1e menstruatie na miskraam, heftiger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Irene, 25 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik ben eindelijk ongesteld geworden na mijn miskraam (5 weken gelden). Het is wel veel heftiger dan normaal, ik verlies echt veel meer bloed, is dit normaal?

Groetjes

2. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    bij mij is het ook heftiger, nu de laatste keer was het iets minder, maar die keren ervoor, 7 dagen lang veeeeel bloed...
    sterkte en succes...
    liefs van bianca

3. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Ik kan me nog heel erg goed herinneren dat de eerste menstruatie na mijn miskraam echt superheftig was. Pffft zo emotioneel ook, het hoofdstuk definitief gesloten...
    Heel erg veel sterkte!

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi

ik had maar weinig en een korte menstruatie bij mijn eerste miskraam.
    Maar ik was gecurriteerd dus ik denk dat dat ook verschil kan maken.

groetjes irisje

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Mijn eerste ongi na mijn mk is maandag ook gekomen en was idd op zoek naar de vraag of die veel heviger is dan normaal... Ik kan de maandverband EN tampons aanblijven slepen en kan geen nachtje lekker liggen zonder door te lekken :( vind het zo raar allemaal zou nu toch denken dat alles weer bij het oude zou zijn...

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey Irene,

integenstelling tot de meesten was mijn ongi (na MK, wel curetage gehad) veel minder bloedverlies of normaal, ieder lichaam is anders, dus het kan normaal zijn bij jou. Als het echter te lang blijft duren, langer of 1-2 weken, dan neem je best eens contact op met je huisarts,

groetjes
    flyke

Deel Deze Pagina