1e miskraam, hoe lang duurt het?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miss2015, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Donderdag begon het met wat rozig slijm en was het rozig met afvegen.. Daarna werd het licht rood waterig op vrijdagochtend en begon het met de dag meer en roder te worden

Nou die avond moest ik naar mijn zus in birmingham en ik woon zelf nu in londen.. 2 en half uur rijden en ja onderweg begon ik wat zeurende pijn te krijgen in mijn onderbuik... En dat kwam op een bepaalde moment om de 5 minuten terug.. Leek op menstruatiepijn maar dan zwaarder

Toen ik bij mijn zus aankwam was de bloeiding er nog steeds en wij besloten om langs de nachtdienst te gaan.. Toch eerst even een test gedaan en die was gelijk positief... Daarna naar de nachtdienst, die ging gewooon normaal mijn buik controleren en die was nog zacht en gewoon bloeddruk enzo gemeten.. Hij zei dat ik compleet rust moest gaan nemen en tptdat de bloeding niet veel wordt en geen stolsels zijn, wij oke zitteb

Maar jammer genoeg was de pijn nog steeds niet weg en in de avond werd het heviger.. Om half 5 in de nacht verloor ik 2 stolsels/weefself.. Zo een 2/3 cm donkerrood wat... Ik schrok en dacht gelijk aan een miskraam, bloeding was ook meer.. We gingen dan de volgende ochtend om 10 uur naar het ziekenhuis

Daar begon mijn pijn nog heviger te worden.. Ze namen mijn bloed en urine.. Dan werd ik daar gestuurd naar de gynacologie.. Bloeddruk weer gemeten en ze hadden mij pijnkillers via de infuus gedaan.. En ook wat flueds zodat ik geen honger kreeg, want ik mocht niks eten..En ja dokters kwamen na ongeveer 1 uur en die ging mij inwendig controleren en ja baarmoederwond stond open en ze haalde nog 3 dikke stolsels eruit... Ze gaf gelijk aan dat het een miskraam lijkt

En later toen de senior dokter kwam, die bevestigde het en klaar... Mijn bloeding was er nog ateeds, af en toe nog steeds wat stolsels.. Nu is de bloeidng minder maar ik voel steeds dat ik veel bloed maar bij wc bezoek is het niks... Alleen bij afvegen zie ik rodig bloed

Hoe lang zal dit duren?

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ook gelijk het vraag: hoe weet ik dat ik alles heb verloren en dat het nu schoon is? Is dat wanneer de bloeding stopt?

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bloedverlies is op t moment van de mk meestal heftig daarna eirdt t vaak snel minder. Nabloeden kan best een tijdje duren. Ik ben 3 x gecurreteerd en heb daarna best een tijdje bloedverlies gehad. Maar dat is bij mij een verhaal apart..

Iig geen sex of tampons zolang je bloed. Ook niet bij bruinverlies.

5. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha, mijn bloeding is nu minder en is maar af en toe... Ook de pijn heb ik wel af en toe, maar het is lichtjes

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier de mk opgewekt steeds meer bloe verloor ik, ook stolsels. Na 6 uur voelde ik echt plop en zag ik ook iets anders tussen Stolsel zitten. Wit met adertjes en stolsels braken af als je het uitelkaar trekt, dit niet. Dit was het vruchtje met placenta...

Daarna nam bloed af en na 2 dagen was het bruin na 5 dagen enkel bruin afvegen en na een week niks meer.

Maar dat is dus per persoon verschillend.
    Nu 11 dagen later laaatste echo bij gyn gehad en ben schoon
    Maar zwangerschapstest laat nog tuurstreep zien... Dus hormoon is nog niet weg, daaf eerst op wachgen dus

7. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha dus totdat de hormoon niet weg is, is het beste om te wachten? Want ik zie vaker dat sommige meiden gelijk weer zwanger raken.. Is hun hcg snel weg/gedaald dan?

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hcg zorgt er voor dat er geen eitje komt...

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je moet wachten tot t bloeden gestopt is. Dit heeft niks met je hcg te maken.. Dat t bloeden stopt heeft weer niks te maken met je nieuwe eisprong.

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Als je niet meer bloed dan kun je wel gemeenschap hebben hoor

11. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht totdat mijn bloeding stopt, daarna ulldn we gewoon probefen en voor de zekerheid vraag ik wel een echo aan om te kijken of alles oke is

12. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn bloeding is blijkbaar bijna gestopt, het is nu alleen maar 1 druppel bij elk wc bezoek.. Als de bloeding stopt en verder geen krampen of iets, betekent dat dat alles oke zal zijn?

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Bij mij betekent dat het idd goed is. Maar zegt niks over je hcg

14. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hcg zal natuurlijk even duren om te zakken, ik ga sowieso over 2 weken een testje doen en morgen een echo aanvragen

Ik krijg zo een telefoontje terug en die zullen mij laten weten hoeveel mijn hcg was toen ze mijn bloed hadden geprikt

Deel Deze Pagina