1e menstruatie na bevalling

Discussion in 'Na de bevalling' started by laatje, Jan 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben 10 weken geleden bevallen. Ik heb na 6 weken heeel licht bloedverlies gehad (menstruatie?). Toen meteen begonnen met de pil. Nu 1e stopweek en ik loop letterlijk leeg! Zo hevige menstruatie heb ik nog nooit gehad. Ik heb noodgedwongen vandaag weer kraamverband gekocht, want gewoon maandverband kan dit niet houden. Is dit herkenbaar? En wordt dit met de volgende menstruatie minder?

2. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Ja heel herkenbaar. Met 8 maanden had ik een ieniemienie menstruatie van 2 dagen en 6 weken later weer, maar pffff ik had het idee dat ik in moest halen van anderhalf jaar ofzo! Ik wist niet wat ik meemaakte zeg, dat had ik nog nooit zo heftig gehad.

Gelukkig was de laatste keer weer normaal, dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is!

3. Lin79

Lin79 Actief lid

Aug 25, 2006
    125
    0
    0
    Hoi, Dat is voor mij ook heel herkenbaar! Dacht ook dat ik leeg liep. Kon om de twee uur verschonen. Ben nu aan het wachten op mijn tweede menstuatie. Hoop dat die wat minder is. We zullen zien.

groetjes Lin79

4. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste ongi.

groetjes sandra

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Ik werd 6 weken na de bevalling ongesteld en dit was inderdaad erg heftig, het duurde ook 8 dagen. En 5 weken later was ik weer ongesteld, nu gelukkig wat minder en maar 6 dagen.

Groetjes Saskia

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Heel herkenbaar. Na 11 weken ongi geworden en ook zo heftig. Het werd steeds een beetje minder, maar echt een beetje.

7. yagmur

yagmur Lid

May 6, 2007
    11
    0
    0
    hoi
    ik wacht ook nog steeds op me eerste ongi.

Share This Page