik waren een potje aan het rummikubben haha om de tijd te verdoen en om niet zo met die weeën bezig te zijn. Dus even een inwendig onderzoek en ze zei je hebt krachtige weeën dat voelde ze aan de vliezen en had 3 cm ontsluiting dus erg netjes. Moet nu afwachten als de weeën sneller op elkaar komen, vliezen gebroken of bloedverlies meteen bellen komt ze weer en bij 6 a 7 cm gaan we direct door naar het ziekenhuis!

Wendelaa: vervelend zeg van Tim Hoop dat het snel beter gaat met jullie mannetje!

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa jeetje het zit jullie ook niet echt mee

@ marleen hoop dat het door zet
    en suc6 dikke knuf van hier

Deel Deze Pagina