Hoi Ik heb misschien een wat rare vraag.. Mijn dochtertje is nu ruim 3 mnd. Ik ben meteen na de bevalling aan de pil gegeaan en we hebben ook nog bescherming gebruikt de 1 ste keren. Nu had ik vorige week de laatste pil en dus een stopweek,di laatste pil. Ik werd maar niet ongesteld echter tot vandaag nu was iik wel wat hangerig en had wat krampen.. Verder had ik vanochtend een heel zwaar gevoel,wat je ook hebt als je net bevallen bent en dan te lang staat dit heb ik heel lang nie gehad... Toen ik vanmiddag naar het toilet ging kwam er een flinke,sorry voor de omschrijving klont een soort stosel leekk t wel.. mee dit was vrij stevig en sindsdien is het zware gevoel weg. Zou ik een mk kun nen hebben gehad? Ik heb de dokter gebeld maar deze is tot volgende week op vakantie... Ik heb nog nooit zon klont verloren ook niet na de bevalling vanddar dat ik aan een mk denk... Zou ik hiervoor nog naar de huisarts moeten ? gr gemma
Hallo, Je hebt geen test gedaan? Het kan ook van je menstruatie komen. Is dit de eerste menstruatie na de bevalling? Deze kan namelijk heftiger zijn dan normaal. Het stolsel wat je verloren bent kan bij elkaar geklonterd bloed zijn. Ik begrijp uit je verhaal dat je meteen aan de pil bent gegaan na de bevalling en ook nog een condoom gebruikt hebt. Als dat deze cyclus is geweest is de kans op een zwangerschap klein. Is verder het bloedverlies normaal is het niet nodig om naar de huisarts te gaan. Er is nu niks wat gedaan/getest kan worden of het een miskraam is of een menstruatie. Groetjes Ineke
Nee heb geen test gedaan omdat ik dus nie dacht\wist dat ik evt zwanger zou kunnen zijn. Ja hebben idd een condoom en pil gebruikt drm achtte ik de kans ok klein dat t raak zou zijn.. Dit is mijn 2de menstruatie wel eerst van de pil om zo te zeggen. Zou idd dus gewoon een stolsel kunen zijn dat hoopte ik al maar ik schrok best omdat ik dit nog iet zo had meegemaakt.. in ieder geval bedaniktg voor je antwoord.. Gr Gemma