Is dit normaal

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pukkiepower, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pukkiepower

9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Goedemorgen dames,
    Afgelopen maandag had ik een positieve clearblue test en die zei zwanger 1-2 weken
    Ik had maandag ongesteld moeten worden en zou nu dan normaal gezien 4.2 weken zwanger zijn.

Ik heb met momenten echt steeds buikkrampen en pijn in mijn rug, gisteren een nog al drukke dag gehad en laat thuis Savonds nu al de hele tijd weer buikpijn. Van een menstuatie is niks te zien.

Ik heb voor de zekerheid nog een kV test gedaan net en weet even niet zo goed of de test wel goed genoeg oploopt. Het bovenste fototje is van afgelopen maandag en de onderste is van net.
    Wat is jullie mening?
    Ow ja en ik heb met momenten vaginale jeuk. Ik ben bekend met snel schimmelinfecties alleen ik heb geen gekke afscheiding. Misschien weten jullie of de buikpijn normaal is? En wat vinden jullie van de testen

2. pukkiepower

9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Dit is de test waar ik het over had,

Bijgevoegde bestanden:

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ja is mooi opgelopen hoor.

Maar 4+2 ben je denk ik niet gezien het streepje.
    Ik schat eerder op 12-13 dpo :)

Gefeliciteerd!

4. pukkiepower

9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Ik heb geen idee ik had een positieve ovulatie test op 27 juni

5. pukkiepower

9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Ow ja maandag 12 juni was de eerste dag van menstruatie. Vandaar dat ik zei 4 weken en 2 dagen

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dan zou je nu 13 dpo kunnen zijn, prima oploop!

7. Moess

Moess Niet meer actief

Als je op 27 juni een positieve test had denk ik dat je aankomende donderdag of vrijdag pas op 4+0 zit(eitje springt namelijk niet op de dag van positieve ovutest) Dan zou de test er goed uitzien ook voor 12-13 dpo

8. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    mooie oploop hoor.

Deel Deze Pagina