Goedemiddag allemaal, Ik zit nogal met een (voor mij) ingewikkeld dingetje en hoop dat misschien iemand hier raad mee/voor heeft Ik heb 23 juni twee cortisone injectie in mijn SI gewrichten gehad. Ik had 26 juni mijn onttrekkingsbloeding van de pil moeten hebben, maar door de hormonen in de injectie lag die 'cyclus' een beetje op z'n kop. Uiteindelijk is die bloeding pas 26 juni gestart en heeft geduurd tot 7 juli. Omdat de kinderwens er al een hele tijd lag en door de cortisone injectie de pil die maand niet veilig zou zijn besloten we niet de laatste twee strippen op te maken, maar er gewoon gelijk mee te stoppen. Heb de pil dus niet meer geslikt. Vanaf toen was/is het voor mij afwachten hoe, wanneer en of zich er een natuurlijke cyclus gaat vormen, dit i.v.m. PCOS Echter zag ik tot mijn grote verbazing, toen ik vanmiddag naar het toilet ging dat ik weer aan het vloeien was. Het is niet veel maar wel licht, helder rood. Nu vraag ik me af of dit nog een nasleep is van de injectie of het stoppen van de pil, of dat er al iets 'natuurlijks' plaats vind. Donderdag mag ik weer naar mijn arts, dus zal het hem ook vragen. Maar dacht dat misschien er hier op het forum dames zijn die hier ervaring mee hebben. Alvast bedankt!
Het is ondertussen echt gewoon een menstruatie geworden. En ik weet niet of ik blij moet zijn of niet haha. Ben ergens bang dat het nog de hormonen van de injectie komt, maar ik hoop dat dit echt een 'echte' menstruatie is. Hoewel dat wel erg snel zou zijn binnen 14 dagen. Mensen hier ervaring mee? Zo snel weer menstruatie na stoppen met de pil? Ik begin nu maar opnieuw te tellen toch?