Ff via tel. Ik zal vandaag met vriendlief even moeten praten om duidelijk te maken hoe ik me voel. Was ik gister te emotioneel voor. Niet echt lekker geslapen jammer genoeg. Spannend stamp, om je opa weer te zien. Plakt iemand t lijstje? Ik zit op tel dus gaat niet
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 03/11 controle vk Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
zo deel 6 alweer hier alles goed meiden net wel ff bijgelezen, maar weinig onthouden alleen stamp, rotte situatie zo met je opa meid...knuf hier de boodschappen weer binnen en lekker flanellen beddengoed gehaald voor ons en ook voor sem, lekker als het straks gaat vriezen... xxx
Jeej deel 6 alweer! Meiden, vind het echt super dat we al zolang ons vaste clubje hebben hier Jullie zijn lief!!! @ Sasje; Vind je het jammer dat vriendlief geen vakantie heeft of juist wel lekker? @ Smyltje; Ik ben ook nieuwsgierig!!! Hier zuslief is weer thuis Wel met een hele apotheek aan medicijnen maar ze is er weer! Nu thuis aansterken en herstellen. Zal nog een poos overheen gaan voordat ze weer alles kan. Meiden, vergeten jullie niet dat de klok vanacht 1 uur terug moet! Ben benieuwd hoe de kindjes het gaan doen....
nee ik ben dat wel gewend ikke dat dat alleen 3 weken samen zomervakantie hebben en 1 weekje rondom kerst..... nou ja ene kant wel jammer maar aan de andere kant....vind ik het ook wel lekker als moet ik me zo verantwoordden....van waar ga je heen...hoe lang blijf je weg enz enz enz
huisje: mooie ligging, mooi ruim maar er moet heeeel veel gedaan worden. nieuwe cv, nieuwe vloer beneden en boven, nieuwe keuken, één raam lek, alle stopcontacten en lichtknopjes moeten vernieuwd worden, het hele luis moet gestuct worden.. veel werk dus. en dan voor de prijs vanaf 182.500 is het best veel!! komt denk ik zeker 20.000 bij zo met alle aanpassingen. zo jammer!! want vindt het verder een heel mooi ruim huis we kijken dus nog ff verder @ikke. dat is fijn!!
ikke; wat fijn dat zuslief thuis ishopelijk gaat het herstel voorspoedig! Sem heeft nooit last gehad van tijdverschil... smyl; jammer dat er nog zoveel moet gebeuren, s6 met jullie verdere zoektocht! all;knuffels... hier gaan we morgen heen Aviodrome - Nationaal Luchtvaart - Themapark - Luchthaven Lelystad
Smyltje: Wat jammer!! Kun je niet nog wat afdingen. Misschien krijg je nog flink wat van de prijs af, ligt er ook aan of de mensen snel van het huis afwillen (omdat ze al een ander huis hebben gekocht) of niet. Ikke: WAT EEN GOED NIEUWS!! Fijn dat ze thuis is. In haar eigen omgeving, dat is wel heel erg fijn. Vanavond alleen met mijn meisje. Ik had een lekker toetje gemaakt, zegt ze toen ze het zag: "mama, dit is een mooi kado, speciaal voor mij??" *smelt* Manlief heeft een personeelsfeest van z'n werk. Ben benieuwd in wat voor staat hij vanavond thuis komt...
pooh; lief van je meisje zeg en hopelijk heeft manlief het naar zijn zin met personeelsfeest! dank je wel, zal aan jullie denken heb er zin in, benieuwd wat sem ervan vind
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 03/11 controle vk Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
Oh meiden, wat ik gisteren toch had! Moet ik nog even met jullie delen, en ik hoop dat ik goed heb gereageerd, denken jullie er anders over, voel je vrij om te reageren. Ook ik leer nog dagelijks. Mijn meisje haar overgrootoma (mijn omaatje) is een paar maanden geleden overleden, zoals jullie misschien nog wel weten. Ze heeft het er vaak over, de dood vind ze toch wel interressant. Zo ook gisteren. - Mama, kleine oma is dood toch? >ja, kleine oma is dood. -waarom is ze dood? >omdat ze heel erg oud was en oude mensen gaan op een dag dood. -kunnen kinderen ook dood gaan? Tja, en daar zat ik dan. In dubio. Wil wel eerlijk zijn, maar jeetje zeg. Ze is 3 jaar. Moet ze daar nu al over nadenken??? De waarheid is zo hard! Heb geantwoord dat ook kinderen dood kunnen gaan als ze bijvoorbeeld heel erg ziek zijn en de dokter ze niet meer beter kan maken. Maar dat dat gelukkig niet zo vaak gebeurd. En toen het bezorgde/verbaasde en verontwaardigde gezichtje. Durfde ook niet te zeggen dat kinderen niet dood kunnen gaan, want helaas is dat niet waar. Heb ik dit nu goed aan gepakt? Ze is er ook niet meer over begonnen. Ze wist voor dat moment genoeg! Sorry, maar moest dit even met jullie delen. Vond het zo heftig... Ik ga in bad en daarna naar bed. Tot morgen meiden