Bloedstolsel 5 weken na curretage, menstruatie zet niet door

Discussie in 'Miskraam' gestart door wennepennie, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Toch maar een apart topic geopend, omdat ik niet precies een topic kan terug vinden met dezelfde situatie.

Ik ben op 3 februari gecurreteerd. Ik heb ongeveer 2 weken bloed verlies gehad met tussenpozen. Op 20 februari ben ik terug geweest naar het ziekenhuis voor een 'nacontrole'. Mijn bloed is toen afgenomen en mijn HCG was toen 10. Volgens de Gyn was dit normaal gezien de situatie. Nu verloor ik afgelopen donderdag een drupje oud bloed. Echt letterlijk een drupje. Op vrijdag en zaterdag was dit ook een drupje oud bloed. Toen ik gisterochtend wakker werd leek het erop dat ik ongesteld werd, ik verloor wat meer bloed. Ik heb de hele ochtend op de bank gelegen omdat ik me echt niet lekker voelde, ik was misselijk en had een naar gevoel ik mijn buik. Halverwege de middag voelde ik me eigenlijk wel weer goed. Toen ik 's avonds voor het douchen naar de wc ging verloor ik een stolsel bloed ter groote van het puntje van mijn pink ongeveer. Vanaf dat moment verlies ik weer geen bloed meer.

Kan ik ervan uitgaan dat dit mijn 1ste menstruatie was?
    Het lijkt me zo weinig.

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik zou als ik jou was gewoon even de verloskundige bellen voor de zekerheid?
    Het lijkt me weinig bloed verlies voor een echte menstruatie, maar het kan natuurlijk wel.
    Ik ben gister gecurreteerd en mijn dokter in het ziekenhuis zei dat ik moest rekenen op 6-8 weken voor mijn nieuwe menstruatie (maar verloskundige zei 4-6, het is natuurlijk geen exacte wetenschap), heb je geen koorts?

Succes, hoop natuurlijk wel dat het je menstruatie is.
    Is natuurlijk fijn als dat weer gewoon opgang komt.

3. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Nee heb geen koorts gelukkig.
    Ik heb wel al getwijfeld om de VK te bellen, maar voel me altijd zo zeikerd als ik voor dit soort dingentjes bel. Er wordt toch vaak gezegd dat je het even moet aankijken of het alsnog op gang komt, of niet.
    Verder heb ik gelukkig nergens last van.

4. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ja dat begrijp ik, heb ik ook snel (dan heb je het idee dat je over komt als zo'n paniekvogel), maar aan de andere kant ze hebben vaak telefonisch spreekuur en dan kan je toch ff snel vragen of het kan kloppen dat je eerste menstruatie na een curratage minder aanwezig is.
    En wie weet komt het idd nog op gang.
    Succes in ieder geval de komende tijd en met de volgende ronde!

Ik ga eerst ff op vakantie volgende maand en daarna weer voor ronde twee, want nu het toch slecht is afgelopen wil ik tenminste op mn vakantie gaan duiken.

Succes!

5. sam1985

sam1985 Lid

5 mrt 2009
    18
    0
    0
    Wacht het nog even af, zou ik zeggen..
    En als je echt veel twijfels hebt, gewoon de verloskundige bellen, hoor.

Deel Deze Pagina