Sinds donderdag weten we dat we zwanger zijn! Totaal onverwacht aangezien we voor de eerste twee jaar hebben moeten wachten. We hadden zelfs al een afspraak gemaakt voor eind september om weer de MMM in te gaan! Toch bleven vorig weekend mijn ongi weg... eerst dacht ik dat ik misschien een cyclus zou overslaan of zo, tot ik donderdag in de winkel bijna tegen de vlakte ging... toen ging er een belletje rinkelen dus 's avonds getest en meteen kwam de + tevoorschijn! We kunnen het amper geloven (was slechts een maand of 4 gestopt met de pil)! Hopelijk blijft alles goed gaan!
Marisha wat een mooi wonder zeg, hoop dat het goed blijft gaan en jullie over 8 maanden een gezond kindje in jullie armen hebben.
Dank je wel! Caruli, ik ben nog steeds zo blij dat het goed gaat bij jullie! Jullie krijgen een jongetje heb ik gelezen? Super hoor! Ik volg je in je topic hoor!
Gefeliciteerd! Wat een wonder hè! Hier ook zo'n wonder, op Eva 1,5 jaar moeten wachten en nu 2 keer in de 3e ronde zwanger! Geniet ervan!