buikpijn 5 maanden na keizersnede

Discussion in 'Na de bevalling' started by Belindada, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Dames,

Ik heb de laatste tijd maand regelmatig last van zeurende buikpijn wat doortrekt naar me rug. 5 maanden geleden een keizersnede gehad. Vrij snel van hersteld en wond ziet er goed uit.

Kan het door keizersnede komen? Herkennen jullie je?

2. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ik had er ook soms nog last van wat het is weet ik niet maar nu geen last meer van.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik had van de week opeens een paar flinke steken op de plaats van mijn litteken maar dat heeft niet doorgezet verder... Dus heb er verder weinig aandacht aan besteed...

4. 23Eline

23Eline Actief lid

Nov 21, 2010
    163
    0
    0
    Ik heb ruim 6 maanden geleden een keisersnee gehad en heb soms ook nog last van me buik. Stekende en zeurende pijn in me wond/bij me liteken. Ik weet niet waar dat vandaan komt. Ze zeggen dat het een grote operatie is geweest met een grote wond, dus je kan er voorlopig nog wel last van houden. Maar ik heb het echt heel af en toe eens.

5. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    als je het niet vertrouwd, even de huisarts of hap bellen. Die kunnen beter beoordelen of het normaal is ja of nee. Ik had zelf behoorlijke buikpijn op een dag (6 maanden na ks), en wilde dat gechekt hebben, was geen enkel probleem. Bleek een ontstoken blindendarm :$ kon meteen blijven, en werd die zelfde avond nog geopereerd. Volgende dag weer naar huis :)

Share This Page