1e menstruatie na laparoscopie zeer heftig

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Emesve, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hoi dames,

Op vrijdag 5 februari jl. heb ik een laparoscopie gehad.
    Dit ivm met moeilijk zwanger raken en 2 miskramen.
    Er zijn 3 kleine plekjes endometriose gevonden tussen mijn baarmoeder en blaas, die zijn gelijk weggehaald. Verder waren de eileiders "vlot" doorgankelijk (gezien dmv blauw spuiten).
    De details van het onderzoek krijg ik pas 4 maart, dan heb ik weer een afspraak staan bij de gyn.

Nu ben ik maandagavond ongesteld geworden, precies op dag 28. Maar sinds 2 dagen bloed ik zo verschrikkelijk veel. Ik doe een uur met een super tampon. Ik verlies veel stolsels en helder rood bloed. Miskraam kan het niet zijn, want we zijn even 2 weken op non-actief gesteld door de gyn! Iemand enig idee wat er hier gebeurt of die hetzelfde heeft gehad??

2. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Niemand?? :(

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H!,

Ik moet binnenkort een laparoscopie ondergaan, en mijn gyn. vertelde me dat de eerste menstruatie daarna bijzonder heftig kan zijn.
    Dus misschien is het wel normaal.
    Maar als je onzeker bent, zou ik hem gewoon eventjes bellen...

Tijdens de bloeding na de operatie mag je geen tampons gebruiken, bij de eerste menstruatie erna weer wel??

Kun je me eens vertellen of het mee of tegen gevallen is, en hoe lang je ongeveer pijn hebt gehad??
    Omdat ik zeer slank gebouwd ben, waarschuwde de gyn. me al, dat ik waarschijnlijk schouder pijn zal hebben, omdat tijdens het opblazen van de buik, waarschijnlijk mijn zenuw naar de schouders geirriteerd zal raken.
    Heb jij daar ook last van gehad??

Alvast bedankt voor je info, en ik wens je verder veel succes...

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi Nikita,

Ik heb hier ook last van gehad, ik ben ook erg tenger van bouw. Het meeste last had ik van mijn middenrof op het moment dat je recht ging zitten en wilde lopen ik had dan echt even ademnood, daarna kwam dat gevoel alsof er een spier klem zit in je schouders.

p.s mijn eisprong is nog niet geweest na mijn laparotomie ben benieuwd dus. Heb 2 dagen na de operatie wel wat bloed/stolsels verloren en de dag erna nog een beetje(vooral als ik ging plassen) en daarna tot maximaal een week erna wat licht bruin verlies.

Liefs,

Griekie

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi!
    ik heb eind aug de leo operatie gehad.
    mijn menstruatie was enorm heftig , ik plaste bloed!
    maar heb daarbij ook hsg gehad.. en dat had ook nog wel wat invloed.
    verder had ik ook enorme pijn in schouder (links) en middenrif. maar dat ging na een paar dagen weer over.

sterkte en hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ik had idd ook erg last van mijn rechterschouder. Het was net alsof er steeds iemand in mijn nek kneep. Ik heb daar meer last van gehad, dan van de hele operatie! 2 dagen licht gevloeid, maar nu dus heftig ongesteld... het stroomt er echt uit! Heb al naar de poli gynaecologie gebeld, als het vrijdag nog zo heftig is moet ik gelijk bellen. Ben benieuwd.

Succes nikita!!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoi hoi,

Ik heb hem 14 januari gehad. Ik was toen net 2 dagen van me menstruatie af.

Na de operatie bloede ik eenmalig een beetje. Doordat ik zo eigenwijs was heb ik doorgespoten met de Gonal F voor een eitej (niet aan te raden met zo een dikke en pijnlijke buik).

Eigenlijk vanaf 20 januari tot en met 7 februari heb ik veel bruingi slijmverlies gehad. Inlegkruisje was noodzakelijk.

Op 8 februari werd ik ongi en die was ook erg heftig.

Komt jouw eisprong wel uit jezelf? Want die van mij dus niet. Me lcihaam reageerde namelijk niet eens meer op spuiten.

En dan niet te vergeten dat mijn baarmoederslijmvlies maar 1 mm blijft en er dan geen kindje kan innestelen. Daar helpt de Progynova ook niet tegen :(.

Dus ja, mijn menstruatie was ook zeer hefitg!

Deel Deze Pagina