1e ongie na mk veel erger!?

Discussion in 'Miskraam' started by surf, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ben nu voor het eerst na mn mk begin juni weer ongie, maar het is zoveel erger dan wat ik normaal had!! ik loop helemaal leeg! en gister, dag 1, had ik ontzettend buikpijn, wat ik bij mn mk niet eens had...
    weet iemand van jullie of dat vaker voorkomt na een mk? of is het gewoon toeval?
    ik hoor graag van jullie, dankjewel!

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Bij de één is het zo dat die leeg loopt en de anders bijna niets.
    Zelf had ik het ook heel erg met flinke buikpijn.
    Liep ook echt leeg, wilde ook geen tapons gebruiken wat ik normaal wel doe, wilde echte alles kwijt hihihi

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee ik gebruik thuis ook geen tampons, doe ik eigenlijk nooit, alleen als ik wegga...
    ik heb het idee dat het er dan beter uitkomt, weet niet of dat zo is, maar dan hoop ik dat ik er sneller vanaf ben, hihi

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Heel herkenbaar. Was voorheen maar 2 dagen ongesteld en na MA toch echt wel langer en heftiger. Maar ik moet zeggen dat de 2x (vorige week) nog erger was. Heel veel krampen en pijn en ik had het idee dat echt alles eruit liep. Al moet ik erbij zeggen dat ik zelf het idee had dat er nu misschien iets misgegaan bij de innesteling en dat er daardoor toch nu meer uitkwam. Maar geen positest dus echt zeker weten doe ik het niet.

5. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik had het de eerste keer na mijn curettage ook. Achteraf meende de gynaecoloog dat er waarschijnlijk nog een stolsel in mijn baarmoeder zat dat er met wee-achtige krampen uitgewerkt werd. Ik ben er zo naar van geweest...

Het was gelukkig eenmalig, nadien heb ik er nooit meer zoveel last van gehad. Mijn cyclus was na die ene rampzalige menstruatie (ik had opgetreden met mijn band, was honderden kilometers van huis en kon me nergens terugtrekken, oh man, wat verschrikkelijk!) weer normaal en regelmatig.

6. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb het de eerste ongi na de curettage ook gehad. Had veel pijn in mijn buik en rug, weet niet meer hoe ik de dag toen ben doorgekomen op mijn werk maar was heel blij dat ik thuis was. Ook heel veel bloedverlies gehad, het hield maar niet op en hield ook ruim een week aan. Heb toen ook een topic hier geopend want had het idee dat het niet normaal was.
    De 2e ongi was eigenlijk weer gewoon aan daarvoor.

7. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm het lijkt er dus toch op dat het er nog een beetje bij hoort... nou goed we wachten af... ben nu ook misselijk en duizelig... ben bijna de 2e dag door nog 5 uurtjes (lekker vroeg naar bed), meestal wordt het daarna minder, hopelijk deze keer ook...

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier hetzelfde...

Mijn eerste ongesteldheid na de mk was heftig. Veel meer bloeden dan normaal en ook meer stolsels verloren en buikpijn, terwijl ik normaal gesproken nooit last heb van mijn menstruaties. Ik zag het als iets goeds, dat mijn buik goed schoon gemaakt werd...

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou het is hier nog niet minder, dag 3, maar ik lees bij jullie dat jullie ook veel stolsels verloren... dat heb ik helemaal niet, het is bij mij juist veel wateriger dan normaal, geen klodders (sorry voor de details) ed, maar alleen echt helderrood, beetje waterig bloed... kan dat mssn komen doordat er na de mk nog helemaal geen baarmoederslijmvlies is opgebouwd omdat ik tot begin deze week nog posi testte (en met hcg geen eisprong en dus geen baarmoederslijmvlies om in te nestelen en dus geen stolsels bij mn ongie???) ik bedenk ook maar wat...

10. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hey surf :)

Na de spontane mk, verloor ik de eerste ongi ook veel, met kleine stolsels en was het ook heftiger dan anders..
    na de curetage van de 2de zw was de ongi maar een beetje en weg binnen 3 dagen..

Wel had ik beide keren heel veel last van mijn rug...
    Denk idd dat het erbij hoort en dat je lichaam schoon schip maakt ofzo..

Hopelijk is het snel weg en komt je ei er snel aan! :)

11. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    He Surf:)

Ik had het ook na mn curretage erg heftig.
    K had echt het gevoel dat ik leeg liep!
    Ik had het de 1e 2 dagen ook waterig en daarna werd het wel met stolsels.
    Nu ben ik inmiddels (zoals je denk ik wel op NOD juli hebt gelezen), voor de 2e keer ongi geworden en dit ging ook nog niet zoals ik gewend was. Eerste 2 dagen alleen bruinverlies gehad, 3e dag wel iets meer rood en nu (ben nu dus al 5 dagen ongi) loopt het er weer aan alle kanten uit.
    Ik ben het dus ook veel langer als voor mn MK.

K hoop dat je er snel vanaf bent en niet zoveel last van je buik hebt!

12. Anina

Anina Actief lid

Jan 8, 2009
    203
    0
    0
    Hier ook na curretage bij een miskraam, ik werd kompleet overvallen door mijn ongi, het liep me langs m'n benen! En dat in m'n witte ziekenhuisbroek! Schaam schaam.

13. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou hier tot gisteren best heftig ongie geweest, 4 dagen dus, en nu opeens niets meer! ik snap er niets van, normaal ben ik 6-7 dagen ongie, en nu opeens niet meer?? en ik heb nog steeds wel buikpijn en hoofdpijn... mn lijf is echt van slag denk ik...

14. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het is toch 's middags weer begonnen, dus uiteindelijk zelfs langer dan normaal (6 dagen) 8 dagen ongie geweest met de laatste dag alleen maar bruine smurrie (sorry voor de details...)
    nu inmiddels al weer flink aan de klus, hopelijk heeft het een mooi resultaat over 2 weken...

Share This Page