Ik heb een vraagje, op dinsdag had ik een positieve ovulatietest. rond het middaguur de pijnscheuten van mijn eisprong. mijn vriend was die avond niet thuis dus hebben we alsnog gevreeen woensdagavond. weet iemand of je dan ook nog zwanger kan worden? of is het eitje dan al niet meer goed?
Hoi carmpje, Ik was ook bang mn eisprong al gehad te hebben maar mijn gyn zei dat de iui evengoed gedaan zou worden omdat het eitje 72 uur na de eisprong nog bevrucht kan worden!
Ik meende dat een eitje maar 12 uur leefde na de eisprong. maar ja wat is waar ? ik las laatst ook dat zaadje soms wel tot een week kunnen overleven bij de vrouw en alsnog kunnen bevruchten...
hai hai mijn arts zei dat 30nov ook dat je 2 dg na je ei ook nog kans hebt om zwanger te worden aangezien je 6 dg vruchtbaar bent dus alles kan liefs kaley
Ja ik lees het ook vaker. Volgens mij liggen je vruchtbare dagen nog wel 1-2 dagen na de eisprong. En vanaf 5-6 ervoor. Waarom? Omdat een zaadcel wel tot een week kan overleven. Meestal niet dus maar het kan wel. Ik heb ook een dag na mijn vermeende eisprong gevreeën. Dat is ook zoiets, ben net gestopt met de pil maar ja weet nu niet of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Mijn 1e ongi was weinig tot niks. Cyclus duurde 30 dagen. Of dat nu weer zo is moet maar blijken. Ik ben benieuwd. X Nikkie
Ik weet ook niet meer wat waar is. Mijn Gyna zei dat ik 2 dagen voor de eisprong gemeenschap moest hebben. Want visjes leven maar 48 tot 72 uur en je eitje maar 12 tot 24 uur. Dus we komen hier niet uit denk ik. Dan maar elke dag klussen, hihi ( goed voor je conditie)
hihi klussen slussen klussen in elk huishouden op dit forum is hetzelfde....en die mannen zijn dolblij met ons Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was omdat ik vorige keer een kortere cyclus had en vage ongi..dag wel dag niet. Dus ik ben maar gewoon vanaf vorige week zondag elke dag aan het klussen geslagen hahaha en die kerel van mij hoor je nie klagen hoor En nu maar afwachten of het resultaat heeft natuurlijk, anders ga ik van die ovu testen kopen hier op het net...kijken of dat wat is. xxx Sabine
bij 24 uur is het voor ons te laat, er zat toch wel 36 uur tussen. en dan bereken ik het vanaf de pijnscheuten. ik weet niet eens zeker of ik dan ook daadwerkelijk mijn eisprong heb. misschien duurt het ná de pijn nog wel een paar uur alvorens ik mijn eisprong heb, maar dat betwijfel ik. ik hou er altijd maar aan vast, dat wanneer de pijn weer zakt, het eitje gesprongen is. pfff dus nu gaan we op naar de 13e ronde...