Ik kan het nog aan niemand kwijt, afspraak tussen mijn man en mij. Het is nog maar een dag geleden dat ik dacht kom laat ik eens testen. Voelde me zo vreemd. 3 dgn overtijd. 1e test kwam er binnen 5 sec een vette 2e streep bij. Zo snel.. ik moest zo huilen.. Na ruim 15 mnd zijn we zwanger van ons 2e kindje! Ik stond op de wachtlijst voor een kijkoperatie omdat ik tijdens elke menstruatie zo'n pijn had. We waren al bij een fert arts, omdat bij ons eerste kindje het direct raak was. Het is zo onwerkelijk.. vanmorgen nog maar eens een test gedaan en het blijft 2 dikke strepen aangeven. 4 sept hebben we de eerste echo. Ik moet onder behandeling van gyn want mijn vorige zwangerschap verliep dramatisch, met een vroeggeboorte als afsluiting. Mijn zoontje wordt over 2 weken 3 jaar en dan ga ik het de beide opa's en oma's vertellen.
Gefeliciteerd meid! Mijn eerste zwangersschap was ook een drama, maar de tweede gelukkig niet. Probeer te genieten! Wat je banner betreft, gebruikersinstellingen-> instellingen> handtekening wijzigen.
dank jullie wel.. ben er zo blij mee, maar ook een beetje huiverig voor de echo.. heb niet zo heel veel zwang klachten, iig heel anders dan bij mijn eerste.. dus weet helemaal niet of alles goed zit zeg maar.. raar he?