Ik had mijn menstruatie 30 dagen na miskraam, ietsje later dan normaal. Maar hij duurde ook bij mij langer: 5-6 dagen ipv 3-4. Ook mijn eisprong was ca 2 dagen later dan normaal, dat was gisteren. Maar ja, alles 'werkt' in ieder geval wel weer. Nu maar hopen dat het raak is... !
Hey! Kom zojuist van de gynaecoloog, gisteren begon ik weer een beetje bloed te verliezen dus dacht hmm weer die menstruatie of toch niet? Hij heeft gekeken, alles zag er goed uit en hij kon mij vertellen dat het mijn menstruatie was. Hij zei zelfs dat er nog een bloedprop zat die er uit moest komen eitjes waren ook te zien en zagen er goed uit dus als mijn menstruatie voorbij is mogen we er weer voor gaan! Happy! En moonlight is het nu ook gestopt bij jou?
gister nog weer wat gebloed. vandaag een controle echo gehad, zag er rustig uit, er zat nog een heel klein bloedpropje, maar bijna niet benoemend waardig dus zal vast nu wel klaar zijn.. ze gaf aan dat we er gewoon weer voor konden gaan. dus kom maar op met die eisprong zeg ik
Ja ze knallen! Hopelijk is de eisprong vandaag 😃, het is ni dag 25... En mimi hoe is het bij jou?
Haha logan, er ligt ene mooi voorraadje klaar, nu moeten hun de rest doen 😜 En zomersproet , ik zie dat ik jou al weer mag feliciteren, wat super!!! Gefeliciteerd! Logan, spannend deze maand de uitslag!!