Hallo meiden! Ik ben eind oktober bevallen.Toen ben ik in december ongi geworden.Nu nog steeds niks.Temperatuur is vrij hoog.Kan het kloppen dat je cyclussen nu dan onregelmatigere zijn dan voor de zwangerschap of moet alles gewoon weer langzaam zo worden als dat het was?Neem aan dat ik nu niet wederom zwanger zal zijn...
Hoi, Ik ben 9 oktober bevallen en 18 november voor het eerst weer ongesteld geworden. Voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van 29 a 30 dagen, dus ik dacht dat dit nu ook wel weer zou zijn. Toen ik rond 20 december nog niet ongesteld was, begon ik me een beetje zorgen te maken. We hadden de eerste 3 weken condooms gebruikt, maar daarna hadden we het 2 keer zonder gedaan. Na eerst 3 keer negatief getest te hebben, werd ik toch ongesteld op 2e Kerstdag. Een cyclus van 38 dagen! Groetjes Saskia
Volgens mij kan je cyclus inderdaad nog wel even van de rel zijn hoor! Als je het niet vertrouwd kan je altijd contact opnemen met je vk of ha. Anticonceptie is (als jullie nog even niet zwanger willen worden) dan wel een heel goed idee hoor! Elmo
k weet niet of je bv geeft maar dan kan het helemaal een tijdje van de leg zijn. Bij mij is het ook nog niet op orde, veel langere cycli zonder eisprong. Zal vanzelf wel goed komen.
Ha Stranger, nee,ik geef geen borstvoeding.Was ook precies na 6wkn ongi en duurde ook net zolang als gewoonlijk.Voor mijn zwangerschap zat ik rond de 32-33dgn.Wacht het dus maar een paar dagen af.Het zal toch allemaal wel even duren voor alles op orde is...